Kan ik me ook voorstellen ja. Heb al één iemand in real life ontmoet en dat was echt leukquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:45 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
En tegelijkertijd vind ik juist het mooie en fijne aan dit stukje internet dat je soms ook echte vriendschappen maakt.![]()
huh zat je in de wachtruimte toen ik belde ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:52 schreef mefke79 het volgende:
Sjeen, je was niet de enige, ik snapte em ook niet en weet het aan mijn zwangerschapshormonen...
Evenstar, dan kom je inderdaad wel naar mijn wijk toe want ik woon wel in Brandevoort. Daarom wist ik het ook, ik zat bij de fysio in de wachtruimte en dat is dezelfde wachtruimte als de logopedie..Hopelijk helpt het!
Ik ga ook nog effe zeuren hoor...ik blijf maar bloed verliezen. Was zo blij dat ik echt ongesteld geweest was en er daarna wel 3 hele dagen zonder bloed waren, maar tada, daar is het weer. Nou maar de huisarts gebeld, ik wil graag een verwijzing naar de gyn voor een echo, even zeker weten dat er geen restje placenta meer zit. En als dat niet zo blijkt te zijn, dan is het hormonaal en heb ik pech. Maar dan weet ik dat tenminste.
Volgens mij schreef MvD het ook al, maar ik vind dat contacten toen oppervlakkiger waren en nu juist veel echter en intenser. Heb juist na de periode van zwangerschap meer contact gekregen met mensen die nu vriendinnen zijn, dat is echt wel mooi van hier.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:09 schreef Groofsken het volgende:
Het is meer dat dan het intensievere contact wat er leek te zijn, toch zo weer verdwenen is ook. Een beetje een eigenschap van internetcontact ook, denk ik. Maar dat vind ik dan gewoon jammer. Maar ook weer leuk om te lezen dat er ook mensen zijn die het blijkbaar wel volgen.
Dat belooft nog wat dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:08 schreef YPPY het volgende:
[..]
Volgens mij schreef MvD het ook al, maar ik vind dat contacten toen oppervlakkiger waren en nu juist veel echter en intenser. Heb juist na de periode van zwangerschap meer contact gekregen met mensen die nu vriendinnen zijn, dat is echt wel mooi van hier.
Nou, precies, dát! Het enige jammere eraan vind ik dat op internet altijd iedereen dichtbij isquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:08 schreef YPPY het volgende:
[..]
Volgens mij schreef MvD het ook al, maar ik vind dat contacten toen oppervlakkiger waren en nu juist veel echter en intenser. Heb juist na de periode van zwangerschap meer contact gekregen met mensen die nu vriendinnen zijn, dat is echt wel mooi van hier.
Dat dus, ga maar vlug verhuizen deze kant op, en wat anderen ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nou, precies, dát! Het enige jammere eraan vind ik dat op internet altijd iedereen dichtbij ismaar in het echte leven er soms toch een flinke reisafstand te overbruggen is.
Héél dichtbij ineens ja!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:26 schreef Groofsken het volgende:
Maar niet voor iedereen hoef je een flinke afstand te overbruggen![]()
. Sommigen zijn dan weer dichterbij dan je van te voren had kunnen denken.
En ja, zeker met kleine kindjes is dat best lastig.
of beter een verre vriend op OUD?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Zo is het precies, Lishe.![]()
Nieuw gezegde: beter een verre vriend die dichtbij voelt, dan tien te verre om de hoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |