abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 maart 2000 @ 16:06:00 #1
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_252325
Wat een ellende deze week in de bus beste forumleden.

Het begon uiteraard met de nominatieronde. Bart 4 stemmen, Iwan 2 stemmen en Aziz helaas maar 1 stem.

De motivatie was ook erg goed per uitgebrachte stem: "Ja alles is al gezegd, het klinkt als een cliche maar ik sluit me hier bij aan." Flikker toch op allemaal!
Bijvoorbeeld het nomineren van Iwan, zeg gewoon dat je echt geestelijk gestoord wordt van dat homofiele lachje van hem. Bij Aziz had Esmeralda toch gewoon kunnen zeggen dat zij het niet meer tolereerd dat hij met de deur open moet schijten i.v.m. zijn postuur. Bij Bart was het duidelijk,het infantiele gedrag van een gehandicapt hondje. Wat een eikel, Oh Esmeralda wat is er toch mis met mij. Alles infantiele kutkok, hij is nog te beroerd om te koken in de bus. Eigenlijk zouden ze hem voor straf in een AC restaurant moeten laten werken in de afdeling zelfbediening. Nee goddank zijn we van bakker Bart verlost.
Zelfs zijn eigen vlees en bloed, moeder en zus vonden hem infantiel. Maar daar praatte bakkertje Bart wel over als de camera opgerot was.

Bullent had toch groot gelijk om Bart weg te stemmen. kijk als gezonde jongen zie je Esmeralda toch als een leuke uitdaging in de bus. Als je dan ziet dat bakkertje Bart gaat afdwingen dat zij met niemand een relatie mag beginnen in de bus omdat dat hem dan zo'n pijn doet dan kan je maar 1 ding doen, bakkertje bart er uit flikkeren! Maar wees dan ook een kerel die gewoon eerlijk zegt: Bart luister, je bent een eikel eerste klas en dat gezeik met nationale busslet Esmeralda komt mijn keel uit, flikker op en laat je eigen geestelijk bevredigen door Sylvana.

Trouwens wat een brilliante vraag van Sylvana het ex TMF sletje: Bullent wat zijn je gevoelens voor Esmeralda????????????????

Nou gewoon net zoals iedere busreis naar spanje, alles krom neuken wat blond is en dom lacht en graag stoeit. Want jezelf zijn dat is belangrijk en zeker in de bus.

Van Aziz kan je echt zeggen dat hij leuke trekjes heeft. het is toch echt galant om tegen de vrouwelijke Bob Marley in de bus te zeggen dat hij bewust afstand houdt. De dame blij!!!!!!!!!!!!!!!!! Geen dikke eikel meer naast je die ligt te snurken!!!!!! Geen dikke eikel meer naast je die ligt te schijten!!!!!!!!!!!! Geen lachje meer van een klaarkomende gorilla in je buurt. Jezus wat moet die Antoinette blij geweest zijn.

Stiekem dacht zij ik ga niet vragen waarom. is natuurlijk ook haar goed recht! Maar busdrama Willeke dacht hier anders over. Sinds Willeke niet meer masturbeert omdat zij daar ontstoken vingers van krijgt komt zij geestelijk klaar op een ander zijn problemen. Vals krijste zij dan ook naar Dikkie Trom: Got, wat bedoel jij daarmee????????? Nou denk erom dat Antoinette echt getwijfeld heeft om Willeke te laten analen door een overjarige Zebra!

Aziz de randdebiel van de bus was blij dat hij zijn domheid voor de camera mocht uitstorten. Nou het kwam eruit, Job zou sex hebben met Antoinette en daarom hield hij bewust afstand. Want Job zou het eventueel niet leuk kunnen vinden als Dikkie Trom met zijn dikke couscous vingertjes aan Bob Marley zou zitten. Trouwens het feit is nu geleverd dat Job echt downsyndroom heeft! Hij zou Antoinette namelijk gedouwd hebben van achter!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou kunnen er twee dingen waar zijn: Job heeft een klein pikkie waarbij zijn voorhuidje niet over zijn eikel heen gaat of Job weet niet wat neuken is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Antoinette zij ook letterlijk dat het niets voorstelde!!! Maar dankzij Dikkie Trom de loslippige allochtoon en wandelend busdrama Willeke weet iedereen het nu.

Zij nam het Jop"ouwe pik" toch wel kwalijk dat hij dit aan de andere patienten uit deb us had verteld. Zijn commentaar: Ja maar ik was zo blij en in een euforie stemming dat ik dit moest delen met mijn maatjes!!!!!!
Nou eikel, Seki kan je bloed wel zuipen en Aziz is alleen maar jaloers. Zou ik ook zijn hoor als mijn vrouw me had verlaten en Katja niet van haar laat horen. Van Katja ook wel begrijpelijk, haar hele toekomst is al verpest. Trouwens wel aandoenlijk hoor Job en Aziz samen zingend wij zijn vriendjes!!! Het leek Paul de Leeuw wel met zijn debiele nichtje. Alhoewel die verstandelijker is dan dit tweetal.

Seki onze peetvader van de bus is van plan om Nederland een andere Seki te laten zien. Een Seki die ook plezier kan hebben. Nou dat wordt wachten of SBS ook zij nachtelijke escaspades in het neushoornverblijf uitzend. Maar nu serieus, wie heeft altijd de grootste bek over jezelf blijven en spelen met de camera. Ja inderdaad onze yoegoslavische geurillastrijder!!!!! Eigenlijk toch wel grappig dat ook hij door de mand valt! Nog even en hij begint een relatie met wandelend busdrama Willeke.

Tessa is ook een geval apart. Zij bepaalt graag een ander zijn leven. Nee er wordt geen shag gekocht maar wel snoep en chips want anders kan ik mijn vette doos niet vullen. Roddelen en stoken zijn haar favoriete hobby's. Aziz ergert zich dan ook dood, helaas figuurlijk en niet letterlijk! Hij laat dat ook duidelijk merken en dreigt ook met groepsgesprekken naar Tessa. Nou een groepsgesprek over Tessa dat kan lachen worden. Hopelijk is Seki dan gespreksleider, Hou je smoel en luister apekut! Nee Tessa moeten ze verplicht een week opsluiten in de tank van het chemisch toilet!

Je kan trouwens merken dat het gehele geestelijk niveau naar beneden keldert. Er is werkelijk niemand in staat om een simpel tuinhuisje in elkaar te zetten. Het leukste was toen wandelend busdrama Willeke en Dikkie Trom Aziz probeerde het tuinhuisje goed in elkaar te zetten. Jezus het was net een promotiefilmje voor Ikea. Onze bouwpakketen zijn zo simpel dat zelfs een in de overgang zittende vrouw en een allochtoon met bewegingsvrijheid samen ons bouwpakket in elkaar kan zetten!!!!!!

Iwan was heel gelukkig dat hij mocht uitbreken. Maar eerst moest er toestemming gevraagd worden aan zijn ouders of hij langs mocht komen. Natuurlijk zou ik dat ook eisen als ik een infantiel waarschijnlijk homofiel kind had dat meedeed aan dit programma. Trouwens dat hij homo is waarschijnlijk bleek ook wel uit het feit dat hij niet in beeld kwam met ook maar 1 dame om zijn nek.

Trouwens Job en Antoinette zijn eruit: Zij hebben een relatie!!!!!!!! Als eerste werdt dit gemeld aan wandelend busdrama Willeke. Zij reageerde is nog ontroerd, dat zij dit nig mocht meemaken! Maar daarna kwamen de verwijten van Job. Maar die waren uiteraard niet waar. Nerveus begon zijn in haar pruik te wrijven en heen en weer te lopen. Job liep door naar de slaapkamer en liet haar lekker stikken. Helaas ook weer figuurlijk en niet letterlijk! Wandelend busdrama Willeke vondt dit wel jammer dat hij zo weg liep, zo kon zij haar gevoelens niet uiten. Wel jammer dat zij dit niet gelijk zij en hem liet gaan.

Antoinette gaf Jop maar gelijk want anders dacht zij dat ze gedouwd werdt van achteren in het tuinhuisje vanavond. En dat staat niet zo stevig en ook al stelt het volgens haar niet zoveel voor, dat doet het tuinhuisje tenslotte ook niet.

Ik begrijp trouwens Bullent ook niet dat hij zich zo laat afzeiken. Ik had echt minimaal Job"ouwe pik" een hengst gegeven. Ja een zebrahengst!

Nu de bus naar Den Haag gaat wordt het lachen, de vraag is natuurlijk dan ook wie wordt er als eerste naar beneden geflikkerd!

Misschien wel allemaal, mocht er iemand vrijwillig de bus verlaten (springen) dan is het misschien wel leuk om Ferdi E in de bus te laten plaats nemen. Zijn gratie is afgewezen maar hij mag wel deelnemen in een programma om terug te keren in de maatschappij. Nou dan lijkt de bus mij ideaal.

Later,

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_252326
Wuahahahahahaha, weleens aan gedacht om schrijver te worden?!!
  zaterdag 11 maart 2000 @ 20:43:00 #3
2180 Avia
FOK-Member
pi_252327
Dolphin, je bent een meestertalent!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 12 maart 2000 @ 03:04:00 #4
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_252328
dames bedankt, maar wees vooral jezelf
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  zondag 12 maart 2000 @ 03:46:00 #5
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_252329
Trouwens om de vraag te beantwoorden, kan dat met alleen moedermavo???????
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_252330
Na een lange nacht kijken naar bewegende slaapzakken vind ik dat het geheim van deBus nu geout moet worden.
Bullent en Iwan willen bij elkaar in de armen.
Eunuch Aziz tussen hen in is al snurkenderwijs geregeld.
Willeke zorgt voor de obligate teentatouages, Esmeralda - het lieve ding - voor de kusjes op de wang van de shocked family and friends.
  Admin zondag 12 maart 2000 @ 09:05:00 #7
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_252331
Zeker niet slecht. Persoonlijk vind ik dat je iets teveel uitroeptekens gebruikt en de scheldwoorden als 'eikel', 'randdebiel' etc. kunnen hier en daar iets minder of genuanceerder denk ik. Een meer creatieve vorm van neerhalen zou je stukje nog NET ff wat lolliger gemaakt hebben denk ik.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 12 maart 2000 @ 09:49:00 #8
2180 Avia
FOK-Member
pi_252332
Dolphin,

Om jouw vraag te beantwoorden ( moedermavo)
volgens mij had wijlen Simon Carmiggelt niets meer dan de lagere school.
En die kon toch ook (v)aardige stukjes schrijven dacht ik zo.
Dus... dat opent perspectieven niet??

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 12 maart 2000 @ 12:28:00 #9
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_252333
Yep,
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  zondag 12 maart 2000 @ 13:09:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_252334
Geinig!
pi_252335
Very nice Dolphin!
Live sucks
I want to be sucked!
  maandag 13 maart 2000 @ 10:48:00 #12
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_252336
graag gedaan
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_252337
Heee Dolphin,

Leuke stukjes!! Wel wil ik opmerken als mensen, ook barkeepers, dingen benoemen of veroordelen daar altijd een stukje van henzelf bijzit!!

Voor de goede orde! Wat Azziz in de Bus doet is echt het laagste wat je als man kan doen, ongeacht of je van Couscous houdt!
Als je met jongens onder elkaar over wijffies lult dan ga dat nooit van je leven 1 op 1 door vertellen aan de betreffende muts in kwestie!!! En zeker niet roepen ik wil geen maatenaaier zijn!!!!

o o o o o wat een lul is die Azizzzz

Julio Rules, Chelsea not!!!

Julio rules!
  dinsdag 14 maart 2000 @ 12:08:00 #14
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_252338
Ja beste Julio wat zal ik zeggen??????? Chelsea rules inderdaad not!

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')