hang jezelf over de verwarmingquote:Op donderdag 26 november 2009 09:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zo irritant, dan moet je naar je werk maar eerst naar buiten door de regen om op de werkplek te komen.
Zoals ook vandaag dus.
Ik moest een stukje lopen wat helaas al genoeg is om ervoor te zorgen dat ik hier nu al een uur zit met een natte broek. Drogen gaat helaas niet heel erg snel.
Een "het is wat" reactie van swarmahoer mag trouwens achterwege blijven.
Jij gaat meteen stinken als je nat wordt? Apart.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:51 schreef zovty het volgende:
Kut is dat ja.
Ook voor je collegas met je vieze stinkbroek.
Eensch met TBquote:Op donderdag 26 november 2009 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij gaat meteen stinken als je nat wordt? Apart.
Ja, maar ik ben dan ook van opgedroogde poep gemaakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zelf gaat stinken, maar regenkleding doet dat wel vind ikquote:Op donderdag 26 november 2009 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Inderdaad, weer zo een typisch, niets toevoegend, zogenaamd lollig KLB berichtquote:Op donderdag 26 november 2009 09:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk waarom (vooral) KLB zo verneukt is.![]()
Mijn broek stinkt iig (nog) niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zelf gaat stinken, maar regenkleding doet dat wel vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |