Topic vol nerdsquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gelukkig weet je al door wie je je IT-zaakjes moet laten doen.
Daarom. En de Thomanns van deze wereld kan je niet tegenop, maar wil me ook eigenlijk helemaal niet zo op die markt [veel nieuw spul verkopen] storten. Voornamelijk reparatie/onderhoud/restauratie/aanpassingen/koffie. Daarnaast wat in- en verkoop van mooie tweedehands spullen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Goeie service en een kop koffie, daar heb ik inderdaad ook wel meer geld voor over.
Of je doet het zoals Muzikaza in Roermond, én groot én duurquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Poeh, als jij de concurrentie met de Thomanns van deze wereld aandurft...volgens mij kan Feedback zo 'goedkoop' zijn omdat ze zo groot zijn. Als klein beginnend muziekwinkeltje kun je je waar volgens mij nooit zo scherp verkopen.
Tenzij je natuurlijk in de boutique-markt gaat zitten, zoalsSound-plaza
![]()
http://www.sound-plaza.nl/
Je moet ook niet tegen zaken als Thomann/Feedback/Musicstore en zo op willen. Die markt is al behoorlijk verzadigd. Klein beginnen en goede service leveren werkt volgens mij nog het best om een goede naam op te bouwen. Dan lever je ook net dat stukje extra wat je onderscheid van de rest en waardoor je klanten bij je terug blijven komen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom. En de Thomanns van deze wereld kan je niet tegenop, maar wil me ook eigenlijk helemaal niet zo op die markt [veel nieuw spul verkopen] storten. Voornamelijk reparatie/onderhoud/restauratie/aanpassingen/koffie. Daarnaast wat in- en verkoop van mooie tweedehands spullen.
En daarnaast wat eigen versterkers en gitaren ontwikkelen en bouwen.
Hmmm, dan hoef ik daar dus ook niet langs om eens te gaan kijken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Of je doet het zoals Muzikaza in Roermond, én groot én duurHeb ze nog niet kunnen betrappen op een echt koopje...
koop de goedkoopste boss looper. Heb ik ook. Die andere zitten zoveel dingen en functies aan, ik snap dat kleine ding nog niet eens goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik denk dat ik eerst maar eens een lekker dikke leren band koop voor mn LP en daarna ga ik sparen voor een Boss Loop Station en een Marshall Bluesbreaker.
Zeker! Hier in Rotterdam zijn wij gezegend met twee grote en een aantal kleine muziekwinkels. Natuurlijk kan ik altijd terecht bij Peter Verspuy of Feedback (is in de buurt), maar voor advies of service ga ik toch liever naar een klein, kundig en gezellig zaakje als Pro Music Store. Daar lopen medewerkers nog mee naar je auto om je te helpen je net aangeschafte cabinet in je achterbak te leggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef TeleluvR het volgende:
Of gewoon old-skool service kunt leveren. Zou ik echt wel centen voor over hebben, een plek waar ik mijn gitaren kan kopen danwel wegbrengen voor een tune-up!
oke thanks, dat duurt nog een poosje maar goed eerst ff een 1000noten beurt bij mn LP laten doen en dan een band en dan nog van die haken voor aan de muur. het houdt ook niet op he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:25 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
koop de goedkoopste boss looper. Heb ik ook. Die andere zitten zoveel dingen en functies aan, ik snap dat kleine ding nog niet eens goed![]()
maar hij moet loopen en dat doet ie
Ja die sponsorde de hele zooi, gratis geld gekregen van Feedbackquote:
Yep! Ik heb em daar destijds ook gekocht. Aanrader!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:42 schreef BoerBert het volgende:
Weet iemand toevallig of Feedback Rotterdam ook Fender Blues Jr.'s heeft?
Ah mooi, op de site kon ik ze niet vinden in ieder geval. Bedanktquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep! Ik heb em daar destijds ook gekocht. Aanrader!
Tja, ze hebben veel, vooral ook veel Fenders en het is echt een hele mooie zaak, maar goedkoop kan ik ze niet noemen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, dan hoef ik daar dus ook niet langs om eens te gaan kijken.
Hub naar huis jijquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:59 schreef Witchfynder het volgende:
Over nerds gespoken... wat doe ik nog steeds op mijn werk?.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Beker bloemen champagne en een envelop met geld![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 2 december 2009 07:31 schreef allsystemshalt het volgende:
Blijft een mooie gitaar de Dean V
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |