abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75026003
Ik ben helemaal fan van deze toko, heb er al een aantal keer heerlijke wijn besteld, en ook wat andere dingen die elke keer erg goed zijn bevallen. Ze leveren allerlei delicatessen en typisch Italiaanse producten. Olijfolie, pasta, tomatenproducten, wijn, worst en kaas. De kwaliteit is zeer goed en de prijzen vallen mee, daarnaast worden alle bestellingen gratis verzonden en hebben ze prachtige brochures met alle producten erin beschreven. Ook op de website is allerlei informatie te vinden.

De website is hier te vinden

Zijn er meer mensen die met La Vialla bekend zijn? En hebben jullie nog aan te raden producten?

Deel hier je ervaringen!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 20:54:37 #2
34726 Fratz
Max
pi_75032835
ik zou wel willen kijken wat ze allemaal verkopen maar ik heb weinig zin om me daarvoor te moeten registreren..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  donderdag 26 november 2009 @ 21:16:11 #3
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_75033792
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:19 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben helemaal fan van deze toko, heb er al een aantal keer heerlijke wijn besteld, en ook wat andere dingen die elke keer erg goed zijn bevallen. Ze leveren allerlei delicatessen en typisch Italiaanse producten. Olijfolie, pasta, tomatenproducten, wijn, worst en kaas. De kwaliteit is zeer goed en de prijzen vallen mee, daarnaast worden alle bestellingen gratis verzonden en hebben ze prachtige brochures met alle producten erin beschreven. Ook op de website is allerlei informatie te vinden.

De website is hier te vinden

Zijn er meer mensen die met La Vialla bekend zijn? En hebben jullie nog aan te raden producten?

Deel hier je ervaringen!
Wat bestel jij er, wat zijn aanraders?
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_75091243
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:16 schreef spanishgirl het volgende:

[..]

Wat bestel jij er, wat zijn aanraders?
Ik heb net 3 dozen wijn besteld. Laat wel even weten of ze goed zijn bevallen.

Binnenkort ga ik ook wat worst, pasta en tomatensaus scoren. Vooral die enorme salami ziet er lekker uit.
pi_75093377
Ik krijg al een tijd de catalogi, maar heb er nog niet besteld. Ik wil graag een keer zo'n samengesteld pakket om te proberen. Dan kan ik de lekkere producten daarna in grotere aantallen bestellen..

Vind het wel altijd een feestje om de boekjes door te bladeren
pi_75096711
net weer een nieuwe brochure aangevraagd alleen al door die prachtige boekjes krijg ik zoveel zin om al dat lekkers te bestellen.

Binnenkort eens wat leuks bestellen voor kerst of oud en nieuw ofzo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75097758
Dat boekje is sowieso de grootste aanrader. Laat je verleiden om iets te bestellen.
pi_75467488
gids en kerstgids binnen

kocht mijn baas zn kerstpakketten maar bij vialla
pi_75470144
Ik heb zojuist ook een bestelling binnen!
pi_75474222
Ik heb van min ouders een kerstpakket gekregen van Vialla.
2 flessen wijn (1 rood en 1 rose), 2 soorten pasta, potje pesto, potje saus en een pecorinokaasje.
pi_75488035
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:23 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb van min ouders een kerstpakket gekregen van Vialla.
2 flessen wijn (1 rood en 1 rose), 2 soorten pasta, potje pesto, potje saus en een pecorinokaasje.
kwijl ! ben erg benieuwd hoe de pesto de wijn en de kaas is
pi_75698947
he grappig, hier heb ik ook kerstpakket van. Met olijfolie, balsamico, soort van broodsoep, iets van tomatensaus, honing, 2 soorten pesto, aarbeienmousse, bosbessenjam, een pakje koekjes, wat soorten pasta en een keramieken schaal.
pi_75706001
De wijn is me niet al te best bevallen. Ik heb er een partij hoofdpijn aan overgehouden. Waarschijnlijk een gevalletje van te veel sulfiet.
pi_75708077
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef flexster het volgende:
soort van broodsoep,
papa el pomodoro ?
pi_75711540
ik wil wat dingetjes bestellen maar zit er een beetje mee dat alles per doos moet ik bedoel een of twee peccorino kaasjes zijn leuk, maar 6 is meteen wat veel, zelfde met pesto, olijfolie etc . Iemand die eventueel interesse heeft om wat dingen samen te bestellen?
pi_75736035
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil wat dingetjes bestellen maar zit er een beetje mee dat alles per doos moet ik bedoel een of twee peccorino kaasjes zijn leuk, maar 6 is meteen wat veel, zelfde met pesto, olijfolie etc . Iemand die eventueel interesse heeft om wat dingen samen te bestellen?
Ja .

Ik vind hun internetbestellen onmogelijk (registreren in het Duits?). En ik ben altijd te lui om zo'n antwoordkaartje in te vullen, maar eigenlijk zou ik wel eens wat willen proberen.

Wat zou je kwijt moeten bij een bestelling zoals je zelf zou willen plaatsen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75738245
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat zou je kwijt moeten bij een bestelling zoals je zelf zou willen plaatsen?

wat bedoel je met je laatste zin? ik volg je niet helemaal

heb hier trouwens gewoon zon brochure met papieren bestelkaart liggen
pi_75738432
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

wat bedoel je met je laatste zin? ik volg je niet helemaal

heb hier trouwens gewoon zon brochure met papieren bestelkaart liggen
Als jij nou alles aanstreept wat je wil hebben, en dan kijkt hoeveel per grotere hoeveelheid gaat dan jij wil hebben, wat hou je dan over wat je graag kwijt wil? Dan bedenk ik of ik dat allemaal wil hebben of niet. En daarna ga ik kijken of er nog producten zijn die ik graag zou willen bestellen.

Nou, en daarna hebben we een bestellijst; betaal ik jou (plus de extra verzendkosten natuurlijk), zorg jij dat de bestelling in Italië aankomt en pak je daarna een cadeaupakket voor mij in. Zo zag ik het ongeveer voor me .

En misschien wil er nog wel iemand meedoen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75738989
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

papa el pomodoro ?
ja die ga m zo eten!
pi_75743322
soep smaakte prima toch leuk..een keer een kerstpakket waar je wat aan hebt. Zat echt veel in!
pi_75779240
pesto rosso ook!
pi_75956130
Vandaag de brochure binnengekregend ie ik naar aanleiding van dit topic heb aangevraagd. Wat ziet het er fraai uit!
Ben vooral benieuwd naar de wijnen en de pecorino en olijfolie. Sauzen en pesto maak ik toch liever zelf!
Let me see you stripped down to the bone
pi_75961787
de pecorino mag van mij wat langer rijpen. Ik vond hem iets te jong. Maar hij was wel lekker.
pi_75968826
Ik bestel er al jaren pastsausen, wanneer mijn eigen saus (van eigen kweek tomaten) op is. Allemaal erg lekker, en nog eens biologisch ook. Er zit geen rommel in die er niet in hoort. In de brochures staan ook vaak de recepten om de saus zelf te maken (maar dan merk je dat het met ingredienten van hier toch niet echt lukt).
Toppers zijn wat mijn betreft de witte bubbeltjes wijn en de pastasaus van cherrytomaatjes.
Suiker en melk is voor mensen die geen koffie lusten
pi_76003232
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef reclamedoos het volgende:
pastasaus van cherrytomaatjes
Dat klinkt wel lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties