SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
Come on jongens, gimme R&R.Ze komt me echt zo bekend voor. Ik zweer het je dit is eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
\
Wtf is die plek in haar nek.
Dus je vindt haar nep?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Heb je pics met minder makeup?
Ah ok.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mocht ze willen. Is gewoon een random iemand.
Wie ben jij eigenlijk?
Ze lijkt op die presentatrice van vroegah die nu dood isquote:Op donderdag 26 november 2009 00:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze komt me echt zo bekend voor. Ik zweer het je dit is eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel heel slecht in foto's uitkiezen.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze lijkt op die presentatrice van vroegah die nu dood is. Weet de naam niet meer.
Ja wat? Ik zeg niet dat er verder wat mis mee is ofzo...maar die plek zit daar een beetje raar.quote:
dus jij heb ook al geen smaakquote:Op donderdag 26 november 2009 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
niks mis met uw pick sky.
tevens geef ik sinit's sjick een 6.7 , omdat ze wel lief glimlacht
Daar kan ik dus altijd heel goed omheen kijken. Alleen als iemand het vermeld zie ik hem weerquote:Op donderdag 26 november 2009 00:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja wat? Ik zeg niet dat er verder wat mis mee is ofzo...maar die plek zit daar een beetje raar.
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:Ze doet me denken aan de kuise versie van KikiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel heel slecht in foto's uitkiezen.
.
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:Is dit dezelfde chick als van de OP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel heel slecht in foto's uitkiezen.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Verkeerd plaatjesgebruik vriend.quote:
Hij viel me op en ik kon er niet meer omheen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar kan ik dus altijd heel goed omheen kijken. Alleen als iemand het vermeld zie ik hem weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |