Yes via Blauwetand!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Renesite het volgende:
Even voor het idee, hoe lang gaat een setje batterijen mee voor zo'n tobo/muis ?
Het werkt via bluetooth toch?
Als jij nu het geld overmaakt vind ik het geen probleemquote:Op donderdag 26 november 2009 01:47 schreef Bob. het volgende:
Ik heb misschien ook wel interesse in een van de toetsenborden.. Maar ik ben pas over 2 weken terug in Nederland, zou het oké zijn om tot die tijd te wachten met verzenden?
Geld nu al over maken zou geen probleem zijn. Maar ik zie dat Luc_Nillis hem ook wel wilt, misschien is dat dan makkelijker voor je.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij nu het geld overmaakt vind ik het geen probleem
Jij was eerst. Als je geld nu kan overmaken is dat geen probleem voor mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Geld nu al over maken zou geen probleem zijn. Maar ik zie dat Luc_Nillis hem ook wel wilt, misschien is dat dan makkelijker voor je.
Oké, dan zou ik hem wel graag willen! Ik stuur je even een PM.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij was eerst. Als je geld nu kan overmaken is dat geen probleem voor mij.
Ik wil het eerlijk houden hier. En zo hoort het dus. Jij was eerst. Bal ligt nu bij jou.
Ok super!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oké, dan zou ik hem wel graag willen! Ik stuur je even een PM.
Sorry Niels, maar Bob was eerderquote:Op donderdag 26 november 2009 10:47 schreef Luc_Nilis het volgende:
Doe mij dat andere toetsenbord maar voor 50 incl.. Mail je gegevens maar even..
nielske at gmail
gr. Niels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |