quote:Op woensdag 25 november 2009 22:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik laat jou toch lachen wat is er dan mis me.
Dat ben ik met je eens hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde dus dat hij vond dat ik dat alleen mocht zeggen met een griekjeeelook. Ik kan dat nog steeds vinden als ik een vrouwelijke Emimiche ben.
Ik ken haar ook niet irl, maar ze leek me gewoon wel oké. Niets gelezen wat mij irriteerde iig, waar irriteer je/jullie je dan aan?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja is irl is het vast een leuk meisje, maar op fok vind ik haar gewoon irritant soms.
Idd normaal ook niet helemaal mijn stijl, maar af en toe is het gewoon lekker om je gevuld te voelen met gemeenheid.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je bent echt veel te aardig voor het interweb. Je mag best eens iemand ongefundeerd bashen.
Staat daar ergens een windmachine ?quote:
Chai was lees ik hierboven. Ik heb er ook recht op vind ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hihihi Chai ik heb lekker foto's van je in miii PM box ontvangen.
Meer dan 1? Welke dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hihihi Chai ik heb lekker foto's van je in miii PM box ontvangen.
En daar voor uit durven komen.quote:
Maartje is in meervoud?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
BWJHEHEHE IK HEB FOKKERS IN HET ECHT GEZIEN.
Modquote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En daar voor uit durven komen.
Dan had je je laptop niet stuk moeten makenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Kankerzooi, net een uur aan het typen, is ie dicht
Laat ook maar dan!
Heb je ynuhh al geregeld?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:34 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb nu ook foto's van je.![]()
Die ik al had gezien valt me nu pas op.
2. 1 met een rood en een wit shirtjequote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Meer dan 1? Welke dan?
Ook die ene van toen ik 14 was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |