Wij hebben er hier 3 staanquote:Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
27 inch is huuuuuuuuuge A! Daarvoor zit ik echt veel te dicht op mijn scherm thuis. (Lees: Ik heb een te klein buro, geen geld en ben stikjaloers!).
Ik heb het idee dat het went en hij komt hier ook maar op een schamel IKEA bureautje, maar wel in een hoekopstelling, dus iets meer kijkafstand.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
27 inch is huuuuuuuuuge A! Daarvoor zit ik echt veel te dicht op mijn scherm thuis. (Lees: Ik heb een te klein buro, geen geld en ben stikjaloers!).
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou J, dat is een 24", maar dan met nog eens 3" erbij.
LEUGENS!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou J, dat is een 24", maar dan met nog eens 3" erbij.
Waarom deux?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Expres computer erachter gezet want mijn iPoed en iFoen zijn wel relax.
Omdat als je iPhone gebruikt voor muziek hij binnen anderhalf uur leeg is.quote:
Ik hoef hem niet kwijt hequote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
68,58 cm dus.
Jij vindt 40 al te veel..
Al die leugens. Waarom?!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat als je iPhone gebruikt voor muziek hij binnen anderhalf uur leeg is.
Nou ik gebruik mijn iPod echt heel veel. En ik gebruik mijn iPhone al veel en ik vind nu al dat ie snel leeg gaat.quote:
Ik kan twee dagen op en neer naar mijn werk met dat ding. Dat is 4 x een half uur muziek, wifi gebruik thuis en dan heb ik 'm nog gejailbreakt ook (oa voor Scrobbl wat dus de hele tijd actief is).quote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou ik gebruik mijn iPod echt heel veel. En ik gebruik mijn iPhone al veel en ik vind nu al dat ie snel leeg gaat.
Ik heb al uur reizen en dan nog de hele dag college, wat heen en weer gefiets. Plus dat ik mijn iPod al had toen ik een iPhone heb gekocht, dat is ook wel een main reason.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan twee dagen op en neer naar mijn werk met dat ding. Dat is 4 x een half uur muziek, wifi gebruik thuis en dan heb ik 'm nog gejailbreakt ook (oa voor Scrobbl wat dus de hele tijd actief is).
Heid? Of waar doel je op?quote:
quote:
Hmmm ja mag eerst weer een keer rukken op staatskostenquote:
De 8730w. In deze uitvoering duurder dan een MBP 17 inch btw.quote:
Goed te doen.quote:
Je knippert even met je ogen en weg issie weer he!quote:
Vandaag ook ?quote:
Het is er nog niet van gekomen J.quote:
Omdat het niet mailen dag is?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:41 schreef Joene het volgende:
Vandaag ook ?
er komt nog een avond ?quote:
Die kortingenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zozo, maar liefst ¤ 91,- korting op een MBP op Black Friday.
Told you so.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zozo, maar liefst ¤ 91,- korting op een MBP op Black Friday.
Niet doen. OLHJ (Onze Lieve Heer Jobs) bepaalt De Prijzen van De Producten en die zult u eeuwig en voor altijd betalen! Elke euro korting is een godswonder en dient ook dusdanig aanvaard te worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja. Maar je blijft toch hopen, hè?
Afvallige! Branden zult gij!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, als het zo Moet, dan koop ik wel een laptop met Windows.
Lekker dikke puh!.
We horen je over een tijdje wel weerquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik koop wel een Asus, die gaan het minste kapot..
Betaal ik ook nog minder voor meer..
Een Asus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik koop wel een Asus, die gaan het minste kapot..
Betaal ik ook nog minder voor meer..
Van die grote geile witte boxersquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een Asus..
Je kunt ook gelijk bij de Zeeman gaan shoppen dan JK.
Uhm... Kolonisten van Catan spelen ofzo?quote:
'HP-laptops gaan vaker stuk dan die van Asus en Toshiba'quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Jarno het volgende:
Een Asus..
Je kunt ook gelijk bij de Zeeman gaan shoppen dan JK.
Of Carcasonne. Ook leuk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Jarno het volgende:
Uhm... Kolonisten van Catan spelen ofzo?
Kolonisten kan je niet met zijn 2-en spelenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Leuker zelfs, kun je ook met zijn tweeën spelen. Kolonisten moeilijker.
Ja, die HP van mij was ook bijna het raam uitgevlogen vanochtend.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
'HP-laptops gaan vaker stuk dan die van Asus en Toshiba'
Blijkens het onderzoek gebeurt dat wel vaker.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef Jarno het volgende:
Ja, die HP van mij was ook bijna het raam uitgevlogen vanochtend.
Nee, ik wil gewoon het beste (desktop) OS dat er is. Geen laf compromis als Windows 7.quote:
Het mopje bedoelt natuurlijk een applesac. Besteld bij appelhoes.nlquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:49 schreef Tally het volgende:
Maar ik heb een Applemet een appelhoes!
Waar staan ze?!?! Doen ze alles voor een appel?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Applehoes trouwens ook, hoeren die het voor een apple doen.
En een ei!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Waar staan ze?!?! Doen ze alles voor een appel?!
Everything? Everything you waaaant!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:14 schreef zovty het volgende:
Waar staan ze?!?! Doen ze alles voor een appel?!
Ik ben nogal veeleisend...quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Everything? Everything you waaaant!
Nee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:18 schreef zovty het volgende:
Hebben jullie nou ook niet iedere keer als jullie een post van mij zien zoiets van: WAT DOET DIE KUTN00B HIER?!![]()
.
Ik wel eigenlijk. Maar dan kijk ik beter en zie ik dat ik hetzelf ben..
quote:
Wel een leuk bladquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef n00cL30n het volgende:
Het is toch wat Taly. Hoe is die iCreate eigenlijk?
Avond!quote:
Goed te horen!quote:
Jawohl! Had vrijdag een feest van TNT op een boot in Adam. Was wel lachen.quote:Op maandag 30 november 2009 10:32 schreef Joene het volgende:
Mogguh A , alles ok ?
Huh jij hier overdag!?quote:
Nee, was zonder aanhang.quote:Op maandag 30 november 2009 10:48 schreef Joene het volgende:
ik zag zoiets op Twitter
Was je meisje ook mee ?
ahja...quote:
Ik mag geen koggie, maagklachten enzo'squote:
Ik ook niet. Ga om 15.00 naar huis.quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ahja...
Tering Ouwe ik heb er geen krag meer voor.
Ja, jij wel (of zij zelf)quote:
Adelante , ik in op dracht van ! dat wel natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, jij wel (of zij zelf)
Maar hoe meer stemmers, hoe meer kans op dat blaadje ze heb!
@nooc: alwwer hier vandaag?
Je moet!quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:36 schreef Q. het volgende:
Wil niet.
Oh, really? *koffie slurpt*quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:54 schreef Joene het volgende:
ik weiger !
OMG OMG OMG OMG!quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:00 schreef Metatron het volgende:
OK. De nominatie voor Het Blondje Van De Dag: Ruitenvloeistofprobleempje! Help!!
Zelfs wij icteejers kenne dat beter.quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:53 schreef Tally het volgende:
Ik ga vandaag de teringzooi eens opruimen die ik gister gemaakt heb tijdens het opruimen!
O ja das ook geen probleem. Maar voornamelijk word hij voor het werk gebruikt. Dus als de baas hem kan aanschaffen dan graag hequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef Jarno het volgende:
Ach het minste wat je kunt doen is een USB2 diskje van een TB halen voor wat, 60, 70 euro? Het werkt perfect (als je de disk niet uitzet dus) en ook op een Mac heb je het soms (kennelijk) nodig.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:20 schreef Jarno het volgende:
Mja. Ik heb er ook nog even aan gedacht de rekening van Fusion bij m'n baas neer te leggen maar die komt waarschijnlijk toch met het argument dat ik thuis ook gewoon op m'n HP kan werken.
Eh, right. Lekker achter de iMac zitten of op die lamme HP bak werken. Easy choice.
O okequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:24 schreef Jarno het volgende:
Tsja. Bij ons zien ze thuiswerken al als een 'gunst' dus ik moet er maar niet te lastig over doen denk ik.. Die drie tientjes pak ik er zelf wel ff bij dan.
Ze heeft krebs en d'r man gaat vreemd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Over L.L. gesproken, waarom zagCarice
van
Houten
er gister in DWDD uit als Nana Moscouri?
Jooooh, da's in de fillum van Arnie!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:26 schreef Adelante het volgende:
Ze heeft krebs en d'r man gaat vreemd.
Je hebt het boek gemist?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:34 schreef Tally het volgende:
HALLO![]()
Niets verraden
![]()
Ik ga morgen naar die film
JAquote:
Kijk, zo dus:quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:34 schreef Adelante het volgende:
Da's sowieso (germanisme) een verstandige beslissing van d'r. Maar waarom ze er zo uitzag als gisteren bij MatthijsMisschien voor d'r nieuwe fillum...
Tissues klaarleggen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef Tally het volgende:
JA
Die krijg ik van Sinterklaas.
Zaterdag
quote:
En waarom heeft Jort een witte anjer? Issie net wezen jagen in Afrika?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijk, zo dus:
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ik hoop maar dat het voor een rol is inderdaad.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
IS JAN SMIT GEEN MENS?
OMG! OPEN JE OGEN MENSEN, ZE ZIJN ER AL LANG, MAAR WIJ WORDEN DOM GEHOUDEN! STEM WIETEKE VAN DORT, ZIJ ZAL DE ONDERSTE STEEN BOVEN KRIJGEN OVER DEZE DOOFPOT!
Dom van 'm.quote:
Misschien maar beterquote:
Well duh, ze heeft (mijns inziens) zo ongeveer de perfecte jesters.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:05 schreef Joene het volgende:
Ze heb wel goeie tieten dus die carice.
Das waar!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, in welke film waarin ze speelt kun je haar jesters niet zien?
i dont care in komt een vrouw bij de dokter kan je ze prima bekijken al binnen de eerste paar min.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, in welke film waarin ze speelt kun je haar jesters niet zien?
Die ja!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Halina Reijn. Oid.
Ook best puike jesters.
Zulks een ongeschoren mokkelquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Halina Reijn. Oid.
Ook best puike jesters.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:13 schreef Jarno het volgende:
Kweenie, ik mis toch een beetje de pics die deze thread niet worthless maken zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw.FOK! verstandig, lees een P.I.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]Is die rechtse Martin Morero?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Nee, dat is die knakker die ook in Voetbalvrouwen zit als de man van Linda de Mol.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:02 schreef Adelante het volgende:
Is die rechtse Martin Morero?
*noteert*quote:Op woensdag 2 december 2009 07:47 schreef Jarno het volgende:
Ik was ernstig blij met m'n handschoenen vandaag.
En dan gebruik ik blij in de ruimste zin van het woord btw.
In de auto misschien onnodig, maar op de fiets onmisbaar. Allemaal imho he.quote:
Ik bij elkaar ook zoiets. Oh, en mental note voor morgen: sjaal!quote:Op woensdag 2 december 2009 07:52 schreef Q. het volgende:
Ik moet toch een hele kilometer fietschen naar Het Werk.
Hoe bedoel je? Auto starten, verwarming op 100 en nog een bakkie gaan doen, toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:01 schreef Joene het volgende:
Altijd beter dan je autoruit moeten krabben jongens !
Dat is idd de oplossing , maar ik had niet verwacht te moeten krabbenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Auto starten, verwarming op 100 en nog een bakkie gaan doen, toch?
En de eerste 10 minuten met je neus op de vooruit. Check!quote:Op woensdag 2 december 2009 08:10 schreef Joene het volgende:
Uiteraard wel alleen een smal kijk gaatje gemaakt natuurlijk ipv hele ruit
Mijn auto heeft gelukkig een goede kachel en verkort dit proces naar aanzienlijk minder , maar een minuut of 5 heb je toch zeker moeite om goed te zien idd.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
En de eerste 10 minuten met je neus op de vooruit. Check!
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:19 schreef Armageddon het volgende:
Ik pleurde altijd een bak heet water over mijn waggie heen. Werkt perfect.
Moet je es doen ! as er een al een kleine barst in zit men !quote:Op woensdag 2 december 2009 08:19 schreef Armageddon het volgende:
Ik pleurde altijd een bak heet water over mijn waggie heen. Werkt perfect.
Ken mij het schelen. Toch lease waggies.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Moet je es doen ! as er een al een kleine barst in zit men !
Klopt.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ken mij het schelen. Toch lease waggies.
Jahaquote:
Voor je het weet is het 2012 J.quote:
Daar hebben ze overigens best een aardige film over gemaakt dus.quote:
ik ben hem kwijt J.quote:
Jup. Zal hem van de week eens smsen of bellenquote:
Ik zal heus de vraag krijgen: Wanneer is je man niet thuis?!quote:
Ben je klaar mee!quote:Op woensdag 2 december 2009 09:32 schreef Armageddon het volgende:
Joene, de marokkanen komen naar je toe deze winter!
http://www.geenstijl.nl/m(...)ingen_toch_niet.html
Ik heb gewoon echt een keer ruzie gehad met zo'n oud lijkquote:Op woensdag 2 december 2009 12:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, die ouwe takkebossen zijn wel redelijk irritant, ja.
We zijn niet allemaal zo klein dat we in een opblaas badje baantjes kunnen trekken Boemquote:Op woensdag 2 december 2009 12:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Zwemmen is relax! In de zomer elke dag na de koffie even wat baantjes trekken in de achtertuin.
Ik zal mn fiets vast op slot zetten A.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:32 schreef Armageddon het volgende:
Joene, de marokkanen komen naar je toe deze winter!
http://www.geenstijl.nl/m(...)ingen_toch_niet.html
Was jij niet vrij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |