mensen die hun post beginnen met "mensen die"quote:Op woensdag 25 november 2009 23:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen die een hun TT beginnen met "mensen die"
enfin, je snapt me.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mensen die hun post beginnen met "mensen die"
Mensen die klagen over vorm in een topic van een ander zonder suggestiesquote:Op woensdag 25 november 2009 23:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mensen die hun post beginnen met "mensen die"
ja dat could be youquote:Op woensdag 25 november 2009 23:37 schreef Quir het volgende:
Ik vind 't zeg maar wel net als ik iets vraag om even vriendelijk te openen. Could be me.
ik heb ook niet gezegd dat het ongebeleefd is. Ik erger mij er gewoon aanquote:Op woensdag 25 november 2009 23:39 schreef Kingside het volgende:
Hoi,
De afsluiting "bah" vind ik ook niet bepaald beleefd eerlijk gezegd.
Groetjes
als een rustige jongenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:40 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen die hun topic beginnen met 'De meeste mensen kennen mij...'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mensen die zich ergeren op fok!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:41 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ik heb ook niet gezegd dat het ongebeleefd is. Ik erger mij er gewoon aan
he wel al mijn posts checken he. Zijn er statistisch gezien niet veelquote:Op woensdag 25 november 2009 23:43 schreef BereNDD het volgende:
[..]
mensen die zich ergeren op fok!
trouwens.. Voor de mensen die zijn postgeschiedenis doorbladeren opzoek naar een topic waar hij start met een groet, doe maar niet, hij groet echt nergens.
En waarom de fuck besteed ik mijn tijd daaraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |