abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4001835
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:49 schreef yvonne het volgende:

De belangrijkste oorzaak van het steeds voller worden van ons land is het voortplantingsgedrag van autochtone Nederlanders.
Gezinnen van 2 en meer kinderen zijn de laatste decennia helaas weer in de mode.

Wanneer we wat willen doen aan de volheid van ons land moeten we beginnen met onze voortplantingsdrift in te tomen.

Nederland is nog steeds aan het vergrijzen. Het is daarom juist erg wenselijk dat mensen meer kinderen 'nemen' dan de gemiddelde 1,x nu. Misschien wel sterker dan 'wenselijk', noodzakelijk zelfs! Er zijn straks te weinig werkende mensen om de pensioenlasten te dragen.
quote:
Omdat ons land voedsel exporteert en boeren aanmoedigt hun werkzaamheden te staken, lijkt het alsof wij genoeg land hebben om in ons levensonderhoud te kunnen voorzien.
De afgelopen jaren is het aantal boeren flink afgenomen. Boeren worden bovendien gestimuleerd om aan natuurbeheer te doen, ipv voedselproductie. Wanneer we dus zouden vinden dat we niet genoeg land hebben om in ons levensonderhoud te voorzien, keren we dit proces gewoon weer om.
  maandag 29 april 2002 @ 13:16:48 #27
25469 Jigglewood
The Consiglieri
pi_4001997
Kortom het gehele artikel staat vol onwaarheden en is geschreven vanuit een standpunt wat bepaalde dingen niet kan/wil inzien.
fok ov
  maandag 29 april 2002 @ 13:17:50 #28
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_4002009
Dat vind ik nou zo flauw: weerleg het dan eens met de cijfers die jíj hebt. En ga niet meteen huilen dat het niet waar is.
  maandag 29 april 2002 @ 13:45:24 #29
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_4002316
Bovendien, Yvonne, is hier weer het bekende klepel en klok-verhaal. Pim F. had het over 40.000 moeilijk integrerende moslimimmigranten per jaar, wat elke vier jaar een stad als Groningen betekent. Jij verwart dat weer met CBS cijfers van 130.000 immigranten per jaar waar van alles tussen zit.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 april 2002 @ 13:49:57 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4002379
quote:
Op maandag 29 april 2002 12:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Omdat bruine, gele, zwarte mensen veel meer opvallen in onze witte wereld.

Dat komt omdat ik ze meestal zie als ze met een steen in hun hand mijn auto radio staan te jatten
  maandag 29 april 2002 @ 13:55:31 #31
272 R@b
No-nonsens
pi_4002454
quote:
Op maandag 29 april 2002 13:00 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

Volgens mij betreft het niet de troonrede van 1997 maar die van 1979.

Kun je nagaan wat een fouten er in dit malle artikel zitten.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 29 april 2002 @ 13:57:33 #32
272 R@b
No-nonsens
pi_4002475
quote:
Op maandag 29 april 2002 12:52 schreef Reintje het volgende:

Wat is er mis met wat meer kleurtjes en wat meer solidariteit op straat???

Zeg je dat even tegen het moslim gedeelte van onze bevolking wiens dochters het niet toegestaan is om met een niet-moslim te trouwen. En die in 75% van de gevallen hun bruid/bruidegom uit het land van oorsprong halen?
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 29 april 2002 @ 14:00:31 #33
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_4002513
quote:
Op maandag 29 april 2002 13:55 schreef R@b het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat een fouten er in dit malle artikel zitten.

Je wilde de bewuste quote maar al te graag geloven in eerste instantie.
  maandag 29 april 2002 @ 14:04:34 #34
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_4002565
quote:
Op maandag 29 april 2002 13:57 schreef R@b het volgende:

[..]

Zeg je dat even tegen het moslim gedeelte van onze bevolking wiens dochters het niet toegestaan is om met een niet-moslim te trouwen. En die in 75% van de gevallen hun bruid/bruidegom uit het land van oorsprong halen?

Ik vind het echt top dat je op deze manier opkomt voor moslimvrouwen!
  maandag 29 april 2002 @ 14:29:08 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4002820
quote:
Op maandag 29 april 2002 13:00 schreef Trainspotter het volgende:

Volgens mij betreft het niet de troonrede van 1997 maar die van 1979.

Klopt, het was Juliana die destijds, in 1979 dus, die uitspraak deed in de troonrede.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 29 april 2002 @ 16:28:42 #36
25469 Jigglewood
The Consiglieri
pi_4004324
quote:
Op maandag 29 april 2002 13:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat vind ik nou zo flauw: weerleg het dan eens met de cijfers die jíj hebt. En ga niet meteen huilen dat het niet waar is.
Ik hoef geen cijfers te geven dat allochtonen gemiddeld meer kinderen hebben en dat er in ons land in een paar jaar geen 3 miljoen mensen zijn bijgekomen. Ook is het gewoon duidelijk dat de productie van de landbouw hier velen malen hoger ligt dan die in de 3de wereld.
Dus wat mij betreft kan op dit topic een slotje omdat heel het artikel is gebaseerd op onwaarheden. Ik kan me zelfs niet voorstellen dat zo'n artikel uit HP/de Tijd komt.
fok ov
pi_4004396
Slotje, artikel is niet op waarheid berust!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_4005493
quote:
Op maandag 29 april 2002 12:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Omdat bruine, gele, zwarte mensen veel meer opvallen in onze witte wereld.

In wijkjes in Rotterdam val ik juist op
Free people own guns! Slaves do not!
pi_4005894
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:49 schreef yvonne het volgende:

Nederland is vol, ten dele overvol, merkte de koningin op in de troonrede van 1997.

Sindsdien zijn er zo'n 3 miljoen mensen bij gekomen.

Hoe kom je hierbij? In mijn jeugd woonde er al 14+ miljoen volgens mij en dat was ver voor 1997.
  maandag 29 april 2002 @ 18:26:07 #40
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_4005926
quote:
Op maandag 29 april 2002 18:24 schreef extremeknul het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij? In mijn jeugd woonde er al 14+ miljoen volgens mij en dat was ver voor 1997.

Of je leest het topic even door.
  maandag 29 april 2002 @ 18:40:11 #41
3542 Gia
User under construction
pi_4006105
Als ze nu eens de kinderbijslag afschaffen en aan de andere kant het lidmaatschap van verenigingen binnen Nederland, voor kinderen tot 18 jaar, volledig aftrekbaar maken van de belasting met daarbovenop een extra teruggave van bijvoorbeeld 50 Euro p.m. per kind, dan werkt dat in elk geval de integratie in de hand.

Immers, nu gaan veel allochtone kinderen niet op een vereniging. En om in aanmerking te komen voor die extra 50 euro zal dat toch moeten.

Het levert in elk geval een fikse besparing op, omdat kinderen die niet in Nederland wonen, ook niet in Nederland op een vereniging zitten.

maandag 29 april 2002 @ 18:42:33 #42
5097 Mass
Back in town
pi_4006132
ik moet zeggen dat het aantal immigranten per jaar me redelijk meevalt...

jammer dat het artikel zich niet uit over de enorme bak uitgeprocedeerde asielzoekers die de illigaliteit ingaan...dat zijn er namelijk meer dan er legaal binnenkomen.

Een strenger beleid ten aanzien van illegalen lijkt dus ook een aardig begin?

Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
pi_4006200
quote:
Op maandag 29 april 2002 18:26 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

Of je leest het topic even door.

He, die hebbie van mij.

Had meteen al gepost, dit kon gewoon niet kloppen, was dus 1979, kan niemand dat ff veranderen? Staat nogal slordig.

dinsdag 30 april 2002 @ 13:52:43 #44
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_4013467
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 13:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Maar door al die suburbanisatie (omdat men de stad niet leefbaar genoeg vind) leidt weer tot meer autoverkeer, file's en dergelijke.
Het zijn allemaal slechts korte termijn oplossingen, op een gegeven moment loopt het toch weer vast.
De provincie Groningen zal ongetwijfeld minder vol zijn dan de Randstad, maar elk stukje grond daar zal ook wel een functie hebben, landbouwgrond ofzo...

En wat die problemen van file's betreft zeg ik zelf dat de politiek véél maar dan ook veel meer moet doen aan dingen als thuiswerk. Ze gaan er nog veel te veel vanuit dat het onvermijdelijk is dat mensen over de snelweg naar het werk moeten.
pi_4013483
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 13:52 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

En wat die problemen van file's betreft zeg ik zelf dat de politiek véél maar dan ook veel meer moet doen aan dingen als thuiswerk. Ze gaan er nog veel te veel vanuit dat het onvermijdelijk is dat mensen over de snelweg naar het werk moeten.

Daar moeten ze ook meer aan gaan doen, maar ze kunnen moeilijk iedereen laten thuiswerken. Het zijn allemaal wel leuke tijdelijke oplossingen, maar ze nemen de oorzaak van het probleem niet weg!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_4013490
Hoe dan ook: In Rotterdam is inmiddels 44,5% allochtoon!
Da's GVD bijna de helft. En als ze nou nog een beetje Nederlands spraken!!

Als je in de metro zit is het helemaal te erg! Daar is 1 op de 10 blank.

Rotterdam is iig belachelijk vol!! Zelfs de allochtonen zeggen het.

En Yvonne hoeveel ILLEGALEN trekken dit land in denk je?! Interesseert me niet waar je het vandaan hebt. Het is een onzinnig verhaal, zonder feiten en hoog LINKS gehalte!

[Dit bericht is gewijzigd door eetomit op 30-04-2002 13:58]

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
  dinsdag 30 april 2002 @ 13:56:24 #47
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4013505
quote:
:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 30 april 2002 13:50 schreef GizartFRL het volgende:
[..]

en de allochtone bevolking is niet aan het vergrijzen? en de allochtone bevolking zal niet op termijn afnemen?

hmmz, en waar wou je dan heen met de profiteurs die je het land uit wilt zetten?

--------------------------------------------------------------------------------

Allochtonen hebben over het algemeen grotere gezinnen, dus die groep houdt zich zelf wel in stand.
Profiteurs mogen het proberen bij een ander EU-land, of beter nog: gewoon terug naar waar ze vandaan komen.

Nee, de gezinnen van vroeger ( mijn vader heeft 2 broertjes en 4 zusjes.) die zijn klein.....
Dus dat de Nederlandse bevolking zichzelf ook wel in stand houdt is een feit. vreemd feit vIMO want wat doet dat ertoe?

Je zegt hioerboven letterlijk dat je de profiteurs of naar een ander EU land wil sturen ( wat schiet je daarmee op? verplaatsing van het probleem) of naar het land van herkomst wilt sturen. Vraag ik mij af, wat wil je met al dfie nederlandse profiteurs doen?

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 30 april 2002 @ 13:56:51 #48
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_4013510
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daar moeten ze ook meer aan gaan doen, maar ze kunnen moeilijk iedereen laten thuiswerken. Het zijn allemaal wel leuke tijdelijke oplossingen, maar ze nemen de oorzaak van het probleem niet weg!

Nou heb ik zelf geen verkeersplanologie, of hoe dat ook maar mag heten, gestudeerd maar als ik met mijn boerenverstand over suburbanisatie nadenk, kom ik tot het volgende. Als mensen meer gespreid over het land zouden wonen, zou ook het woon-werkverkeer zich meer spreiden, qua tijden. Met een extra baan er naast zou het dan toch voor een groot gedeelte op zijn gelost?

[Dit bericht is gewijzigd door Heerlijkheid op 30-04-2002 13:58]

pi_4013513
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 13:54 schreef eetomit het volgende:

Rotterdam is iig belachelijk vol!! Zelfs de allochtonen zeggen het.

Die zien de bui al hangen. Zij zitten goed en nog meer 'landgenoten' erbij kan ook hun positie in gevaar brengen.
Thunder announces that the storm is coming
  dinsdag 30 april 2002 @ 13:59:13 #50
8540 Peter83
All the way
pi_4013527
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 13:56 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Je zegt hioerboven letterlijk dat je de profiteurs of naar een ander EU land wil sturen ( wat schiet je daarmee op? verplaatsing van het probleem) of naar het land van herkomst wilt sturen. Vraag ik mij af, wat wil je met al dfie nederlandse profiteurs doen?

Ik denk dat hij redeneert vanuit de instroom. De mensen die hier om economische redenen naartoe komen mogen teruggestuurd worden. De mensen die hier reeds zijn niet meer weg te denken en mogen blijven natuurlijk.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')