NOOOOOOOOOOOOOO not you tooquote:
ik ben niet op, slechts al wakkerquote:Op vrijdag 27 november 2009 04:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOO not you too![]()
![]()
wat doe jij nog zo laat op?
stop je erectie dan maar weer terug in je broekquote:Op vrijdag 27 november 2009 04:07 schreef mike_hunt het volgende:
ik heb bijna volle kracht in mijn hand!!!!![]()
Was al bijna de Waal ingewaaidquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'morge!
Voor je naar buiten gaat, let op, het is erg nat, en het waait
Ik ga morgenochtend kaartjes bestellen voor het concert van Muse volgend jaar 19 juni in Nijmegenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:02 schreef Baltar het volgende:
Maar het is bijna weekend![]()
Nog leuke plannen voor het weekend?
Owh?? komen ze in onze achtertuin optreden?quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend kaartjes bestellen voor het concert van Muse volgend jaar 19 juni in Nijmegen!
En morgenavond naar Fabulous in de Brabanthallen
Wat ga jij doen?
ik haaaaaat vroeg opstaan...quote:
Ik haatte het vanochtend ook enorm, en nu wil ik nog steeds slapen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik haaaaaat vroeg opstaan...
En verder baal ik omdat ik zo al weg moet en nog een mail wil beantwoorden... dus dat moet weer wachten tot vanavond... zucht
en met jou?
Jeps, ze komen naar het Gofferpark. Beetje jammer dat het zo ver weg is, maar, Muse!quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Owh?? komen ze in onze achtertuin optreden?
Vanavond werkgerelateerd "etentje" van BF
Morgenavond feestje van vrienden.
Zondag series kijken
precies. Moet nog even de laatste 2 afleveringen van V zoeken en Stargate Universe.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps, ze komen naar het Gofferpark. Beetje jammer dat het zo ver weg is, maar, Muse!!
Ook een lekker druk weekend dus, lekker.
Zondag wordt ook mijn serie dag, ben dan toch te brak voor iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |