heb verwarming in slaapkamer maar ff opengedraaid... compensatiequote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Brittie het volgende:
Jammerwas natuurlijk wel lekker warm geweest
Schamele compensatie... but it'll have to do...quote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb verwarming in slaapkamer maar ff opengedraaid... compensatie
Jij bent vroeg!quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoo lig nu in bed... mijn loge achter gelaten in de woonkamer haha
ben gesloopt....quote:
opzich vind ik ze wel handig... altijd 6 dingen tegelijk aan het doen, dan word ik eraan herinnerd dat ik nog aan het chatten ben enzoquote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef wonderer het volgende:
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon uitzetten...
Good point... maar dan krijg je nog wel steeds die popups... tenzij je dat er tegenwoordig ook al uit kunt slopen, maar daar heb ik me niet in verdieptquote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef wonderer het volgende:
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon uitzetten...
Ik gebruik al heel lang pidgin (en daarvoor Gaim), dus dat weet ik niet. Maar daar kan het dus welquote:Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef Brittie het volgende:
[..]
Good point... maar dan krijg je nog wel steeds die popups... tenzij je dat er tegenwoordig ook al uit kunt slopen, maar daar heb ik me niet in verdiept.
Geen Kitty dus?quote:Op maandag 30 november 2009 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n tof spel. Ik en een vriendin hebben dit heel de nacht gedaan ipv op stap gaan.
Ik kan het ook wel waarderen jaquote:
Niks mis mee!quote:Op maandag 30 november 2009 22:03 schreef Brittie het volgende:
[..]
Sorry, linguist he...![]()
![]()
Truste Vanyel
Nee, dat was wel jammer, maar als je allebei toch al geen zin hebt om op stap te gaan dan wordt de kans op vangst natuurlijk ook wel klein. Als ik moet kiezen tussen een avond plezier of een avond verveling (en door de regen moeten fietsen) dan weet ik het wel.quote:Op maandag 30 november 2009 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen Kitty dus?
Zo kom je die verstaanbare man ook niet tegen natuurlijk
Moemoemoe! Ik ga zoo lekker naar bed nu.
Verstaanbare?quote:Op maandag 30 november 2009 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen Kitty dus?
Zo kom je die verstaanbare man ook niet tegen natuurlijk
Moemoemoe! Ik ga zoo lekker naar bed nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |