http://www.stringtreat.com/quote:Op maandag 30 november 2009 09:30 schreef KaMo het volgende:
Ik heb nu al weer klein tijdje niet meer op mijn tele gespeeld.
Als ik er nu weer op speel, merk ik dat de snaren een soort van geroest zijn.
Komt dit doordat hij te lang stil stond?
Ik ga de snaren vervangen, maar wat an ik doen om te verkomen dat dit nog eens gebeurt?
GHS Fast Fret?
Bedankt voor je aanbod Deanquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is vrij dichtbij, en ik wil je gitaar best eens voor je nalopen en afstellen hoor.
Ik woon in Damwoude, half uurtje rijden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | -------------------------------------------------------------- Crunchy Pat High Output H06 1 25.95 Humbucker Gold Crunchy Pat High Output H05 1 25.95 Humbucker Gold: Crunchy Pat High Output Humbucker Gold Neck Position Push-Pull DPDT Pot- 250K F20 1 8.79 Audio- Genuine Alpha Quality Push-Pull DPDT Pot- 500K F14 1 8.79 Audio- Genuine Alpha Quality Calibrated Pickup Set P03 1 49.95 "Hot Lead" Lil Puncher Import Telecaster Gold Roller Bridge fits B11 1 23.95 Les Paul 3x3 Keystone "Green Key" E32 1 23.95 Vintage style tuner Gold Xaviere Medium Light XS1046 2 2.39 Nickel Round Wound Guitar Strings .010-.046 Pair Black Curved Bottom K65 1 4.95 Staggered Height Pickup Rings Subtotal 177.06 Shipping 36.00 Tax 0.00 Total 213.06 |
Zou vet zijn!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:22 schreef TeleluvR het volgende:
Hiephoi!
Hoe lang voordat het binnen is, is jouw ervaring?
[offtopic]
De pickups gaan in die SG, als jij die SD's zou willen proberen (59 en JB) in je LP, be my guest... Wel wat soldeerwerk, maar daar draai jij je hand niet voor om
Dat is best wel snel. Ik moet straks ruim 4 weken op mijn spullen wachtenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou vet zijn!
Ik reken altijd 7 werkdagen, beete afhankelijk van de bestelde onderdelen en grootte van de bestelling... maar dat is ongeveer het gemiddelde.
Een keer twee weken moeten wachten [drie dozen vol] en eens drie dagen voor twee losse pickups... Denk deze keer een weekje ongeveer.
Als het sneller is, is het ook misschien minder goed. Het zal het wachten wel waard zijn denk ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is best wel snel. Ik moet straks ruim 4 weken op mijn spullen wachten
Sinds wanneer is Rory Gallagher ondergewaardeerd dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:56 schreef GoodGawd het volgende:
Ik wilde even melden dan Rory Gallagher de meeste ondergewaardeerde gitarist ooit is.
Daarom zijn onze nummers zo goed; we doen er een half jaar over om ze te schrijvenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Alle goeie dingen komen verrekte langzaam
Jimi Hendrix.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Rory Gallagher ondergewaardeerd dan?
Voor de meest overgewaardeerde gitarist ooit nomineer ik Carlos Santana. Ik heb die man nog nooit iets speciaals horen spelen, niet technisch en niet gevoelsmatig.
Ach, een body frezen hoeft niet zo lang te duren maar een hals in elkaar zetten heeft wel wat langer nodig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als het sneller is, is het ook misschien minder goed. Het zal het wachten wel waard zijn denk ik.
*gniffel*quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Alle goeie dingen komen verrekte langzaam
Mooi. Ik wil wel alvast het geld overmaken, want het is een behoorlijk bedrag zo! Ik gok dat ik ze tegen die tijd wel even kom halen, ik hoorde dat de koffie gratis is bij jou!quote:
Zou wel leuk zijn als dat even konquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi. Ik wil wel alvast het geld overmaken, want het is een behoorlijk bedrag zo! Ik gok dat ik ze tegen die tijd wel even kom halen, ik hoorde dat de koffie gratis is bij jou!
Is die LP brug voor jezelf, tussen twee haakjes?
Check, komt jouw kant op vandaag!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als dat even kon
Koffie is zeker gratis, je weet me te vinden! En ja, die brug is voor de LP, die rammelt een beetje, en ik wou eens die rollers zelf testen. Zou hem eerst op de V zetten, maar nu de LP rammelt zet ik hem daar eerst maar even op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |