Wat bestel jij er, wat zijn aanraders?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:19 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben helemaal fan van deze toko, heb er al een aantal keer heerlijke wijn besteld, en ook wat andere dingen die elke keer erg goed zijn bevallen. Ze leveren allerlei delicatessen en typisch Italiaanse producten. Olijfolie, pasta, tomatenproducten, wijn, worst en kaas. De kwaliteit is zeer goed en de prijzen vallen mee, daarnaast worden alle bestellingen gratis verzonden en hebben ze prachtige brochures met alle producten erin beschreven. Ook op de website is allerlei informatie te vinden.
De website is hier te vinden
Zijn er meer mensen die met La Vialla bekend zijn? En hebben jullie nog aan te raden producten?![]()
Deel hier je ervaringen!
Ik heb net 3 dozen wijn besteld. Laat wel even weten of ze goed zijn bevallen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:16 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Wat bestel jij er, wat zijn aanraders?
kwijlquote:Op donderdag 10 december 2009 10:23 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb van min ouders een kerstpakket gekregen van Vialla.
2 flessen wijn (1 rood en 1 rose), 2 soorten pasta, potje pesto, potje saus en een pecorinokaasje.
papa el pomodoroquote:
Jaquote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil wat dingetjes bestellen maar zit er een beetje mee dat alles per doos moetik bedoel een of twee peccorino kaasjes zijn leuk, maar 6 is meteen wat veel, zelfde met pesto, olijfolie etc . Iemand die eventueel interesse heeft om wat dingen samen te bestellen?
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat zou je kwijt moeten bij een bestelling zoals je zelf zou willen plaatsen?
Als jij nou alles aanstreept wat je wil hebben, en dan kijkt hoeveel per grotere hoeveelheid gaat dan jij wil hebben, wat hou je dan over wat je graag kwijt wil? Dan bedenk ik of ik dat allemaal wil hebben of niet. En daarna ga ik kijken of er nog producten zijn die ik graag zou willen bestellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
wat bedoel je met je laatste zin? ik volg je niet helemaal![]()
heb hier trouwens gewoon zon brochure met papieren bestelkaart liggen
Dat klinkt wel lekker!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |