Of dit...quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:03 schreef TeleluvR het volgende:
Wauw, stil hier... dan ga ik maar weer Mario spelen...
Classical gas is ook mooi he.quote:
wowquote:
Damn. die wil ik ook! Zo mooi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:12 schreef guitarist het volgende:
Even wat nieuwe gitaren proberen. Muddy Waters Signature Telecaster in bruikleen van de Guitarbox!
100 euroquote:Op zondag 29 november 2009 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net weer terug van optreden ging weer lekker
Kleine update natuurlijk op z'n tijd
-nieuwe demo's komen binnen 2 weken (tof)
-Finale van popprijs van Baarn behaald (tof)
=Halve finale Battle of the Bands Waalre gehaald (tof)
-Prijs gewonnen in talentenjacht vandaag (150e feedback cheque die we gaan cashen om er stickers mee te betalen) [tof]
Dus als iemand van jullie binnenkort naar Feedback wil, we mogen die cheque niet zomaar in (schrijf je sjek zo ? cheque sjek check whatever) cash omzetten, maar we kunnen natuurlijk wel iemand anders een plezier ermee doen zodat jullie ermee kunnen gaan winkelen dat jullie ons cash geven![]()
Dat zou fijn zijn
quote:Op zondag 29 november 2009 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net weer terug van optreden ging weer lekker
Kleine update natuurlijk op z'n tijd
-nieuwe demo's komen binnen 2 weken (tof)
-Finale van popprijs van Baarn behaald (tof)
=Halve finale Battle of the Bands Waalre gehaald (tof)
-Prijs gewonnen in talentenjacht vandaag (150e feedback cheque die we gaan cashen om er stickers mee te betalen) [tof]
Dus als iemand van jullie binnenkort naar Feedback wil, we mogen die cheque niet zomaar in (schrijf je sjek zo ? cheque sjek check whatever) cash omzetten, maar we kunnen natuurlijk wel iemand anders een plezier ermee doen zodat jullie ermee kunnen gaan winkelen dat jullie ons cash geven![]()
Dat zou fijn zijn
Vind dit ook wel leuk opzich.quote:Op zondag 29 november 2009 14:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Mooi dat we nu geld hebben om de stickers te laten drukken. Ronde stickers worden het, ik twijfel alleen nog hoe we de naam erin gaan zetten.
Eerst dacht ik rond in de rand maar dat ziet er echt fucking gaar uit. Nu zoiets maar ik twijfel nog over dat "www." en ".com"
iemand nog tips ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |