abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 19:16:15 #176
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75292863
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:45 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

[..]

En tegelijkertijd vind ik juist het mooie en fijne aan dit stukje internet dat je soms ook echte vriendschappen maakt.
Kan ik me ook voorstellen ja. Heb al één iemand in real life ontmoet en dat was echt leuk .
  vrijdag 4 december 2009 @ 19:21:46 #177
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75293114
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:52 schreef mefke79 het volgende:
Sjeen, je was niet de enige, ik snapte em ook niet en weet het aan mijn zwangerschapshormonen...

Evenstar, dan kom je inderdaad wel naar mijn wijk toe want ik woon wel in Brandevoort. Daarom wist ik het ook, ik zat bij de fysio in de wachtruimte en dat is dezelfde wachtruimte als de logopedie..Hopelijk helpt het!

Ik ga ook nog effe zeuren hoor...ik blijf maar bloed verliezen. Was zo blij dat ik echt ongesteld geweest was en er daarna wel 3 hele dagen zonder bloed waren, maar tada, daar is het weer. Nou maar de huisarts gebeld, ik wil graag een verwijzing naar de gyn voor een echo, even zeker weten dat er geen restje placenta meer zit. En als dat niet zo blijkt te zijn, dan is het hormonaal en heb ik pech. Maar dan weet ik dat tenminste.
huh zat je in de wachtruimte toen ik belde ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_75295295
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:09 schreef Groofsken het volgende:

Het is meer dat dan het intensievere contact wat er leek te zijn, toch zo weer verdwenen is ook. Een beetje een eigenschap van internetcontact ook, denk ik. Maar dat vind ik dan gewoon jammer. Maar ook weer leuk om te lezen dat er ook mensen zijn die het blijkbaar wel volgen .
Volgens mij schreef MvD het ook al, maar ik vind dat contacten toen oppervlakkiger waren en nu juist veel echter en intenser. Heb juist na de periode van zwangerschap meer contact gekregen met mensen die nu vriendinnen zijn, dat is echt wel mooi van hier.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:18:46 #179
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75295634
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:08 schreef YPPY het volgende:

[..]

Volgens mij schreef MvD het ook al, maar ik vind dat contacten toen oppervlakkiger waren en nu juist veel echter en intenser. Heb juist na de periode van zwangerschap meer contact gekregen met mensen die nu vriendinnen zijn, dat is echt wel mooi van hier.
Dat belooft nog wat dus .
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:24:27 #180
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_75295808
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:08 schreef YPPY het volgende:

[..]

Nou, precies, dát! Het enige jammere eraan vind ik dat op internet altijd iedereen dichtbij is maar in het echte leven er soms toch een flinke reisafstand te overbruggen is.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_75295854
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:24 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Nou, precies, dát! Het enige jammere eraan vind ik dat op internet altijd iedereen dichtbij is maar in het echte leven er soms toch een flinke reisafstand te overbruggen is.
Dat dus, ga maar vlug verhuizen deze kant op, en wat anderen ook.

Zo jammer ja, je kunt niet even langs fietsen, het moet meteen gepland worden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:26:41 #182
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75295877
Maar niet voor iedereen hoef je een flinke afstand te overbruggen . Sommigen zijn dan weer dichterbij dan je van te voren had kunnen denken.

En ja, zeker met kleine kindjes is dat best lastig.

[ Bericht 7% gewijzigd door Groofsken op 04-12-2009 20:32:48 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:35:10 #183
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_75296173
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:26 schreef Groofsken het volgende:
Maar niet voor iedereen hoef je een flinke afstand te overbruggen . Sommigen zijn dan weer dichterbij dan je van te voren had kunnen denken.

En ja, zeker met kleine kindjes is dat best lastig.
Héél dichtbij ineens ja! En hoe langer je op Fok! zit, hoe meer dat gebeurt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_75296836
Ik wilde even terugkomen op de dames die gisteren deelden dat het moeilijk is soms, het terugdenken aan zwangerschappen die misgingen, ook al heb je een gezond en prachtig kindje nu.
Ik kan me er gelukkig niet echt iets bij voorstellen, maar toch begrijp ik jullie verdriet (hoe groot of juist klein ook) daarover. Ik zou dat denk ik ook altijd blijven voelen als een soort "wat als?"...

Mefke, vervelend zeg. Ik hoop met je mee dat je vlug fijne zekerheid hebt.

Taartjesfee, hoe is het nu met je?
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:54:54 #185
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_75296973
Ik heb al zoveel leuke dingen gehad door OUD. Dutch die getrouwd bleek met collega van mijn lief en waar een fijne vriendschap uit gegroeid is. MvD waar ik me meteen thuis bij voel en die een collega is van mijn nichtje. Fantastische tassen kleren van Snoop voor mn Leentje. Geboortekaartjes, heeele mooie foto's van Icicle.
En hoe fijn is het een kaartje te ontvangen als het even ruk is, of juist heerlijk? En wat ik zo'n grappige ontdekking vond: de kaartjes van mn FOK penvriendins staan vol met lappen tekst, terwijl mn irl vriendinnen een korte groet schrijven.
Gewend he?
<3
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_75297245
Zo is het precies, Lishe.
Nieuw gezegde: beter een verre vriend die dichtbij voelt, dan tien te verre om de hoek?
pi_75298254
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 21:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Zo is het precies, Lishe.
Nieuw gezegde: beter een verre vriend die dichtbij voelt, dan tien te verre om de hoek?
of beter een verre vriend op OUD?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 6 december 2009 @ 23:42:56 #188
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75355822
Het gaat hier even wat minder...

Het gehuil ed heeft bij mij nu echt het breekpunt bereikt...
Kan ook alleen maar huilen en heel geirriteerd op iedereen reageren.
wil ook gewoon rustig kunnen genieten van m'n knul.
maar hier zijn we alleen maar bezig om rust te zoeken, oplossingen vinden.
De geniet momenten zijn schaars maar wel heel kostbaar.

fingers crossed dat er echt betere rustigere tijden aan mogen breken hier.

aankomend weekend gaan opa en oma weer oppassen, omdat er echt weer even flink op adem gekomen moet worden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75355899
Jemig Bar, ik vind het knap hoor! Ik krijg al de zenuwen als Lente tien minuten huilt en ik weet niet wat er aan de hand is.

Sterkte. Hoop dat je na het weekend weer wat energie hebt.
pi_75362653
Lieve Bar, veel sterkte ermee

Fok/oud heeft merendeel goeds gehad. Noli en Simmu irl ook leuk contact mee bijvoorbeeld.
Lieve kaartjes gehad bijvoorbeeld met Tylers geboorte oa. Pm en mailtjes.

iemand ervaring met spiraal, hoe lang na zetten nog last? pm?
pi_75363596
Bar wat Ssserpente al zegt, ik krijg ook de kriebels van een huilende Driekus na 10 minuten, zeker als ik de reden niet kan raden. Pas goed op jezelf hè

Hier net terug van de huisarts. Hoogstwaarschijnlijk geen placentarestje maar een infectie in de vagina en dat kan ook behoorlijk wat pijn opleveren. Aha, weer wat geleerd. Nou is er een kweekje afgenomen en volgende week hoor ik de uitslag. Pluspuntje van het geheel: inwendig onderzoek viel me echt reuze mee. Hopelijk straks gewoon een ab kuurtje en dan er weer vanaf zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 7 december 2009 @ 11:12:36 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75364054
mefke, ieks! nog een week wachten, maar danis het wel hopelijk snel gedaan!

bar, (kan er verder weinig van maken, sorry!)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75364316
Bar

Mefke, hopelijk ben je er gauw vanaf!

Het schoot me vanmorgen toch in mn rug . Lief is thuis gebleven tot mn moeder er was en we zijn nog even bij de huisarts geweest. Het gaat wel weer de goede kant op dus waarschijnlijk gewoon iets met mn spieren.
Maar wat onhandig als je kids hebt zeg... toch wel heel erg fijn dat mn mams er is die nu even boodschappen doet met Mirte.
Fake it till you make it...
  maandag 7 december 2009 @ 12:18:15 #194
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75366320
Bar

Fijn Mefke dat het wrs. met een AB-kuur af te doen is.

Nijna beterschap. En inderdaad heerlijk dat je mams even mee kan helpen.
  maandag 7 december 2009 @ 12:20:33 #195
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75366404
Mefke gelukkig is het geen restje placenta, duimt voor je mee dat het een ab kuurtje word!
Nijna sterkte met je rug
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75366546
Mefke, hoop dat het met een ab-kuurtje beter gaat.

Bar ik ga je ff pmmen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 december 2009 @ 12:58:48 #197
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75367773
oh bar toch... wat rot is dat! ik herken 't wel een beetje, onze 'cato' huilde ook behoorlijk veel als baby. erg vermoeiend! lekker veel tegen je aanhouden, en toch proberen af en toe jezelf er even voor af te sluiten, meer tips heb ik ook niet voor je. kan vriendlief er een beetje tegen? dan kan hij je aflossen als jouw maat vol is. veel sterkte ermee. ik las elders dat je ook bij 't CB of een kinderarts nog eens wilde aankaarten dat hij zoveel huilt: dat lijkt me geen slecht idee!
vast een overbodige opmerking maar heb je wel geprobeerd Roy in te bakeren? wat mij verder op de been hield was 't besef dat dit meestal iets is van de eerste maanden, maar dat het een keer ophoudt. er zit dus een eind aan, het zal heus een keer beter gaan.
in de haak.
pi_75367790
Nijna, auw en niet handig met kinderen ja. Rustig aan doen, hopelijk ben je er zo vanaf.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75368175
Bar, wat rot. Hopelijk geeft het weekend je rust, maar nog meer hoop ik dat Roy snel door deze fase heen is!!

Nijna, Een zere rug is niet handig.. Fijn dat je mams even langs kon komen!

Mefke, hopelijk ben jij ook snel weer beter!
pi_75434471
Rug is weer een stuk beter gelukkig.
Wat wat minder is is dat ik merk dat die gebroken nachten er toch wel voor zorgen dat ik weinig kan hebben
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')