Misschien omdat ze een nadruk willen leggen dat ze lekker zichzelf zijn? Vind je dat erg?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik weet niet, het irriteert me gewoon
Of roepen dat ze lekker fris en fruitig zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef Neroje het volgende:
Nee, mensen die zichzelf "lekker gestoord" vinden...
Lekker gek, moet kunnen zo tussendoor. Even niks van de wereld aantrekken en lekker je ding doen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef Neroje het volgende:
Nee, mensen die zichzelf "lekker gestoord" vinden...
Ja ik denk het wel, allemaal van die tv programma's van mensen die " zo lekker zichzelf" zijn geblevenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien omdat ze een nadruk willen leggen dat ze lekker zichzelf zijn? Vind je dat erg?
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef Bomil het volgende:
JustIn
HAHAhahaHAHAHH!hh1~H~H!HHH!+!_!_1hH
SNAP JE HEM??
IK ZEI JUSTIN MAAR HET LEEK NET ALSOF HET JUST IN WAS MAAR HET IS GEWOON EEN NAAM ZOALS JE ZIET MENSEN. ONGELOVELIJK DIT!! DE HOGE HEREN IN DEN HAAG ZIJN GESCHOKEERD GERAAKT DOOR MIJN POST!1!11
Jij bent een echte vent, caps is voor watjesquote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef Bomil het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb shift ingedrukt gehouden terwijl ik dat typte
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef Bomil het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb shift ingedrukt gehouden terwijl ik dat typte
Of ligt jouw klacht meer op mensen die de massa niet volgen en lekker zichzelf zijn?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, allemaal van die tv programma's van mensen die " zo lekker zichzelf" zijn gebleven
En bejaarden bij lingo, die lekker " zichzelf zijn"
iddquote:Op woensdag 25 november 2009 22:49 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jij bent een echte vent, caps is voor watjes
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef Bomil het volgende:
JustIn
HAHAhahaHAHAHH!hh1~H~H!HHH!+!_!_1hH
SNAP JE HEM??
IK ZEI JUSTIN MAAR HET LEEK NET ALSOF HET JUST IN WAS MAAR HET IS GEWOON EEN NAAM ZOALS JE ZIET MENSEN. ONGELOVELIJK DIT!! DE HOGE HEREN IN DEN HAAG ZIJN GESCHOKEERD GERAAKT DOOR MIJN POST!1!11
Er bestaan geen mensen die de massa niet volgen, mensen die de massa niet volgen en roepen dat ze niet de massa willen volgen en anders willen zijn maken JUIST deel uit van zo'n massaquote:Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Of ligt jouw klacht meer op mensen die de massa niet volgen en lekker zichzelf zijn?
Ik lul maar wat dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |