Dat komt niet goedquote:Op maandag 30 november 2009 10:56 schreef brother52 het volgende:
Ik ben blij dat ik de én 9e én de 12e naar Living Colour ga.
Want de 10e staan ze in 013. Ik vrees het ergste.
Nee, gewoon een Mustang of een Jaguar en plemp er een humbucker in. Minstens zo gaaf... Strat is zo generic!quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm kan dan beter een fender strat oid kopen voor 500 ?
ik vind kurt zn gitaar zo tof
Dat is hun teken dat ze Conorach hadden moeten boekenquote:Op maandag 30 november 2009 10:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het valt dus wel een beetje mee gelukkig.
Het lijkt wel of er een vloek op 013 rust.
Dio afgelast, Slayer uitgesteld en nu dit weer.
Vind ik ook.quote:Op maandag 30 november 2009 11:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is hun teken dat ze Conorach hadden moeten boeken.
Ben echt zo benieuwdquote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Witchfynder het volgende:
Gister voor het eerst serieus een akoestische set geoefend (of althans; begin mee gemaakt). Da's ff wennen zeg. Vooral voor de gitaristen en de drummer (die nu cajon speelt). Maar gaaaaaf, gaaaaaaaaf!
![]()
.
Explorer gear?quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef brother52 het volgende:
Deze week eens een bestelling bij Warmoth doen
Yep. Ik heb besloten om het hele bouwpakket daar maar te bestellen.quote:
Volgens de site duurt het 4 weken voordat de body en hals klaar zijn. Ik verwacht dat ik het ergens in de 2e week van volgend jaar binnen zal hebben.quote:Als het spul binnen hebt, vertel ff hoe snel het ging, hoe het met betaling ging etc. Wanneer mijn vader terug is in april wil ik een Jazzhals bij Warmoth bestellen voor mijn Precision projectje
.
Ik geloof dat Jurgen hem bij Peter Verspuy heeft gekocht. Zal vast ook wel te bestellen zijn bij een Groove Factory ofzo.quote:Op maandag 30 november 2009 13:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep. Ik heb besloten om het hele bouwpakket daar maar te bestellen.
Alleen nog even zo'n koffer van gator zien te vinden.
Ah coolquote:Volgens de site duurt het 4 weken voordat de body en hals klaar zijn. Ik verwacht dat ik het ergens in de 2e week van volgend jaar binnen zal hebben.
Maar ik houd je op de hoogte.
Ik heb gezien dat Thomann hem ook heeft voor 77 euro.quote:Op maandag 30 november 2009 13:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ik geloof dat Jurgen hem bij Peter Verspuy heeft gekocht. Zal vast ook wel te bestellen zijn bij een Groove Factory ofzo.
Een body van black korina die ik in de olie ga zetten met een tonepro's hardtail brug.quote:Ah cool. Mijn nek gaat mij 270,- dollar kosten (maple met ebben toets), heb ik net berekend. Voor wat voor opties ga jij?
quote:Op maandag 30 november 2009 14:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat Thomann hem ook heeft voor 77 euro.
Bij Groove Factory kost hij 125. Dat vind ik nog een behoorlijk verschil.
[..]
Een body van black korina die ik in de olie ga zetten met een tonepro's hardtail brug.
Een mahonie nek met dark indian rosewood toets met schaller locking tuners.
Een Seymour Dunkan SH-4 JB in de brug en een SH-2 in de nek.
En dan nog pots, knopjes, pickup rings en zo er bij.
En alle hardware word natuurlijk zwart.![]()
Gisteravond even snel aan het rekenen geweest en de prijs viel me alles mee.
Whehe, hoever zijn jullie nu ondertussen eignelijk en wanneer gaat het ongeveer klaar zijn ?quote:Op maandag 30 november 2009 14:55 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend weer eventjes in de studio geweest, er staat weer een half nummer op.
De nieuwe aanpak is: als het niet lukt, hou ik er mee op en ga ik naar huis!
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik er push/pull pots in ga zetten maar ik denk niet dat ik coil splitting veel zal gebruiken in deze gitaar.quote:
Als de onderdelen binnen zijn, en alles zit en de olie/lak, moeten we even een datum prikken om een dagje te gaan solderen en zoquote:
Is goed manquote:Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef brother52 het volgende:
Als de onderdelen binnen zijn, en alles zit en de olie/lak, moeten we even een datum prikken om een dagje te gaan solderen en zo
Nouja, we gaan alle gitaarpartijen ook gewoon maar overnieuw doen. Inmiddels staat 1 nummer er weer helemaal op en 2 halve nummers. Ik ga nu gewoon een aantal dagen per week om 10:00 naar de studio en dan gaan we er een paar uurtjes mee bezig. Dus over een week of 2 staan mijn partijen er wel op denk ik. Geen idee hoe lang het duurt voordat de rest er op staat. Ligt er ook helemaal aan wat er allemaal nog mis zal gaan natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whehe, hoever zijn jullie nu ondertussen eignelijk en wanneer gaat het ongeveer klaar zijn ?
Met fotoverslag aub!quote:Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef brother52 het volgende:
Als de onderdelen binnen zijn, en alles zit en de olie/lak, moeten we even een datum prikken om een dagje te gaan solderen en zo
Ja, dat lijkt me wel.quote:
Maar als het dan er eenmaal opstaat heb je wel iets heel goedsquote:Op maandag 30 november 2009 15:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja, we gaan alle gitaarpartijen ook gewoon maar overnieuw doen. Inmiddels staat 1 nummer er weer helemaal op en 2 halve nummers. Ik ga nu gewoon een aantal dagen per week om 10:00 naar de studio en dan gaan we er een paar uurtjes mee bezig. Dus over een week of 2 staan mijn partijen er wel op denk ik. Geen idee hoe lang het duurt voordat de rest er op staat. Ligt er ook helemaal aan wat er allemaal nog mis zal gaan natuurlijk
Het nadeel van deze aanpak is een beetje dat iedereen in de band het moet doen, dus dat kost tijd. Als iedereen lekker achter in de maat speelt is het natuurlijk zonde wanneer uiteindelijk de toetsenist ofzo juist voor de tel gaat spelen. Dan heb je meteen alle rust teniet gedaan die er nu inzit en heb je dadelijk met het mixen er ook geen profijt meer van.
Link?quote:Op maandag 30 november 2009 16:20 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, dan ook maar de Silver Series Stratocaster op marktplaats, gitaarfund maar weer aanvullen...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |