Die dingen die ze daar verkopen mogen de naam milkshake niet dragen, je zuigt je lam door die rietjesquote:
nee, hoezo?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:14 schreef zovty het volgende:
Zo joh, ben jij in new york geweest joh? Wat machtig interessant, heb je daar kankertopiceritus opgelopen?
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef DesertCamel het volgende:
verkapt 'ik-ben-naar-New-York-geweest' topic
Juist! Dat had ik dus laatst ook. Dus ik terug. Zegt die negert: "Ja, dan moet je hem zelf nog een tijd roeren, dan smelt het ijs vanzelf"quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die dingen die ze daar verkopen mogen de naam milkshake niet dragen, je zuigt je lam door die rietjes
verkapt 'ik-ben-jaloers-op-TS' reactie.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef DesertCamel het volgende:
verkapt 'ik-ben-naar-New-York-geweest' topic
tja... moet je ook eerst goed gaan oefenen bij de lokale homo-sauna: dat vergroot je zuigkracht enorm - heb ik van horen zeggen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die dingen die ze daar verkopen mogen de naam milkshake niet dragen, je zuigt je lam door die rietjes
Nee, daarvoor kan ik namelijk ook gewoon naar m'n eigen treinstation gaan... als ik dat uberhaupt zou willen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef Kafka. het volgende:
Je bent in New York zeker ook met een Starbucks bekertje op de foto gegaan?
Serieus? Je gaat in een snackbar zeiken als je milkshake te dik is?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef thingamajig het volgende:
Nou een tijd zeiken kreeg ik een nieuwe, al was die niet veel beter.
Ja... bovendien was het een vanille milkshake terwijl ik dat ranzig vind. Had dan ook om aardbeien gevraagd. Dat was eigenlijk de hoofdreden om te zeiken.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Serieus? Je gaat in een snackbar zeiken als je milkshake te dik is?
MWHOEHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH![]()
![]()
![]()
.
Poe poe.. Naast wekelijkse snoepreisjes naar New York om effe een ijsje te halen heeft meneer ook nog eens eenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:18 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nee, daarvoor kan ik namelijk ook gewoon naar m'n eigen treinstation gaan... als ik dat uberhaupt zou willen.
Ging liever naar Dunkin' Donuts
Wacht eens even, waar zit dat in vredesnaam?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De lekkerste milkshakes van Arnhem e.o.
Ja, alleen voor mij alleen. Met m'n prive Starbucksquote:Op woensdag 25 november 2009 21:23 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Poe poe.. Naast wekelijkse snoepreisjes naar New York om effe een ijsje te halen heeft meneer ook nog eens een
EIGEN FUCKING STATION ?!???
Weet je niet waar de Ratelband zit?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wacht eens even, waar zit dat in vredesnaam?
Naast de Xenos, duhquote:Op woensdag 25 november 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weet je niet waar de Ratelband zit?
Nu dan:
[ afbeelding ]
quote:
Hij staat er soms ook echt zelf trouwensquote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 kroketten of frikandellen voor 1 euro(en let op de architectuur
)
Ik geloof dat hiermee de discussie wel afgelopen kan zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De lekkerste milkshakes van Arnhem e.o.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |