sure you can....quote:Op donderdag 26 november 2009 22:35 schreef porsche1 het volgende:
40 minuten.
voorspel tellen we niet mee, dus je hebt al een harde ploert, en je schuift bij haar naar binnen, dan begint de klok te lopenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Apuleius het volgende:
6,5 minuut, inclusief uitkleden, weer aankleden en roken.
Ehm, zoekgeraakte kledingstukken terugvinden en het bed verschonen mag je niet meetellenquote:
Ga studeren.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef LasTeR het volgende:
En is het dan hard op en neer? Wat voor een ritme? Ik zou denk ik rond de 10 á 15 minuten zitten op zo'n manier.
Dat zou ten koste gaan van sex en werk.quote:
Ik denk op z'n hoogst 4 minuten, of ik moet flink gezopen hebben, dan blijf ik gewoon doorrammen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Biskwie het volgende:
[..]
voorspel tellen we niet mee, dus je hebt al een harde ploert, en je schuift bij haar naar binnen, dan begint de klok te lopen
Onder invloed van geestverruimende middelen kan het gemiddelde inderdaad hoog oplopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:43 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik denk op z'n hoogst 4 minuten, of ik moet flink gezopen hebben, dan blijf ik gewoon doorrammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |