hmm.. moet je wel je kenteken onherkenbaar maken. Weet ook nog precies het kenteken van die man.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
2 wielers
Dan trap je zo de spiegel ervan af. Makkelijker te doen bij stoplichten overigens.
ook lekker ja!quote:
Wat een geld en status, was mn eerste hoor. Wilde het gewoon proberen en het was niet bij de ah vandaanquote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Sigmund666 het volgende:
TS moet doen alsof ie nu veel geld en status heeft omdat ie een struisvogelbiefstuk van Albert Heijn kan betalen! HAAAAAAA!
Na een schijnbeweging over rechts, onder hem door natuurlijk...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef L-IS het volgende:
Als je echt zo stoer bent had je hem eruit geboekt met je ford focus
Dan had je hem de weg afgesneden en hem uit zijn wagen getrokken!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na een schijnbeweging over rechts, onder hem door natuurlijk...
Haalde hem ook later in, zat hij me stom aan te kijken. Stak hij zn vinger ook nog omhoog. Tjah, kon ik het ook niet laten.
Prima auto anders, zolang ik er maar blij mee ben. Ben er nog trots op ook. Omdat het van mijn eigen centen gekocht is, niets geleend bij een of andere bank... of bij dirk.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Van je eigen geld een ford focus kopen
Een xc90 dik vinden
Op dat moment was ik er wel toe in staat ja. Had het gemoeten, had ik het gedaan. Zo sterk leek hij mij ook niet.. op dat moment, denk je er nu over na is het natuurlijk van de gekken dat je je zo gedragen hebt.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan had je hem de weg afgesneden en hem uit zijn wagen getrokken!
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:01 schreef pisnicht het volgende:
Struisvogelbiefstuk is dus gewoon nog steeds een cheap ass stuk vlees. Pauper. Ik haat van die mongolen in een ford focus, de opel kadet van nu.
2e handse Focus?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prima auto anders, zolang ik er maar blij mee ben. Ben er nog trots op ook. Omdat het van mijn eigen centen gekocht is, niets geleend bij een of andere bank... of bij dirk.
xc90, zou hem graag willen hebben. Wel mooi.
Rot dan ook op naar rechts met je 121km/u. Overigens lease ikquote:Op donderdag 26 november 2009 23:10 schreef NekoKoneko het volgende:
Ik vind dat men bij volkswagen- en audi dealers politiemensen moet neerzetten om iedereen die zo'n ding koopt bij voorbaat alvast hun boetes mee te geven voor te hard rijden en bumperklevenasociaal kutvolk
Ik bumperkleef alleen bij huismoeder die links blijven rijden terwijl ze hun make-up zitten te doen, nooit in de spiegel kijken en gaan toeteren als ik er rechts langs ga. Klinkt heel asociaal maar ik vind niet opletten op de weg nóg asocialer.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:10 schreef NekoKoneko het volgende:
Ik vind dat men bij volkswagen- en audi dealers politiemensen moet neerzetten om iedereen die zo'n ding koopt bij voorbaat alvast hun boetes mee te geven voor te hard rijden en bumperklevenasociaal kutvolk
herkenbaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef L-IS het volgende:
[..]
Ik bumperkleef alleen bij huismoeder die links blijven rijden terwijl ze hun make-up zitten te doen, nooit in de spiegel kijken en gaan toeteren als ik er rechts langs ga. Klinkt heel asociaal maar ik vind niet opletten op de weg nóg asocialer.
En ja ik voel mij aangesproken als VW rijder(passat gelukkig, geen afgetrapt golfje voor we het petjesverhaal krijgen) stropdas toet boem haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |