quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef Hetiszover het volgende:
Ik kan geen nee zeggen en dat begint nu behoorlijk vervelend te worden. Ik heb tegen iets ja gezegd, wat ik er qua werkdruk en stress niet bij kan hebben. Nu moet ik dat weer gaan afzeggen, wat ik ook kut vind, want "straks vragen ze me niet meer voor een volgende klus".
Klacht: schuldgevoel krijgen als je nee zegt![]()
![]()
![]()
TS moet naar een asserviteitscursus.
Nee.quote:
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef Hetiszover het volgende:
Ik kan geen nee zeggen en dat begint nu behoorlijk vervelend te worden. Ik heb tegen iets ja gezegd, wat ik er qua werkdruk en stress niet bij kan hebben. Nu moet ik dat weer gaan afzeggen, wat ik ook kut vind, want "straks vragen ze me niet meer voor een volgende klus".
Klacht: schuldgevoel krijgen als je nee zegt![]()
![]()
![]()
TS moet naar een asserviteitscursus.
Wat wil je weten?quote:
Wil je semi-grappige reply's?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef Hetiszover het volgende:
Oh ja, alle semi-grappige reply's mogen vanaf nu wegblijven. Ik ben wel in voor een lolletje, maar nu even niet.
Ach gut. Sta je op het punt een trein te koppen of wat ?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef Hetiszover het volgende:
Oh ja, alle semi-grappige reply's mogen vanaf nu wegblijven. Ik ben wel in voor een lolletje, maar nu even niet.
Nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef Hetiszover het volgende:
Nou, het is wel aardig verneukt allemaal ja. Maar goed, de post die jij quote zegt wel genoeg over mijn werkdruk.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gut. Sta je op het punt een trein te koppen of wat ?
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef avw1982 het volgende:
Dus je zegt ook steeds jager als je neger wilt zeggen.
Kras Krasquote:Op donderdag 26 november 2009 15:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nou, het is wel aardig verneukt allemaal ja. Maar goed, de post die jij quote zegt wel genoeg over mijn werkdruk.
Nou het zit wel wat ingewikkelder in elkaar.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef Shame.Arrow het volgende:
treetje redbull erbij en knallen maar!!
Heb je een zusje?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:35 schreef Daniel1976 het volgende:
kut je bent een man.
Wilde net mijn telefoonnummer en een uitnodiging posten
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:38 schreef 3keernix het volgende:
Geef mij 100 euro!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |