Hoi,
Vandaag was het weer zo'n dag dat m'n zoon geen zin had om met z'n scooter naar school te gaan. Je weet wel hoe dat komt het komt door dat klote weer met veel wind en regen.
Want ook met de scooter wordt hij nat als het regent
Ik werk niet hele dagen meer want ik heb de schapen op het droge. Ik had eerder een autohandel en heb daarmee dus flink geboerd in de goede tijden die er waren en toen de zaak verkocht. Ik heb dus zeg maar geld zat.
Maar hier komt dus het probleem: Geld zat maar m'n kinderen willen er ook wat van. M'n zoon krijgt al veel te veel zakgeld en moet maar een bijbaantje nemen om extra geld te verdienen. Het enige wat ik hem ooit gegeven heb, was zijn scooter en die is nog goed genoeg.
Dus hij wil dat ik hem financieel meer steun, want dan had hij een beter leven gehad en hoeft hij niet savonds doelloos over straat te banjeren en blikken bier te kopen in de supermarkt maar gezellig ieder weekend relaxd in de kroeg zitten en rondjes geven.
Dus vanmorgen barste dus de bom. Ik heb een hele mooie mercedes in de schuur staan, zo'n 1 die je niet veel ziet rijden. Vorig jaar zijn we samen mee naar zuid europa geknalt dat was dan wel weer tof want ik betaalde alles
Hij vroeg vanmorgen in belabberd Nederlands of ik hem naar school wilde brengen met de mercedes want hij weet dat ze dan allemaal voor de ingang staan een sigaretje te roken en dan zien ze de auto langskomen en de scholieren worden vaak afgezet door hun ouders.
Nee zei ik, want hier werk ik niet aan mee
Je gaat maar met de scooter want ik weet wat je wil, je wil dat die meisjes je mogen omdat je vader geld heeft maar zo werkt dat niet.
Dus is hij vanmorgen maar weer met de scooter naar school gegaan en kwam dus verkleumd op school aan. Waardeloze zoon heb ik eigenlijk, bah!
Laat 'm zelf maar gaan werken voor z'n geld, dat heb ik ook gedaan.
Waarom zou ik mijn zuurverdiende geld aan zo'n snotneus geven?
Klacht: zoon is verwisseld in het ziekenhuis, kan niet anders
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.