FOK!forum / Klaagbaak / Klantenservice HP om te huilen + Matige Paint
VulcanRavendonderdag 26 november 2009 @ 12:07
Zoals iedereen weet is het bijna kerstmis, tijd voor cadeautjes dus. TS dacht dit ook en besloot zich een nieuwe laptop aan te schaffen. Het geluk was bij de TS aan zijn zijde want hij kan via zijn stage een fraai exemplaar van HP kopen voor een scherpe prijs.
Nu wilt TS niet voor onaangename verassingen komen te staan als hij stuk gaat dus wilde hij wat informatie winnen bij HP over garantieuitbreiding. Helaas is de helpdesk van HP als het labyrint in de Efteling. Op de site van HP kan men nergens maar dan ook nergens een mailtje naar HP sturen. Overal moet je voor bellen.
Dus na veel zoekwerk kreeg ik het telefoonnummer te pakken dat ik nodig dacht te hebben. Helaas bleek dit het verkeerde te zijn, na elke mogelijke vorm van service van HP te hebben aangeluisterd door de vrouw aan de andere kant van de lijn (klonk als een mooie dame ) met bijbehorende telefoonnummers (nummers ja, zeker 20 keer een nummer opgelezen) heb ik nog steeds geen contact weten te leggen met HP.

Klacht: HP Helpdesk is om te huilen!
Sub-Klacht: Ze hebben de koffiemachine weg gehaalt op mijn stage waardoor ik letterlijk 100 met kan lopen voor een vers bakje troost.
Anti-Klacht: TS krijgt een nieuwe laptop

Hieronder de bijbehorende matige paint om te bewijzen dat deze klacht daadwerkelijk bestaat:

LePoodonderdag 26 november 2009 @ 12:08
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:07 schreef VulcanRaven het volgende:
Helaas is de helpdesk van HP als het labyrint in de Efteling
Ff op je tenen staan en je kijkt zo over die heg heen joh
Crutchdonderdag 26 november 2009 @ 12:10
Misschien moet je je tijd eens besteden aan een cursus Nederlands.
marcel-odonderdag 26 november 2009 @ 12:10
Conclusie:
Door te schelden krijg je meer tanden
2NutZdonderdag 26 november 2009 @ 12:11
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:08 schreef LePoo het volgende:

[..]

Ff op je tenen staan en je kijkt zo over die heg heen joh
HEBBEN ZE EEN LABYRINTH IN DE EFTELING!?!
gemist
banaantjeEEdonderdag 26 november 2009 @ 12:11
Het labyrint in de Efteling, is een relatieve vergelijking hé
Sommigen doen er 5 minuten over, anderen een hele dag.
Zegt veel over het IQ.
VulcanRavendonderdag 26 november 2009 @ 12:13
Ik heb er 3 dagen rondgedwaald
2NutZdonderdag 26 november 2009 @ 12:14
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:13 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik heb er 3 dagen rondgedwaald
Jij hebt hem tenminste gezien.
LePoodonderdag 26 november 2009 @ 12:18
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

HEBBEN ZE EEN LABYRINTH IN DE EFTELING!?!
gemist
Daar bij de Vogelrock en Poppenfestival
Matty___donderdag 26 november 2009 @ 12:21
vind je paint maar matig...
ProFlamerdonderdag 26 november 2009 @ 12:25
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:21 schreef Matty___ het volgende:
vind je paint maar matig...
Hij heeft gewaarschuwd..
Panda72donderdag 26 november 2009 @ 12:26
TS noemt zichzelf vaak TS in zijn OP
VulcanRavendonderdag 26 november 2009 @ 12:36
Ik zit nog niet zo lang hier Dus moet het nog leren he
James-Hetfielddonderdag 26 november 2009 @ 12:49
http://welcome.hp.com/gms/nl/nl/contact/phone_assist.html

Matty___donderdag 26 november 2009 @ 12:50
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef ProFlamer het volgende:

[..]

Hij heeft gewaarschuwd..
ik was na het zien van de paint al afgehaakt..

[ Bericht 0% gewijzigd door Matty___ op 26-11-2009 13:27:02 ]
error_404donderdag 26 november 2009 @ 12:54
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:10 schreef Crutch het volgende:
Misschien moet je je tijd eens besteden aan een cursus Nederlands.
Daarbij jezelf TS noemen
Paint is idd behoorlijk matig, om over de rest maar te zwijgen....
Joooo-pidonderdag 26 november 2009 @ 13:01
Klacht ongegrond!

Ik moest vanochtend ook met HP bellen en idd. wel lange menu's maar dat werd goedgemaakt, want:

het wachtmuziekje was NORAH JONES

Meteen ff op speaker gezet Was vorige keer volgens mij ook al!

En ik werd goed geholpen en best snel. Het nummer van Norah Jones was nog niet afgelopen
GateWayXdonderdag 26 november 2009 @ 13:01
Draag je wel vaker een puntmuts TS?
deckardcainedonderdag 26 november 2009 @ 13:08
Heb je de chat al eens proberen te gebruiken?

Mijn laptop ging kapot en werd op zich best netjes geholpen.

Helaas ging hij wel 3x kapot (had een maandagochtendmodel, kan gebeuren).

Toch uiteindelijk alles vervangen en hij draait nu nog steeds.

elke keer als ik hem opstuurde had ik hem binnen 4 dagen terug, dus dat is ook zeer netjes...

Verder moet ik wel zeggen dat ze nog wel wat technisch onkundig personeel hebben daar ... ik moest speciaal vragen naar iemand met verstand van zaken.
Pleepapierdonderdag 26 november 2009 @ 20:39
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:10 schreef Crutch het volgende:
Misschien moet je je tijd eens besteden aan een cursus Nederlands.
Misschien moet jij eens ophouden met dat superieure gedrag, wat maakt het uit of iemand een spellingfoutje maakt of niet? Je begrijpt de boodschap toch?

Verder een zeer terechte klacht, het duurt altijd zo belachelijk lang met die service lijnen.
error_404donderdag 26 november 2009 @ 22:08
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:39 schreef Pleepapier het volgende:
Misschien moet jij eens ophouden met dat superieure gedrag, wat maakt het uit of iemand een spellingfoutje maakt of niet? Je begrijpt de boodschap toch?
Jij als oldbie? Welkom op Fok!, zo gaat dat hier regelmatig; hier is men af en toe nog trots op de taal die men spreekt.
9611Nielsdonderdag 26 november 2009 @ 22:10
Pleepapierzaterdag 28 november 2009 @ 00:54
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef error_404 het volgende:

[..]

Jij als oldbie? Welkom op Fok!, zo gaat dat hier regelmatig; hier is men af en toe nog trots op de taal die men spreekt.
Je hoeft mij niet te introduceren, de account is nieuw maar heb je er misschien al bij stil gestaan dat ik ooit een andere account heb (gehad)? Faalert

Bovendien is Nederland en de taal die men in Nederland spreekt helemaal niks om trots op te zijn.