quote:Op donderdag 26 november 2009 17:43 schreef RickoKun het volgende:
aan de pilseners (geen bier, onder bieren verstaan we sterkere bierdranken >6% weer wat geleerd!)
Omdat er dan kameraden zijn die ook stoppen en dan wordt er een weddenschap gedaan dus heeft deze boy meer motivatie om het vol te houdenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:51 schreef Adelante het volgende:
Waarom 2 januari stoppen en niet nu?
Gaat het je anders niet lukken?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat er dan kameraden zijn die ook stoppen en dan wordt er een weddenschap gedaan dus heeft deze boy meer motivatie om het vol te houden
Rokers zijn doorgaans errug zwak van geest. Hoe denk je dat ze er in de eerste plaats aan begonnen zijn?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:54 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Gaat het je anders niet lukken?
owja omdat ze bij de stoere jongens wilde horen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Rokers zijn doorgaans errug zwak van geest. Hoe denk je dat ze er in de eerste plaats aan begonnen zijn?
En nu er weer van af komen jaquote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
owja omdat ze bij de stoere jongens wilde horen.
Je kan net als mijn oom die kettingroker was, in 1 keer stoppen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:51 schreef Adelante het volgende:
Waarom 2 januari stoppen en niet nu?
3,5 cm noem ik nou niet echt groot?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef ynuhh het volgende:
Ricko heeft best een grote penis, want ik neem aan dat die tekeningen kloppen qua maat.
Eenvoudig op te lossen door af en toe de haartjes van een (nieuwe, schone) tandenborstel los te knippen en te inhaleren.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:43 schreef RickoKun het volgende:
Klacht 2: Sigaretten en ander gerei dat je inhalerend absorbeert waardoor er haartjes uit je longskes weggaan waardoor ik geen schone longetjes meer krijg
Nah ja, ik zag wie de TS was, en als je zijn postgeschiedenis kent...quote:Op donderdag 26 november 2009 19:34 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou denk ik.
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nah ja, ik zag wie de TS was, en als je zijn postgeschiedenis kent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |