Wat is er aan het handje?quote:
*proest*quote:
vrees niet we zijn niet anders van je gewendquote:Op zondag 29 november 2009 16:13 schreef Waxxer het volgende:
Nah!
Nee, maar het is hier zo rustig.
Ik heb Sinterklaas al een minuutje gezien op RTL4, ik dacht, Wax, doe wat met je leven, ga op Fok kijken ofzo.Maar goed, zit Andries Knevel achter die baard? Het is namelijk wél een hulpsinterklaas en ik vind het allemaal best wel... ja... kweetniet... Winston Gernaso...tasovi... Nou ja die ene van Boulevard zei een keer sssjeeezus en hij zei "Oooohhh mijn gggg...
" Ik denk van ja zijn die kinderen voor zulke taal naar dat feest gestuurd?
Best wel vaag allemaal?
Echt dat je zegt...
hoeveel heb je gedronken vandaag?quote:Op zondag 29 november 2009 16:25 schreef Waxxer het volgende:
En Bartjebart, staat je boom al overeind?
misschien is dat nog wel van gisterenquote:Op zondag 29 november 2009 16:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hoeveel heb je gedronken vandaag?
Je had toch zo'n ding gekocht?quote:Op zondag 29 november 2009 16:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hoeveel heb je gedronken vandaag?
ach ja de slachtofferrolquote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je had toch zo'n ding gekocht?
En ik verveel me gewoon.
Maar ik ga wel weer weg.![]()
Dit is ook niet goed.
*kuch*
precies, it takes one to know onequote:
Arme hond.quote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef Stroekie het volgende:
arm neefje. De hijskraan die hij vandaag in z'n schoen bij opa en oma was al binnen een half uur stuk omdat hij hen aan de hond had vast gemaakt
nee hoor, die heeft geen schade opgelopen in tegenstelling tot mijn neefje van 4 die ontroostbaar wasquote:
mijn vraag was meer een reactie op al jouw reactiesquote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik verveel me gewoon.
Dit is ook niet goed.
*kuch*
Ze gaan toch niet opnieuw een hijskraan kopen of wel?quote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, die heeft geen schade opgelopen in tegenstelling tot mijn neefje van 4 die ontroostbaar was
Een groot deel van de drama is wel weg sinds het vertrek van Ang3l ja...quote:Op zondag 29 november 2009 16:16 schreef Waxxer het volgende:
Maar normaal gesproken kon je hier altijd emotionele verhalen en alles en leuke dingen en soms ook gezeur en gedoe of dat het nergens over gaat, ik zal al die onderwerpen nu niet noemen, maar is dat allemaal samen met Ang3l verdwenen naar elders?Best wel vaag allemaal?
Echt dat je zegt...
WAX!!!! Kom terug!quote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik verveel me gewoon.
Dit is ook niet goed.
*kuch*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |