Da's geen toeval, toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja heus, en niet alleen omdat je toevallig lesbo bent.
quote:
ik heb geen late diensten. Altijd smorgens beginnen tussen 7 en 8 dus tussen 5 en 6 bed uit. als ik heeeel veel pech heb moet ik om 6uur of 630 beginnen maar dat gebeurt maar een paar keer per jaarquote:Op woensdag 2 december 2009 08:47 schreef Vanyel het volgende:
Maar jij hebt toch neem ik aan ook regelmatig late diensten? Mag hopen dat je dan niet al voor 5.45 je nest uit bent.
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een maandje () enb dan worden de dagen weer langer
.
Cheersquote:Op woensdag 2 december 2009 10:17 schreef Vanyel het volgende:
Lekker, ik neem er een.
Jaloers trouwens. Maar op een dag zal ik weer om de hoek werken en gewoon om half 9 op mijn fietsje stappen.
Lekker warm aankledenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben de kou nu al zat en het is nog niet eens winterwat een gruwlijkheid vandaag op de fiets... en moet straks weer naar buiten voor volgend afspraak bij psyholoog...
ik fiets niet meer dan nodig... doe de rest wel met tramquote:Op woensdag 2 december 2009 13:57 schreef Brittie het volgende:
[..]
Lekker warm aankleden! En hard fietsen
helpt ook! Sterkte.
lekker... zet jij het klaar??quote:Op woensdag 2 december 2009 14:43 schreef Brittie het volgende:
Aww.![]()
![]()
Sterkte met de boodschappen dan maar weer... En als je terugbent warme chocomel?
jij gebruikt ook tering als kracht woordquote:Op woensdag 2 december 2009 22:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Awww tering zo lief dat t pijn doet![]()
![]()
Ik vind het vooral grappig, haar ouders hebben er totaal geen problemen mee dus het komt wel goed. Het is gewoon dat ze nogal ouderwets katholiek zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:45 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat is een lekker begin van de dag
quote:Ik denk dat ik wéér ziek word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn oma zei toen ze dat vertelde nog "het is het belangrijkste dat je gelukkig bent, en dat je goed met elkaar overweg kunt, dat is het allerbelangrijkste".
Dat zijn wel grappige dingen. Ik heb het een beetje soortgelijk. Mijnquote:Op donderdag 3 december 2009 08:15 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat heb ik gelukkig niet.
Mijn vriendin ligt echt heel goed in de familie.
Maar zij is ook 12 jaar ouder, en ik ben het oudste kleinkind en mijn vader de oudste, want er op neerkomt dat mijn vriendin 2 jaar jonger is dan mijn jongste oom...
Beetje generaties door elkaar zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |