Ik zo 1200 proberen.quote:Helaas kunt U van dit nummer geen gebruik maken, probeer 1200
Aaaaaaaaargh!! Zo blijf ik bezig!quote:Helaas kunt U van dit nummer geen gebruik maken.. Wilt U een medewerker spreken? Probeer dan
[het vorige nummer]
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Haha iemand nam de telefoon van 1200 op en heeft je voor de gek gehouden hahaha
Ja maar.. Ze zeghun tog egt dat ik moet behlun naar die nummer!!!11!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef BereNDD het volgende:
en jij maar blijven bellen natuurlijk.. en zijn maar blijven verdienen
Vertel ons waarover je welke klantenservice belde.quote:
quote:Komt u er niet uit, dan kunt u het beste contact opnemen met onze telefonische helpdesk op 0900-9596. Mijn collega's kunnen u dan verder helpen en zonodig het probleem verder laten onderzoeken.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
Met vriendelijke groeten,
Telfort klantenservice
Jelmer Steenhuis
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
haha ts kan er niet mee omgaan.
Kijk! DAAR heb ik tenminste wat aan!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:26 schreef EJ403 het volgende:
Hier heb je nog wat alternatieve nummers:
http://www.vraagalex.nl/0900-alternatief-voor.html?alternatief=Telfort&uid=158
Graag gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kijk! DAAR heb ik tenminste wat aan!
Bedankt!
garp?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
Als je dan eindelijk verbinding krijgt hoor je:
"Kies 1 voor het kastje. Kies 2 voor de muur."
quote:Bent u hierheen gestuurd door het kastje? Ga dan terug naar de muur.
Daar moet je namelijk heen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |