abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75120317
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:48 schreef Steve het volgende:
Wax! Wax! Waxxer!! Waxje!

Is 'ie weg?!?
Ja nou, ze vonden dat ik te wild deed!
pi_75120340
Nou, hoezee, na drie weken zijn we op pagina zes.
  zondag 29 november 2009 @ 20:21:40 #253
88233 Steve
Still the best.
pi_75120364
Jij?!?

Dat zijn ze allang gewend joh.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_75120416
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef Waxxer het volgende:
Nou, hoezee, na drie weken zijn we op pagina zes.

Wax!!!
Huh!?
pi_75120459
Ja, maar ze worden blijkbaar te oud voor... Ja... nou.. kijk... oké.... het kan ook zo zijn natuurlijk dat ik érg kinderlijk ben voor iemand van mijn leeftijd. Het is dat ik mijn vlees in de supermarkt koop, maar ik zou anders behoorlijk beledigd zijn als ik geen plakje worst meer zou krijgen. Om maar eens wat te noemen, uit de losse pols.
pi_75120546
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Waxxer het volgende:
Ja, maar ze worden blijkbaar te oud voor... Ja... nou.. kijk... oké.... het kan ook zo zijn natuurlijk dat ik érg kinderlijk ben voor iemand van mijn leeftijd. Het is dat ik mijn vlees in de supermarkt koop, maar ik zou anders behoorlijk beledigd zijn als ik geen plakje worst meer zou krijgen. Om maar eens wat te noemen, uit de losse pols.
Hahahahahaha

Ik vraag altijd om een lolly bij de kapper
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75120582
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Wax!!!
Nou-nou-nou-nou-nou!

Komt dit topic tóch nog vol! Of zei ik dat net ook al?

Naja, het is mijn dag niet echt vandaag.
pi_75120592
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Waxxer het volgende:
Een plakje worst! Wel leverworst heh?
Huh!?
pi_75120656
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou-nou-nou-nou-nou!

Komt dit topic tóch nog vol! Of zei ik dat net ook al?

Naja, het is mijn dag niet echt vandaag.
Ach, ik ben doodop vandaag. Ik ga het zo ook aan de avond ploeg overlaten
Huh!?
pi_75120727
Ik zie net dat er in de plaatselijke homotent waar ik nooit meer kom een bierfeest is geweest. En ik zeg nu gewoon heel erg objectief dat daar foto's van zijn gemaakt en gepubliceerd. Hyperlinken durf ik niet meer en dat doen jullie ook niet, qua terugvindmogelijkheden he maar enfin: ai, ai, ai.
pi_75120916
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ach, ik ben doodop vandaag. Ik ga het zo ook aan de avond ploeg overlaten
Mja, herkenbaar, ik moest gisteravond werken en ik had vrij geregeld met Kerst. Maar nu zag ik op het rooster dat ik op kerstávond moet werken. En tja, probeer dán maar eens in mijn dorp van herkomst te komen met het OV.

Maar morgenvroeg mag ik ook weer werken. 6u beginnen zal nooit mijn hobby worden, maar ja.... Ik mot ook vrete jeweetog.
  zondag 29 november 2009 @ 20:32:48 #262
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75120924
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Een plakje worst! Wel leverworst heh?
En dan meteen opeten en niet onder de autostoel laten liggen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75121034
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahahahahaha

Ik vraag altijd om een lolly bij de kapper
En dan twéé pakken he?!

Het is net als met kindermenu's, als daar dan staat friet met twee kroketten voor de kids tot twaalf jaar, en als je dan net een week dertien bent dan moeten ze eerst overleggen met hun chef of dat wel kan en alles en dan kun je dáár weer op zitten wachten.
pi_75121082
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

En dan meteen opeten en niet onder de autostoel laten liggen.
Ja nou!! Toen was ik nog maar 26 hoor!
  zondag 29 november 2009 @ 20:37:17 #265
71919 wonderer
pi_75121189
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:35 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds naar een goed moment te zoeken om dat eens in een verhaal te verwerken. Het is gewoon TE leuk

Sorry
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_75121202
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:34 schreef Waxxer het volgende:

[..]

En dan twéé pakken he?!

Nee dat doe ik echt nooit!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75121250
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:35 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Heb je dat serieus gedaan?
pi_75121294
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds naar een goed moment te zoeken om dat eens in een verhaal te verwerken. Het is gewoon TE leuk

Sorry
Dan zijn 75% van de royalties voor mij he.
  zondag 29 november 2009 @ 20:41:09 #269
71919 wonderer
pi_75121395
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jij kent het verhaal van de kippenlevertjes niet?
pi_75121527
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat verhaal ken je toch wel?!

*zucht*

Nou, voor de allerallerallerallerallerlaatste keer dan dit verhaal:

Ik deed boodschappen voor thuis, en ik moest naar de slager voor kippenlevertjes. Dat klinkt vies, maar erg lekker met rijst en kerrie erbij. Enfin, ik had drie pakjes gekocht. Ik zet die tas in de auto, rijd naar huis, pak die tas en denk, kut, ben die dingen vergeten bij de slager. Dus ik sjees terug: slager dicht! Dus in de super maar een pakje nieuwe gekocht.
Dat weekend leent mijn zusje de auto en neemt hem mee maar gebruikt hem verder niet, hij stond drie dagen stil (eind augustus). Ik haal die auto later dus op met mijn moeder, ik doe de deur open........ Een l-i-j-k-e-n-g-e-u-r zal ik je zeggen!! Bleek dus dat één van die pakjes uit de tas was gegleden naar ónder de passagiersstoel.
pi_75121541
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef wonderer het volgende:

[..]

Jij kent het verhaal van de kippenlevertjes niet?
Nee?
  zondag 29 november 2009 @ 20:44:27 #272
88233 Steve
Still the best.
pi_75121573
!!
Ik kende 'm ook nog niet.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_75121590
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee dat doe ik echt nooit!
Of dat je zo tegen de kapper (m/v) zegt: "Kijk daar! Een luchtballon! ", en dan graaien he, met de vólle hand!
pi_75121673
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Dat verhaal ken je toch wel?!

*zucht*

Nou, voor de allerallerallerallerallerlaatste keer dan dit verhaal:

Ik deed boodschappen voor thuis, en ik moest naar de slager voor kippenlevertjes. Dat klinkt vies, maar erg lekker met rijst en kerrie erbij. Enfin, ik had drie pakjes gekocht. Ik zet die tas in de auto, rijd naar huis, pak die tas en denk, kut, ben die dingen vergeten bij de slager. Dus ik sjees terug: slager dicht! Dus in de super maar een pakje nieuwe gekocht.
Dat weekend leent mijn zusje de auto en neemt hem mee maar gebruikt hem verder niet, hij stond drie dagen stil (eind augustus). Ik haal die auto later dus op met mijn moeder, ik doe de deur open........ Een l-i-j-k-e-n-g-e-u-r zal ik je zeggen!! Bleek dus dat één van die pakjes uit de tas was gegleden naar ónder de passagiersstoel.
Nja sorry hoor maar dat verhaal kende ik echt niet...

Klinkt wel als iets wat mij ook zou kunnen gebeuren

(en kippenlevertjes )
pi_75121700
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:44 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Of dat je zo tegen de kapper (m/v) zegt: "Kijk daar! Een luchtballon! ", en dan graaien he, met de vólle hand!
Oh wat heb JIJ een slecht beeld van mij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')