ken hetquote:
heb nog wel .... nvmquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
Nou
ik ben echt braaf hoor
[..]
ken het
kusje drop
werken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb nog wel .... nvm
erm wat gaan we doen vandaag ?
de week afsluiten en beginnen aan het weekend?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb nog wel .... nvm
erm wat gaan we doen vandaag ?
nah moet nog tot half 5 vandaag tis niet elke dag veeeeest !quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de week afsluiten en beginnen aan het weekend?
je zit aan de verkeerde kant van amsterdamquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah moet nog tot half 5 vandaag tis niet elke dag veeeeest !
ik tot half 2quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah moet nog tot half 5 vandaag tis niet elke dag veeeeest !
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:12 schreef Muck het volgende:
MPG![]()
Ik heb je biologische moeder gevonden
Ik hoor net een vrouw tegenover me zeggen: "ik drink eigenlijk alleen maar koffie. veel koffie. en heel soms een beker melk"
Zal ik haar de groeten doen?
MPG![]()
Ik hoor net een vrouw tegenover me zeggen: "ik drink eigenlijk alleen maar koffie. veel koffie. en heel soms een beker melk"
MPG![]()
* MPG geeft zich op voor die show.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:26 schreef Fha het volgende:
Boh, vet spannend programma ga ik nu bekijken![]()
"Dna onbekend"! Komt alsnog naar buiten dat iemand's mama stiekem toch iets anders deed met de melkboer
Misschien een leuk slot-item voor Oprahquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
* MPG geeft zich op voor die show.
die drinkt thee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Maar, maar, hoe zit het dan met MaPG
Ja, nee, joh, no shit sherlock.quote:
daar kan geen koffiemod uitkomenquote:
En nuquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
daar kan geen koffiemod uitkomen
dat is een recessief gen jongen
ze is ook heel kleinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |