ja dat gaat vast nu nog helpenquote:Op donderdag 26 november 2009 00:36 schreef Kevincy het volgende:
probeer ff als laatste strohalm CCleaner erover heen te knallen misschien helpt het...
Nu je het zegt, mijn "Core" is 66 graden celsiusquote:Op donderdag 26 november 2009 00:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wordt-ie niet gewoon te warm?
Everest downloaden en dan kun je het zien.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wordt-ie niet gewoon te warm?
Mêh, als de PC van de TS nog voldoet (wanneer-ie goed draait), waarom zou hij dan een nieuwe kopen?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:41 schreef Fastmatti het volgende:
Everest downloaden en dan kun je het zien.
Misschien een back-up maken en dan een volledige herinstallatie ook helpt.
Anders gewoon een nieuwe kopen, zes jaar is best acceptabel voor een computer.
Ach, was sowieso al van plan een nieuwe te kopen. Grootste probleem is denk ik dat maar 1 van mijn 4 fans het doet in mijn pcquote:Op donderdag 26 november 2009 00:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, als de PC van de TS nog voldoet (wanneer-ie goed draait), waarom zou hij dan een nieuwe kopen?
Mijn videokaart word soms wel eens 105 gradenquote:Op donderdag 26 november 2009 00:43 schreef Fastmatti het volgende:
66 graden is nu niet dusdanig warm dat je problemen krijgt.
Hmm ok, dan ligt het ook aan mijn pc op zichquote:Op donderdag 26 november 2009 00:43 schreef Fastmatti het volgende:
CCleaner werkt echt. Als je dat nog nooit gedaan hebt gooit die een paar GB aan rotzooi weg. Verder worden alle registers opgeschoond.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hmm ok, dan ligt het ook aan mijn pc op zich
Ik ga het ff proberenquote:Op donderdag 26 november 2009 00:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
CCleaner werkt echt. Als je dat nog nooit gedaan hebt gooit die een paar GB aan rotzooi weg. Verder worden alle registers opgeschoond.
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
CCleaner werkt echt. Als je dat nog nooit gedaan hebt gooit die een paar GB aan rotzooi weg. Verder worden alle registers opgeschoond.
Macbook.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:36 schreef 3keernix het volgende:
geef hem aan je zusje, koop je zelf een macbook pro
Als hij 6 jaar oud is verbaast mij dat nietsquote:Op donderdag 26 november 2009 00:43 schreef Fastmatti het volgende:
holy crapquote:
Vergeet je register niet. Daar staan waarschijnlijk ook honderden bestandjes die nutteloos zijn.quote:
Op mijn werk is het record wat ik meegemaakt heb 36 GBquote:
309 bestandjesquote:Op donderdag 26 november 2009 01:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vergeet je register niet. Daar staan waarschijnlijk ook honderden bestandjes die nutteloos zijn.
quote:Op donderdag 26 november 2009 01:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Op mijn werk is het record wat ik meegemaakt heb 36 GB. Die computer was echt helemaal verkracht in 4 jaar tijd
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |