Wij hebben er hier 3 staanquote:Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
27 inch is huuuuuuuuuge A! Daarvoor zit ik echt veel te dicht op mijn scherm thuis. (Lees: Ik heb een te klein buro, geen geld en ben stikjaloers!).
Ik heb het idee dat het went en hij komt hier ook maar op een schamel IKEA bureautje, maar wel in een hoekopstelling, dus iets meer kijkafstand.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
27 inch is huuuuuuuuuge A! Daarvoor zit ik echt veel te dicht op mijn scherm thuis. (Lees: Ik heb een te klein buro, geen geld en ben stikjaloers!).
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou J, dat is een 24", maar dan met nog eens 3" erbij.
LEUGENS!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou J, dat is een 24", maar dan met nog eens 3" erbij.
Waarom deux?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Expres computer erachter gezet want mijn iPoed en iFoen zijn wel relax.
Omdat als je iPhone gebruikt voor muziek hij binnen anderhalf uur leeg is.quote:
Ik hoef hem niet kwijt hequote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
68,58 cm dus.
Jij vindt 40 al te veel..
Al die leugens. Waarom?!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat als je iPhone gebruikt voor muziek hij binnen anderhalf uur leeg is.
Nou ik gebruik mijn iPod echt heel veel. En ik gebruik mijn iPhone al veel en ik vind nu al dat ie snel leeg gaat.quote:
Ik kan twee dagen op en neer naar mijn werk met dat ding. Dat is 4 x een half uur muziek, wifi gebruik thuis en dan heb ik 'm nog gejailbreakt ook (oa voor Scrobbl wat dus de hele tijd actief is).quote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou ik gebruik mijn iPod echt heel veel. En ik gebruik mijn iPhone al veel en ik vind nu al dat ie snel leeg gaat.
Ik heb al uur reizen en dan nog de hele dag college, wat heen en weer gefiets. Plus dat ik mijn iPod al had toen ik een iPhone heb gekocht, dat is ook wel een main reason.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan twee dagen op en neer naar mijn werk met dat ding. Dat is 4 x een half uur muziek, wifi gebruik thuis en dan heb ik 'm nog gejailbreakt ook (oa voor Scrobbl wat dus de hele tijd actief is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |