Goed!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:13 schreef Bob. het volgende:
Muhh, het is donderdag en dan hebben ze hier altijd in de uni een borrel en nu staat iedereen in de hal biertjes te drinken en te kletsen en ik niet.
Nouja. Ik ga nog maar eens een kopje koffie halen en dan vanavond heel trots op mezelf zijn als mijn essay af is. Ofzo.
BLASPHEMY!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef JH87 het volgende:
Goed voor je karma Bob., Yahweh zal trots zijn.
Hoendiepflatfeest?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:43 schreef Luco het volgende:
Wat een motivatie Bob.!
Verder echt niemand hier die naar Kelderkoorts gaat?
Ken je klassiekersquote:
Dat jaquote:
Lang?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef Prosac het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaalle Friezen zijn....!!!
Heb je een muze?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:45 schreef Bob. het volgende:
Kreeg net opeens een vlaag van inspiratie.
Het was leuk toen ik er nog woonde en al straalbezopen naar beneden strompelde en daardoor niet doorhad wat voor een volk er beneden rondliep. Als je niet al bezopen bent overleef je dat feest echt niet.quote:
Misschien een tikje overdreven, maar het is idd zo dat ze daar goed kunnen feestenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het was leuk toen ik er nog woonde en al straalbezopen naar beneden strompelde en daardoor niet doorhad wat voor een volk er beneden rondliep. Als je niet al bezopen bent overleef je dat feest echt niet.
Ik ga er vooral heen om m'n oud-huisgenoten weer eens te zien en me te vermaken om al het volk dat er inderdaad rondloopt. De gemiddelde korpsbal zie je er inderdaad nietquote:Op donderdag 26 november 2009 17:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het was leuk toen ik er nog woonde en al straalbezopen naar beneden strompelde en daardoor niet doorhad wat voor een volk er beneden rondliep. Als je niet al bezopen bent overleef je dat feest echt niet.
Ik heb ook jaren gehad dat 't indrinken zo uit de hand liep dat ik nooit beneden aan ben gekomen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ga er vooral heen om m'n oud-huisgenoten weer eens te zien en me te vermaken om al het volk dat er inderdaad rondloopt. De gemiddelde korpsbal zie je er inderdaad niet
Ik heb nooit ingedronken voor een flatfeest, maar dat zal komen omdat ik op de 4e woonde en we altijd onze eigen kelder hadden (Waar we ook altijd winst mee maakten)quote:Op donderdag 26 november 2009 17:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren gehad dat 't indrinken zo uit de hand liep dat ik nooit beneden aan ben gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |