quote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef guitarist het volgende:
Lul.
Het posten van die link was meer moeite dan het posten van je Marktplaatst link lijkt me!
Nou, ik heb een bod gedaan hoor.
quote:Hierbij bevestigen wij dat u een bod van 50,00 euro op uw advertentie heeft verwijderd. Onderaan dit bericht staat een kopie van de advertentie.
Reden verwijderen bod: Andere reden...
Bieder is een aap...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
2 weken?quote:Op maandag 30 november 2009 09:39 schreef DrD00m het volgende:
GHS fast fret is voor je hals, niet voor je snaren.
Wat voor snaren heb je erop zitten? Sommige snaren zijn er beter tegen bestand dan andere snaren. (hoelang is tijdje er niet op gespeeld?)
Speelgenot.quote:Op maandag 30 november 2009 23:53 schreef Stevennn het volgende:
Waar is afstellen goed voor en is het noodzakelijk?
wauw echt waar? Ik vind m'n gitaar ook prima spelen ja, nooit afgesteld. En hoe weet je of ie moet worden afgesteld (ja sorry kheb geen ideequote:Op maandag 30 november 2009 23:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Speelgenot.
Speelt zoveel beter, klinkt soms beter, je wil niet weten hoeveel verschil het voor je gevoel kan maken.
Ik vergelijk het altijd met het uitlijnen van een auto... je rijd twee jaar rond denkend dat alles prima gaat... totdat je hem eens goed laat uitlijnen.
Dan kan hij waarschijnlijk 100x beter spelenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:24 schreef Stevennn het volgende:
[..]
wauw echt waar? Ik vind m'n gitaar ook prima spelen ja, nooit afgesteld. En hoe weet je of ie moet worden afgesteld (ja sorry kheb geen idee) en hoe moet dat of kan dat bij de muziekwinkel ofzo
Hey, daar is dit topic voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:24 schreef Stevennn het volgende:
[..]
wauw echt waar? Ik vind m'n gitaar ook prima spelen ja, nooit afgesteld. En hoe weet je of ie moet worden afgesteld (ja sorry kheb geen idee) en hoe moet dat of kan dat bij de muziekwinkel ofzo
Nee, dat hoort niet echt zo. Is niet schadelijk, maar wel irritant.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:30 schreef Stevennn het volgende:
OH en trouwens. ik was laatst m'n snaren aan het vervangen en toen kwam ik erachter dat mijn elementen wat losjes zitten. Niet dat ze er uit vallen ofzo maar ik kan ze redelijk wiebelenIs dat normaal? Ik heb een Epi LP standard
Dat is vrij dichtbij, en ik wil je gitaar best eens voor je nalopen en afstellen hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:36 schreef Stevennn het volgende:
ik heb een epiphone les paul standard en ik woon in Leeuwarden.
En ik ga er beter maar niet zelf aanzitten want ik heb er de ballen verstand van.
Eén middag bij Dean en die LP speelt weer te gek!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is vrij dichtbij, en ik wil je gitaar best eens voor je nalopen en afstellen hoor.
Ik woon in Damwoude, half uurtje rijden
http://www.stringtreat.com/quote:Op maandag 30 november 2009 09:30 schreef KaMo het volgende:
Ik heb nu al weer klein tijdje niet meer op mijn tele gespeeld.
Als ik er nu weer op speel, merk ik dat de snaren een soort van geroest zijn.
Komt dit doordat hij te lang stil stond?
Ik ga de snaren vervangen, maar wat an ik doen om te verkomen dat dit nog eens gebeurt?
GHS Fast Fret?
Bedankt voor je aanbod Deanquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is vrij dichtbij, en ik wil je gitaar best eens voor je nalopen en afstellen hoor.
Ik woon in Damwoude, half uurtje rijden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | -------------------------------------------------------------- Crunchy Pat High Output H06 1 25.95 Humbucker Gold Crunchy Pat High Output H05 1 25.95 Humbucker Gold: Crunchy Pat High Output Humbucker Gold Neck Position Push-Pull DPDT Pot- 250K F20 1 8.79 Audio- Genuine Alpha Quality Push-Pull DPDT Pot- 500K F14 1 8.79 Audio- Genuine Alpha Quality Calibrated Pickup Set P03 1 49.95 "Hot Lead" Lil Puncher Import Telecaster Gold Roller Bridge fits B11 1 23.95 Les Paul 3x3 Keystone "Green Key" E32 1 23.95 Vintage style tuner Gold Xaviere Medium Light XS1046 2 2.39 Nickel Round Wound Guitar Strings .010-.046 Pair Black Curved Bottom K65 1 4.95 Staggered Height Pickup Rings Subtotal 177.06 Shipping 36.00 Tax 0.00 Total 213.06 |
Zou vet zijn!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:22 schreef TeleluvR het volgende:
Hiephoi!
Hoe lang voordat het binnen is, is jouw ervaring?
[offtopic]
De pickups gaan in die SG, als jij die SD's zou willen proberen (59 en JB) in je LP, be my guest... Wel wat soldeerwerk, maar daar draai jij je hand niet voor om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |