abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 mei 2002 @ 10:09:05 #126
15961 0
onbe0
pi_4035823
aantal niet-westerse allochtonen in nederland

bron: CBS

nuff said.
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2002 @ 15:36:45 #127
10849 Hagelslag

pi_4040499
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 07:47 schreef X-Ray het volgende:

[een stel cijfers die kloppen]

Voorlopige vergunning tot verblijf (die in 99% v/d gevallen tot A-status wordt omgezet na een jaar of twee)

Wat beweer je hier nu weer? Waar haal je DIT nu weer vandaan? 99% van de gevallen? Oke, kom maar op met de cijfers.
quote:
[Nog meer cijfers die kloppen]

Dit maakt in totaal het aantal toegelate asielzoekers 9726.

Nee, dit zijn 1800 toegelaten asielzoekers, en de rest hebben een voorlopige status. Wat betekent dat ze teruggestuurd worden zodra de situatie in hun eigen land dat toelaat.
quote:
Okay, maar daarmee zijn we er nog lang niet.
In 2000 werden er ook nog eens 37.405 aanvragen tot naturalisatie ingediend, vanwie er 33.833 ingewilligd werden.
Klopt helemaal. Maar je beweert dat dit asielzoekers zijn. En die bewering klopt dus niet. Dit zijn mensen die al langer dan 5 jaar in Nederland wonen en werken. Deze mensen zijn allang meegerekend in de statistieken voor immigranten. Jij telt ze er gewoon nog even bij om het erger te doen laten lijken dan het is.
quote:
Het grootste gedeelte Nederlanders wiens Spaanse vriendinnetje overkomt zoals je beweerder? Nou nee hoor:
Waar kwamen de verzoeken vandaan:
Marokko 8386
Marokkanen zijn geen asielzoekers
quote:
Turkije 3232
Turken ook niet
quote:
Bosnie 2393
Hee, daar hebben we er 2393
quote:
Suriname 2018
Neuh, ook geen asielzoekers
quote:
Somalie 1866
Die tellen we er ook maar bij op
quote:
Irak 1839
en deze ook
quote:
Iran 1687
en deze ook
quote:
Afghanistan 886
En vooruit dezen ook
quote:
Joegoslavie 819
en deze tellen we ook mee
quote:
China 737
En dezen ook.
quote:
Overig 13542
Deze tellen we niet mee.
Even optellen: 10277 asielkrijgers die tot nederlander genaturaliseerd willen worden.
quote:

TOTAAL 37.405 van wie er ruim 90% ingewilligd werden. Behalve de grootste groep Turken en Marokkanen die in het kader van inhuwelijken/gezinshereniging binnenstromen is het grootste gedeelte gezinshereniging van asielzoekers. Dit zijn tezamen 23.863 nieuwelingen van niet-westerse landen. Tezamen met de 9.726 maakt dat in 2000 33.589.
Jij rekent je weer rijk. Ten eerste: van die 9726 zijn er ruim 7000 voorlopige verblijfsvergunningen. Dat zijn mensen die weer terug moeten. Ten tweede: In de naturalisatie cijfers zitten al die toegelaten asielzoekers verwerkt. Immers, je moet al 5 jaar in nederland verblijven voordat je Uberhaubt nederlander mag worden. Jij telt maar even 9726 mensen op bij de genaturaliseerden terwijl ze allang zijn meegerekend in het aantal mensen dat ons land binnenkomt.
quote:
Dat zijn de ECHTE, COMPLETE cijfers en daar zal JIJ het mee moeten doen.
ha, de cijfers zijn wel goed, maar jij telt lukraak mensen op bij andere cijfers. Je mixt asielzoekers met Turken en Marokkanen, je vergeet grote groepen andere mensen. Je verwart A Status Asielzoekers met voorlopige verblijfsvergunningen, etc, etc. Je maakt er een flink potje van om de cijfers jouw kant op te dirigeren. Helaas, mislukt.

Oh, nog een ander puntje:
In het staatje 'Regulier Vertrek' staat het volgende getal (in het jaar 2000): 32472

Er zijn dus ook 32472 mensen VERTROKKEN. Waar vind ik dat in jouw geweldige rekenwerk? Nergens. Maar dan ook nergens. En dit getal staat ook haaks op jouw argument dat asielzoekers blijven. Ik dacht het dus niet. Fortuyn kan al niet rekenen, en blijkbaar zijn volgelingen ook al niet.

Deze tekst is (c) 2001 en (c) 2002 by Hagelslag.[br]
  donderdag 2 mei 2002 @ 16:20:58 #128
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4041389
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 15:36 schreef Hagelslag het volgende:

Nee, dit zijn 1800 toegelaten asielzoekers, en de rest hebben een voorlopige status. Wat betekent dat ze teruggestuurd worden zodra de situatie in hun eigen land dat toelaat.

Nee.
Een vergunning tot verblijf is bijna altijd permanent.
quote:
Klopt helemaal. Maar je beweert dat dit asielzoekers zijn. En die bewering klopt dus niet. Dit zijn mensen die al langer dan 5 jaar in Nederland wonen en werken. Deze mensen zijn allang meegerekend in de statistieken voor immigranten. Jij telt ze er gewoon nog even bij om het erger te doen laten lijken dan het is.
Ik beweer helemaal niet dat het asielzoekers zijn! Het zijn immigranten! Om het totale plaatje compleet te maken. De grootste stroom is namelijk niet de asielzoekers maar de immigranten door oa gezinshereniging en inhuwelijking.
En dat heeft NIKS met 'wonen hier al 5 jaar' te maken.
quote:
Marokkanen zijn geen asielzoekers
Nooit beweerd, maar het zijn WEL de grootste groep immigranten.
quote:
Turken ook niet
[..]

Hee, daar hebben we er 2393
[..]

Neuh, ook geen asielzoekers
[..]

Die tellen we er ook maar bij op
[..]

en deze ook
[..]

en deze ook
[..]

En vooruit dezen ook
[..]

en deze tellen we ook mee
[..]

En dezen ook.

Allemaal zelfde verhaal.
IMMIGRANTEN, en daar gaat het OOK om, aangezien dat bij veruit de grootste groep is.
Vanwie de Marokkanen weer de grootste sub-groep is.
En wie zijn nu het crimineelst in NL? Juist.
quote:
Jij rekent je weer rijk. Ten eerste: van die 9726 zijn er ruim 7000 voorlopige verblijfsvergunningen. Dat zijn mensen die weer terug moeten. Ten tweede: In de naturalisatie cijfers zitten al die toegelaten asielzoekers verwerkt. Immers, je moet al 5 jaar in nederland verblijven voordat je Uberhaubt nederlander mag worden. Jij telt maar even 9726 mensen op bij de genaturaliseerden terwijl ze allang zijn meegerekend in het aantal mensen dat ons land binnenkomt.
[..]

ha, de cijfers zijn wel goed, maar jij telt lukraak mensen op bij andere cijfers. Je mixt asielzoekers met Turken en Marokkanen, je vergeet grote groepen andere mensen. Je verwart A Status Asielzoekers met voorlopige verblijfsvergunningen, etc, etc. Je maakt er een flink potje van om de cijfers jouw kant op te dirigeren. Helaas, mislukt.

Oh, nog een ander puntje:
In het staatje 'Regulier Vertrek' staat het volgende getal (in het jaar 2000): 32472

Er zijn dus ook 32472 mensen VERTROKKEN. Waar vind ik dat in jouw geweldige rekenwerk? Nergens. Maar dan ook nergens. En dit getal staat ook haaks op jouw argument dat asielzoekers blijven. Ik dacht het dus niet. Fortuyn kan al niet rekenen, en blijkbaar zijn volgelingen ook al niet.

.
Die vertrekkende slaat oa op de afgewezenen!

Zucht, rekenen is te moeilijk voor je, en begrijpend lezen blijkbaar ook.

Voor de 100ste keer dan maar:
De grootste groep nieuwe Nederlanders wordt gevormd door inhuwelijkers/gezinsherenigers en de groep asielzoekers is ook redelijk groot.

Waar ging dit om? Om de openingspost die heel wat anders beweerde onderuit te halen, en dat heb ik gedaan.
Klaar.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  donderdag 2 mei 2002 @ 16:29:07 #129
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4041557
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 16:20 schreef X-Ray het volgende:

Ten tweede: In de naturalisatie cijfers zitten al die toegelaten asielzoekers verwerkt.

Nee nee nee, die naturalisatieverzoeken zijn van mensen die bv huwen en dus genaturaliseerd willen worden. Heeft niks met 5 jaar hier wonen te maken.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_4041588
Nederland is vol.

Alle Fortunisten het land uit

donderdag 2 mei 2002 @ 17:00:28 #131
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4042101
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 16:30 schreef Knormen het volgende:
Nederland is vol.

Alle Fortunisten het land uit

Wat zijn dat? Fortunisten?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2002 @ 17:43:32 #132
10849 Hagelslag

pi_4042607
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 16:20 schreef X-Ray het volgende:
Nee.
Een vergunning tot verblijf is bijna altijd permanent.
Onzin. Dat zuig jij volkomen uit je duim. Je hebt geen bewijzen hiervoor, tenminste die presenteer je niet.
quote:
Ik beweer helemaal niet dat het asielzoekers zijn! Het zijn immigranten! Om het totale plaatje compleet te maken. De grootste stroom is namelijk niet de asielzoekers maar de immigranten door oa gezinshereniging en inhuwelijking.
En dat heeft NIKS met 'wonen hier al 5 jaar' te maken.
Oh?? zijn het ineens immigranten waar het over gaat? Ik zag jou echt tenstelligste verkondigen dat het asielzoekers zijn:
quote:
Nee nee nee.
Is lezen dat echt zo moelijk?
Er wordt beweerd dat van de TOTALE immigratie slechts 3% asielzoeker is, 1810 personen dus.
Het CBS laat zien dat het aantal asielzoekers dat ook daadwerkelijk mag blijven 33.833 is.
NIET 3% van de immigranten dus, want die zijn 133.000! Je 3% van 33.822 slaat dus nergens op!
Heb je dat ineens NIET gezegd bedoel je? Nu ineens zijn het 33822 immigranten. Je gooit met termen alsof het niks is. Het wordt warriger met de dag.
quote:
Allemaal zelfde verhaal.
IMMIGRANTEN, en daar gaat het OOK om, aangezien dat bij veruit de grootste groep is.
Vanwie de Marokkanen weer de grootste sub-groep is.
En wie zijn nu het crimineelst in NL? Juist.
Nee, dat zijn nog altijd de Nederlanders meneer.
quote:
Die vertrekkende slaat oa op de afgewezenen!
Die vertrekkenden kunnen helemaal niet slaan op de afgewezenen aangezien dat er ruim 50000 zijn. Vertrekkenden zijn vertrekkenden. Anders bel ik de IND zelf nog wel op om een echte uitleg over de betrippen die zij hanteren.
quote:
Zucht, rekenen is te moeilijk voor je, en begrijpend lezen blijkbaar ook.
Jij bedoelt dat jij de boel aan elkaar fantaseerd om de cijfers JOUW straatje op te krijgen. Begrijpend lezen, uhuh.
quote:
Voor de 100ste keer dan maar:
De grootste groep nieuwe Nederlanders wordt gevormd door inhuwelijkers/gezinsherenigers en de groep asielzoekers is ook redelijk groot.
Dat laatste is onzin. 1800, en vooruit als we de VVTV'ers en VTV'ers meerekenen zijn het er een dikke 9000.
quote:
Waar ging dit om? Om de openingspost die heel wat anders beweerde onderuit te halen, en dat heb ik gedaan.
Klaar.
Nou, ik dacht het niet. Nog een paar feiten over naturalisatie (waarvan jij beweert dat die 5 jaar onzin zijn. http://www.nidi.nl/public/demos/dm98051.html#3
quote:
Over het algemeen werden in de jaren negentig de naturalisatieprocedures in Europa eenvoudiger. Ook werd in een aantal gevallen de minimum vereiste verblijfsduur voor naturalisatie korter. Een ononderbroken verblijfsduur van vijf jaar is nu in de meeste landen, waaronder België, Frankrijk, Nederland en het Verenigd Koninkrijk, voldoende om een aanvraag voor naturalisatie te kunnen indienen. De langste verblijfsduur geldt in Duitsland, waar buitenlanders minstens vijftien jaar legaal in het land moeten hebben gewoond voor ze zich kunnen laten naturaliseren.
Een huwelijk met een staatsburger wordt meestal apart genoemd als grond voor naturalisatie, maar leidt vrijwel nooit automatisch tot het verkrijgen
van de nationaliteit. Een gebruikelijke regel is dat men eerst een aantal jaren getrouwd moet zijn. De voorwaarden voor naturalisatie vanwege een huwelijk worden in sommige landen strikter door vermoedens over het bestaan van een omvangrijke 'huwelijksindustrie', waarbij immigranten schijnhuwelijken aangaan om op die manier een verblijfsvergunning te krijgen. Het voldoen aan de vereiste verblijfsduur is een belangrijke, maar niet de enige voorwaarde voor naturalisatie: van toekomstige staatsburgers wordt vaak ook geëist dat ze de taal beheersen en een bewijs van 'goed gedrag'
kunnen overleggen. 'Goed gedrag' betekent over het algemeen het ontbreken van strafrechtelijke veroordelingen, maar in die gevallen waar de betekenis
niet nader is omschreven hebben de verantwoordelijke autoriteiten een ruime vrijheid van interpretatie.
Het blijkt maar weer, beste X-Ray, dat je niet weet waarover je praat. In navolging van jouw geliefde extreem rechtse professor.
  Admin donderdag 2 mei 2002 @ 17:46:40 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4042635
Het ontwikkelt zich tot een hilarisch topic

Meer

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 2 mei 2002 @ 17:49:25 #134
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4042672
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 17:43 schreef Hagelslag het volgende:
Het blijkt maar weer, beste X-Ray, dat je niet weet waarover je praat. In navolging van jouw geliefde extreem rechtse professor.
Mijn geliefde extreem rechtse professor?
. .
Wel, jij kan blijkbaar nog minder, want
A: Ik weet helemaal niet of ik wel op je obessie Pim stem.
B: Je doet hier enorm je best om cijfers om te toveren, terwijl alle feiten gewoon duidelijk op www.cbs.nl en www.immigratiedienst.nl staan.

Vermoeiend en vervelend, maar iets anders verwacht ik ook niet van een (en nu verlaag ik me even tot jou niveau) werkeloze allochtone uitkeringtrekkende SP stemmer.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 2 mei 2002 @ 17:50:21 #135
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4042680
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 17:46 schreef yvonne het volgende:
Het ontwikkelt zich tot een hilarisch topic

Meer

Waarin kneusje Hagelslag weer eens cijfers omtovert. Maar het is in jouw voordeel dus nu maar geen slotje he?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 2 mei 2002 @ 17:53:07 #136
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4042715
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 17:43 schreef Hagelslag het volgende:

Heb je dat ineens NIET gezegd bedoel je? Nu ineens zijn het 33822 immigranten. Je gooit met termen alsof het niks is. Het wordt warriger met de dag.

Nee nerd, ik heb nooit gezegd dat er 33 asielzoekers zijn! Ik heb het over IMMIGRANTEN!

Ik heb WEL gezegd (lees eerst voordat je op submit drukt) is dat de 1810 asielzoekers LULKOEK is, omdat die de rest niet laat zien.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2002 @ 17:53:38 #137
10849 Hagelslag

pi_4042724
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 17:49 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Mijn geliefde extreem rechtse professor?
. .
Wel, jij kan blijkbaar nog minder, want
A: Ik weet helemaal niet of ik wel op je obessie Pim stem.
B: Je doet hier enorm je best om cijfers om te toveren, terwijl alle feiten gewoon duidelijk op www.cbs.nl en www.immigratiedienst.nl staan.

Vermoeiend en vervelend, maar iets anders verwacht ik ook niet van een (en nu verlaag ik me even tot jou niveau) werkeloze allochtone uitkeringtrekkende SP stemmer.

Ha, je hebt geen argumenten meer en dus ga je het nu maar eens op een andere boeg gooien. Feiten meneer X-Ray, feiten. Kom er maar mee.
  donderdag 2 mei 2002 @ 17:54:23 #138
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4042737
www.immigratiedienst.nl, bij cijfers

Naturalisatie

N.B. In één aanvraag kunnen meerdere personen tegelijk behandeld worden.

De aantallen aanvragen kunnen dus VEEL meer dan 1 persoon bevatten!

Aantal aanvragen in 2001

Naturalisatie 32.566
Naturalisatie bezwaar 865

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 2 mei 2002 @ 17:56:15 #139
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4042753
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 17:53 schreef Hagelslag het volgende:

[..]

Ha, je hebt geen argumenten meer en dus ga je het nu maar eens op een andere boeg gooien. Feiten meneer X-Ray, feiten. Kom er maar mee.

Ik heb alle cijfers duidelijk neergeplaatst. Dat je die niet kan interpreteren is jouw fout.

Interpreteren meneer Hagelslag, vers 12.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  Admin donderdag 2 mei 2002 @ 17:59:03 #140
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4042793
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 17:50 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Waarin kneusje Hagelslag weer eens cijfers omtovert. Maar het is in jouw voordeel dus nu maar geen slotje he?

Psies X-Ray, eindelijk heb je het door,
je bent toch slimmer dan ik dacht.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_4042812
Zijn jullie al tot een overeenkomst gekomen?

GLG

I just love the G4 Dual Powermacs
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2002 @ 18:02:12 #142
10849 Hagelslag

pi_4042831
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 17:53 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Nee nerd, ik heb nooit gezegd dat er 33 asielzoekers zijn! Ik heb het over IMMIGRANTEN!

Zeg dat dan en begin niet wazig te praten over asielzoekers. Je maakte die groep fiks groter dan dat ze zijn. Ik snap het wel, het moet flink ranzig groot klinken om zo de wereld te overtuigen dat het erg, erg slecht gaat.
quote:
Ik heb WEL gezegd (lees eerst voordat je op submit drukt) is dat de 1810 asielzoekers LULKOEK is, omdat die de rest niet laat zien.
Nou, het zijn er ook geen 33000 en nog wat zoals jij beweerde. We hebben het over een aantal van slechts 10000 mensen waarvan ook nog een deel weer teruggestuurd wordt. Asielzoekers zijn niet het probleem. 130000 mensen elk jaar zijn wel een probleem, maar dat moet je door goede regelgeving zien op te lossen zonder het humanitaire uit het oog te verliezen. Een Europese aanpak is wat er nodig is. Bij dit soort problemen moet je groot denken en niet heikneuterig op je Nederlandje gaan blindstaren.
  donderdag 2 mei 2002 @ 18:04:20 #143
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4042868
FEIT is dat er in de openingspost gesuggereerd werd dat er jaarlijks slechts 1810 asielzoekers binnenkomen, maar dit in werkelijkheid boven de 9000 zijn.

De 1800 krijgen de A-Status, de overigen een Vergunning tot Verblijf of een tijdelijke.
In de realiteit betekent dit dat de meesten blijven.

De afgewezenen verdwijnen trouwens massaal in de illegaliteit. En dat is het laatste dat ik aan dit domme topic vuil maak. De cijfers staan er duidelijk, take it of leave it.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 2 mei 2002 @ 18:04:24 #144
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4042869
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 18:02 schreef Hagelslag het volgende:
Een Europese aanpak is wat er nodig is. Bij dit soort problemen moet je groot denken en niet heikneuterig op je Nederlandje gaan blindstaren.
Exactly.
  donderdag 2 mei 2002 @ 18:08:45 #145
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4042935
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 18:02 schreef Hagelslag het volgende:

Nou, het zijn er ook geen 33000 en nog wat zoals jij beweerde. We hebben het over een aantal van slechts 10000 mensen waarvan ook nog een deel weer teruggestuurd wordt. Asielzoekers zijn niet het probleem.

Het aantal toegelate asielzoekers in 2000 is 9726 (zoals eerder vermeld).
De totale immigratie daar bovenop is nog eens ruim 33.000, zoals ik ook al eerder heb vermeld.

En dat is wel even een heel ander getal dan er valselijk met de openingspost gesugereerd werd, namelijk slechts 1800 asielzoekers en geen cijfers over de overige immigratie maar slechts een vaag verhaal over Het Maxima-effect.
En dat heb ik laten zien.

quote:
Een Europese aanpak is wat er nodig is. Bij dit soort problemen moet je groot denken en niet heikneuterig op je Nederlandje gaan blindstaren.
Voor een Europese aanpak ben ik zowiezo. Van mij mogen ze van de EU een federale staat maken.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  Admin donderdag 2 mei 2002 @ 18:11:07 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4042976
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 18:08 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Het aantal toegelate asielzoekers in 2000 is 9726 (zoals eerder vermeld).
De totale immigratie daar bovenop is nog eens ruim 33.000, zoals ik ook al eerder heb vermeld.

En dat is wel even een heel ander getal dan er valselijk met de openingspost gesugereerd werd, namelijk slechts 1800 asielzoekers en geen cijfers over de overige immigratie maar slechts een vaag verhaal over Het Maxima-effect.
En dat heb ik laten zien.
[..]

Voor een Europese aanpak ben ik zowiezo. Van mij mogen ze van de EU een federale staat maken.

En dat is het laatste dat ik aan dit domme topic vuil maak. De cijfers staan er duidelijk, take it of leave it.

† In Memoriam † donderdag 2 mei 2002 @ 18:11:49 #147
10849 Hagelslag

pi_4042992
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 17:54 schreef X-Ray het volgende:
www.immigratiedienst.nl, bij cijfers

Naturalisatie

N.B. In één aanvraag kunnen meerdere personen tegelijk behandeld worden.

De aantallen aanvragen kunnen dus VEEL meer dan 1 persoon bevatten!
Aantal aanvragen in 2001
Naturalisatie 32.566
Naturalisatie bezwaar 865

Laten we 's gek doen: maak er 50000 mensen van. Dat zijn geen 50000 extra mensen in ons landje. Dat zijn 50000 Nederlanders erbij. Maar de hoeveelheid mensen blijft gelijk. En dit zijn mensen die echt Nederlander willen worden. En zodra ze dat zijn mag jij ze van het lijstje 'Allochtonen' schrappen en komen ze op het lijstje 'Autochtonen' te staan. Toch weer een fijn gevoel dat er hmm, even X-raysiaans rekenen, 130000-50000= slechts 80.000 mensen overblijven. En dan ook nog 32000 duizend mensen daarvan af.. nog maar 50000. En dat kunnen we weer verrekenen met die 50000 mensen die worden uitgezet. HEEEEEEE, we zijn bij het NULPUNT aangeland! Er zijn helemaal geen immigranten meer! HOERA! Fijn dat je me begrijpend rekenen hebt geleerd X-ray
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2002 @ 18:14:55 #148
10849 Hagelslag

pi_4043041
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 17:53 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Zeg dat dan en begin niet wazig te praten over asielzoekers. Je maakte die groep fiks groter dan dat ze zijn. Ik snap het wel, het moet flink ranzig groot klinken om zo de wereld te overtuigen dat het erg, erg slecht gaat.
quote:
Nou, het zijn er ook geen 33000 en nog wat zoals jij beweerde. We hebben het over een aantal van slechts 10000 mensen waarvan ook nog een deel weer teruggestuurd wordt. Asielzoekers zijn niet het probleem. 130000 mensen elk jaar zijn wel een probleem, maar dat moet je door goede regelgeving zien op te lossen zonder het humanitaire uit het oog te verliezen. Een Europese aanpak is wat er nodig is. Bij dit soort problemen moet je groot denken en niet heikneuterig op je Nederlandje gaan blindstaren.
  donderdag 2 mei 2002 @ 18:17:16 #149
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4043078
Yvonne moet voortaan maar in Onzin blijven, waar dit artikel ook thuishoort.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-05-2002 18:23]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2002 @ 18:18:30 #150
10849 Hagelslag

pi_4043096
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
Yvonne moet voortaan maar in Onzin blijven, waar dit artikel ook thuishoort.
Het kon niet uitblijven, daar komt spuit 11 ook aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')