Bezorgkosten voor 1 hdmi kabel zijn ze ook niet waard.quote:
Klacht: Mensen die niet foutloos kunnen schrijven.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:56 schreef Merkie het volgende:
.Subklacht: MS stopt geen HDMI-kabel stopt bij Xbox 360 wat tot bovenstaande klacht leidt.
Bij de Action?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef Biogarde het volgende:
Ik zag ze van de week voor 4 euro.
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Bezorgkosten voor 1 hdmi kabel zijn ze ook niet waard.
4 euro bij de Action ofzo toch? Edit: kutsandyman!!![]()
Action ken ik niet.quote:
Midden in de nacht gemaakt door elfjes zeker?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb speciale gouden kabels van 160 euro per meter, deze leveren echt zo'n goede kwaliteit.
Tweaker!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Midden in de nacht gemaakt door elfjes zeker?
Je hebt de kabel toch wel goed 'ingespeeld' he?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb speciale gouden kabels van 160 euro per meter, deze leveren echt zo'n goede kwaliteit.
Ik heb ze eerst 500 uur warm laten draaien op mijn plasma van 50 inch. Het kost wat maar dan heb je ook wat zeg ik altijd maar.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je hebt de kabel toch wel goed 'ingespeeld' he?
Het maakt zeker niks uit, HDMI is een digitaal signaal. Als de kabel slecht is dan heb je storingen in je beeld. Beeld = beeld, zo simpel is het.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef IHVK het volgende:
Ik heb er eentje gehaald voor ¤9. Bij bol.com.
Volgens iedereen van zeer goede kwaliteit, en hij werkt al maanden gewoon perfect.
Het schijnt dat het bij HDMI kabels echt niks uitmaakt, die zogenaamde 'beste-kwaliteit' zolang je maar geen rotzooi koopt.
Alsof een kabel van 500 euro niet beter is.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef Terpentin07 het volgende:
Als het hdmi kabel ietsje langer is bvb 10m dan maakt het soms wel uit.Maar bij korte afstanden kan je gewoon het goedkoopste kabel nemen.
Bij korte afstanden qua signaal niet nee.De afwerking is dan wel beter en de eigenaar voelt zich dan prettig dat hij zo een hoogwaardig kabel heeft gekocht.Er moeten toch ergens naïve mensen zijn die te overprijsde monster kabels kopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alsof een kabel van 500 euro niet beter is.
Bij lange afstanden ook niet. Een plaatje wat je via internet bekijkt uit Australië ziet er hier toch ook niet slechter uit dan als je het op een computer in Australië bekijkt? Dat signaal is ook digitaal, dus het werkt óf wel óf niet. Klaar.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Bij korte afstanden qua signaal niet nee.De afwerking is dan wel beter en de eigenaar voelt zich dan prettig dat hij zo een hoogwaardig kabel heeft gekocht.Er moeten toch ergens naïve mensen zijn die te overprijsde monster kabels kopen.
Er zijn sowieso genoeg tests geweest die aantonen dat de kwaliteit bij korte kabels hetzelfde is.
Er kan toch ruis in het signaal zitten, er zijn echt wel redenen om dure kabels te kopen hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij lange afstanden ook niet. Een plaatje wat je via internet bekijkt uit Australië ziet er hier toch ook niet slechter uit dan als je het op een computer in Australië bekijkt? Dat signaal is ook digitaal, dus het werkt óf wel óf niet. Klaar.
http://boardsus.playstati(...)message.uid=26652869
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |