Ik snap echt geen reet van het daten tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou etentje gaat door... heb afgezegd voor de film... ga het niet halen om tot erm 0:00 wakker te zijn en er om 6uur weer uit te moeten om te werken.... geloof dat ik voor morgen ook al beloofd heb aan een collega om wat te gaan eten en daarna komt een andere collega een week bij mij logeren.... druk druk druk
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef Vanyel het volgende:
oooh. Dan snap ik dat schoonmoeder moet teren op haar andere (klein)kinderen.
Kunnen ze jou niet aanrekenen, toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:
Nadeel is wel dat Ashlynn en haar broer en zus in Alaska wonen op dit moment
Ja, ik zal wel een ouwe conservatieve pot zijn, maar als ik vroeger ging daten met iemand (toen heette dat ook nog helemaal niet zo), dan zorgde ik dat ik de rest van de dag (en nachtquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:43 schreef Vanyel het volgende:
@ lezzer
Ja! Dat is wat ik vaak zo bijzonder vind klinken aan die dates. Kon er de vinger niet zo op leggen, maar wat jij zegt.
Ja, maar da's tegenwoordig niet hip meer. Je moet eigenlijk geen tijd hebben voor een date of zoquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel een ouwe conservatieve pot zijn, maar als ik vroeger ging daten met iemand (toen heette dat ook nog helemaal niet zo), dan zorgde ik dat ik de rest van de dag (en nacht) geen afspraken had en me helemaal focuste op haar zeg maar.
Als je wat wilt moet je er wat voor doen.
hoiquote:
Is ook vrij uitzonderlijk trouwens.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Met inmiddels al weer tien jaar een heel stabiele relatie. Dat dan weer wel
En ik ken er weer heel veel met lange relatiesquote:Op zondag 29 november 2009 14:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is ook vrij uitzonderlijk trouwens.![]()
De meeste meiden die ik ken hebben van die korte relaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |