Hoi,
Vandaag was het weer zon dag dat ik geen zin had om met m'n scooter naar school te gaan. Je weet wel hoe dat komt het komt door dat klote weer met veel windt en regen.
Want ook met de scooter wordt je nat als het regent
Mijn vader werkt niet hele dagen meer want hij heeft de schapen op het droge. Hij had eerder een autohandel en heeft daarmee dus flink geboerd in de goede tijden die er waren en toen de zaak verkocht. Hij heeft dus zeg maar geld zat.
Maar hier komt dus het probleem: Geld zat maar delen met z'n kinderen ho maar. Ik krijg amper zakgeld en moet een bijbaantje nemen om extra geld te verdienen. Het enige wat ik ooit gekregen is was mijn scooter maar die is nu ook niet meer wat het geweest is.
Als mijn vader mij financieel meer steunde had ik een beter leven gehad en hoefde ik niet savonds doelloos over straat te banjeren en blikken bier te kopen in de supermarkt maar gezellig ieder weekend relaxd in de kroeg zitten en rondjes geven. Hier houden de dames namelijk ook van
Dus vanmorgen barste dus de bom. Hij heeft een hele mooie mercedes in de schuur staan, zo'n 1 die je niet veel ziet rijden. Vorig jaar zijn we samen mee naar zuid europa geknalt dat was dan wel weer tof want hij betaalde alles
Ik vroeg vanmorgen heel beheerst of hij mij naar school wilde brengen met de mercedes want ik weet dat ze dan allemaal voor de ingang staan een sigaretje te roken en dan zien ze de auto langskomen en de scholieren worden vaak afgezet door hun ouders.
Nee zei hij, want hier werk ik niet aan mee
Je gaat maar met de scooter want ik weet wat je wil, je wil dat die meisjes je mogen omdat je vader geld heeft maar zo werkt dat niet.
Dus ben ik vanmorgen maar weer met de scooter naar school gegaan en kwam dus verkleumd op school aan. Waardeloze pa heb ik eigenlijk, bah!
Als ik later geld heb en kinderen dan gun ik hun ook de rijkdom die ik dan heb