neem aan dat dat programma 2 jaar duurt? Wat ik bij informatica en informatiekunde zo wonderlijk vind, is dat je al mastervakken mag volgen als je nog met schakelprogramma bezig bent. Moet jij wel eerst schakelprogramma afronden voordat je mastervakken mag gaan volgen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Dwyn het volgende:
Ik doe het schakelprogramma voor rechten (heb hiervoor HBO gedaan) en doe dus vakken uit het 2e, 3e en 4e jaar.
Ik vond pas ook: http://www.kizz.nlquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dwyn:
Handige Site met allemaal samenvattingen, colleges, werkgroepen: http://rbleize.ruhosting.nl/
Ja, het programma duurt twee jaar. Ik volg nu alleen mastervakken waar geen voorkennis voor vereist is. Pas zodra ik de 2e jaarsvakken van mijn afstudeerrichting heb gehaald, mag ik de 'verdiept' vakken volgen die bij mijn master horen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neem aan dat dat programma 2 jaar duurt? Wat ik bij informatica en informatiekunde zo wonderlijk vind, is dat je al mastervakken mag volgen als je nog met schakelprogramma bezig bent. Moet jij wel eerst schakelprogramma afronden voordat je mastervakken mag gaan volgen?
netjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, het programma duurt twee jaar. Ik volg nu alleen mastervakken waar geen voorkennis voor vereist is. Pas zodra ik de 2e jaarsvakken van mijn afstudeerrichting heb gehaald, mag ik de 'verdiept' vakken volgen die bij mijn master horen.
Bedankt voor de links.
Mijn eerste tentamencijfer is trouwens binnen, een 7,5.![]()
Je blijft me verbazen!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
da's als je de hoofdingang neemt naar rechts, en dan die vleugel inlopen die daar rechts zitgrote collegezaal
direct na de slinger die gang in naar rechtsquote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef .aeon het volgende:
Dus direct twee keer rechts? Bedankt!
(ik neem aan dat .303 ernaast is?)
Dat je het weet en het antwoord er ook binnen 5 minuten had staan!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
yeahoo! Eerste tentamenresultaat van vorige week binnen. Degene waarvan ik dacht dat hij het slechtststdt ging
en gehaald dusdat heeft de burger moed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |