Is er geen manier om dat lossless te doen dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:22 schreef submesa het volgende:
Merk wel op dat recoding voor kwaliteitsverlies zorgt, je comprimeert namelijk een al gecomprimeerd bestand met lossy (video-)compressie. Daarom dat .srt files los worden geleverd zodat de kwaliteit van de video niet wordt aangetast.
Maar de kwaliteit zal wel niet zo'n issue zijn op een klein telefoonschermpje.
Inmiddels twee jaar geleden. Het kan zijn dat er betere/makkelijke oplossingen zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsje, http://www.divxland.org/permanentsubtitling.php. Zelf getest, werkt.
Hm, Windows Mobile dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:33 schreef delano.888 het volgende:
Het gaat om een omnia 2
Zo te zien is er dus nog niet een optie om het even simpel te doen, ik wacht nog even verdere reacties af.
Moet er wel een subtitles knop zijn he, die zit niet op een mobieltje.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:44 schreef mrdjey het volgende:
http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.php
AVIAddXSubs
super gebruikt het icm met ps3 die dit native ondersteund.
Die maakt er geen simpele avi van + kan nergens subs toevoegen vinden.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:13 schreef Thomas B. het volgende:
Pak nou maar gewoon die Tmpgenc. Kwaliteitsverlies boeit echt niet als je het op je mobieltje gaat zitten kijken.
nee is toch niet handig, ik weet namelijk zeker dat het ook moet kunnen van avi naar avi gewoon, er is vast wel iemand met de oplossing.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Al mijn manier geprobeerd? Dat werkt 100%!
Wat een hoop knopjes, en kan "add sub file" oid niet vindenquote:
Is idd niet een van de meest simpele progs, en je moet dagt ik een speciale versie hebben. Virtualdubmod volgens mij, het is een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb, dus moet ff een paar manuals checken..quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een hoop knopjes, en kan "add sub file" oid niet vinden
Ja kan je heus wel lezen op een omnia2.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:51 schreef maartena het volgende:
Kun je die subtitles ook wel lezen op een telefoonschermpje?
Subtitles zitten alleen maar in de weg, elke Nederlander met een klein beetje opleiding kan voldoende Engels om het zonder subs te kunnen volgen.
neem je dan ook een vergrootglas mee voor het geval je de subs niet helemaal kan lezen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 08:55 schreef delano.888 het volgende:
niet dat ik ze altijd lees maar voor t geval ik bepaalde dingen niet helemaal goed hoor.
Heb je al gezien welke telefoon ik heb? Een omnia2. Daarvan is het scherm echt wel groot genoeg om subs te kunnen lezen hoor aangezien ik ook complete word bestanden van een a4tje op 1 scherm kan lezen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:58 schreef Cothen het volgende:
[..]
neem je dan ook een vergrootglas mee voor het geval je de subs niet helemaal kan lezen?
Dat kan best, maar de letters uit word zitten niet in een low res filmbestand.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je al gezien welke telefoon ik heb? Een omnia2. Daarvan is het scherm echt wel groot genoeg om subs te kunnen lezen hoor aangezien ik ook complete word bestanden van een a4tje op 1 scherm kan lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |