quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Zo'n zelfde ''WTF-moment'' kreeg ik toen ik net de TNT Rap te horen kreeg.
TS is Steven Seagalquote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat is de klacht?
Voor de een werkt het wel, voor emotieloze TS niet.. wat maakt het uit ?
Want telegrafie is weer helemaal in tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:53 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is de druppel, BRENG DE PTT TERUG!
[ afbeelding ]
Voor wie werkt het wel dan? Zijn er echt mensen die dat soort liederen uit volle borst meezingen en die geloven in al dat geklets?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat is de klacht?
Voor de een werkt het wel, voor emotieloze TS niet.. wat maakt het uit ?
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:09 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
TS is Steven Seagal
[ afbeelding ]
Inderdaad wat een vreselijk zoetsappig gejengel. Ik heb het 30 seconden volgehouden om naar dit lied te luisterenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Het past niet helemaal, dus nogmaals:
Toen ik inmiddels dacht dat het niet meer erger kon worden dan dit. Kregen mijn oren het ''personeelslied'' te horen. Enkele minuten lang kon ik alleen maar WTF denken, zoetsappiger dan dit kan gewoon niet.
Ja, loop jij even achter zeg. In dit digitale tijdprk waarin iedereen 24/7 over al bereikbaar is, is het ineens weer hip om zo onbereikbaar te zijn, dat zelfs je secretaresse niet weet waar je uithangt. Een telegram dat gebracht wordt door een koerier is ook veel hipper dan een suf smsje.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Want telegrafie is weer helemaal in tegenwoordig?
Zowizo, hoe kom je erbij. En dan op dat profiel: Muziek: withim temtetion (...) linking parkquote:12robintjhu (6 dagen geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam
Ben er echt trot op als medewerkster van de Efteling ! Zowizo voor het hele park, al die positieve reactie's welke je krijgt van de gasten ! Fantastisch ! Groetjes, Michelle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
En wat ben je toen gaan doen? In mijn opinie zijn alle bijbaantjes in zekere zin kansloos namelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef Hetiszover het volgende:
Sowieso TNT
Ik heb het een maand volgehouden, toen was ik het zo zat
Toen ben ik echt gaan werken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef Jos_ het volgende:
[..]
En wat ben je toen gaan doen? In mijn opinie zijn alle bijbaantjes in zekere zin kansloos namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |