Ik vond pas ook: http://www.kizz.nlquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dwyn:
Handige Site met allemaal samenvattingen, colleges, werkgroepen: http://rbleize.ruhosting.nl/
Ja, het programma duurt twee jaar. Ik volg nu alleen mastervakken waar geen voorkennis voor vereist is. Pas zodra ik de 2e jaarsvakken van mijn afstudeerrichting heb gehaald, mag ik de 'verdiept' vakken volgen die bij mijn master horen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neem aan dat dat programma 2 jaar duurt? Wat ik bij informatica en informatiekunde zo wonderlijk vind, is dat je al mastervakken mag volgen als je nog met schakelprogramma bezig bent. Moet jij wel eerst schakelprogramma afronden voordat je mastervakken mag gaan volgen?
netjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, het programma duurt twee jaar. Ik volg nu alleen mastervakken waar geen voorkennis voor vereist is. Pas zodra ik de 2e jaarsvakken van mijn afstudeerrichting heb gehaald, mag ik de 'verdiept' vakken volgen die bij mijn master horen.
Bedankt voor de links.
Mijn eerste tentamencijfer is trouwens binnen, een 7,5.![]()
Je blijft me verbazen!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
da's als je de hoofdingang neemt naar rechts, en dan die vleugel inlopen die daar rechts zitgrote collegezaal
direct na de slinger die gang in naar rechtsquote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef .aeon het volgende:
Dus direct twee keer rechts? Bedankt!
(ik neem aan dat .303 ernaast is?)
Dat je het weet en het antwoord er ook binnen 5 minuten had staan!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
yeahoo! Eerste tentamenresultaat van vorige week binnen. Degene waarvan ik dacht dat hij het slechtststdt ging
en gehaald dusdat heeft de burger moed
Probeer je nu een alibi op te bouwen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
hoe laat? Net weer alle fun gemist
uurtje of 4 ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
hoe laat? Net weer alle fun gemist
quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:00 schreef Omniej het volgende:
[..]
Probeer je nu een alibi op te bouwen?
Dat is volgens mij bij alle hogescholen en universiteiten zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, worden cijfers altijd afgerond? Dat je echt alleen 6, 7, 8 of 9 ofzo hebt? Of verschilt dat per faculteit?
Ooh zo, het was het een lange dag vandaag -,-. Ik dacht inderdaad aan cijferadministratie. Nee dat niet, alleen voor vakken waar een leraar een subjectief cijfer kan geven. Zoals programmeervakken en sommige projecten. Voor Marketing & Economie, wiskunde en Finance & Accounting kreeg ik op de UT gewoon een onafgerond cijfer terug. Maar goed geen idee hoe het op de Radboud gaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
Sowieso niet op alle hogescholen. Ik bedoel niet zozeer op je eindlijst he, want dat is logisch. Maar ik bedoel gewoon dat je je tentamencijfer al afgerond terugkrijgt.
Geniaal is dat ja...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:31 schreef Horloge het volgende:
Pff, had 3 weken terug een tentamen waar ik heel goed voor had geleerd, resultaat: 4,5. Anderhalve week geleden een tentamen waar ik amper voor had geleerd: een 7.
Ik weet al hoe ik de tentamens van dinsdag en woensdag ga aanpakken.
Mja. Die eerste vooral, ik was ook al na 45 minuten weggelopen. Weet ook zeker dat de antwoorden goed waren, maar misschien niet uitgebreid genoeg. Die tweede heb ik nog bijna niet gemaakt ook, want de trein had drie kwartier vertraging en stopte ermee in Utrecht (terwijl die normaal doorrijdt naar Nijmegen). Toen had ik zoiets van: Fuck het ook maar!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
fijnleuk is dat... had je ook bij beide het gevoel dat het 'wel goed ging'?
Engels? Translation?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef K.Weenie het volgende:
Ik heb morgen tentamen in LIN 2, waar mag dat wezen?
Indeed. Voor mijn beloved Bettylou Los.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Engels? Translation?
ik mag daar morgen ook heenLinnaeus is dat, náást de betafaculteit
Het Linnaeus is dat enorm lelijke grijze gebouw (blokkendoos), inderdaad tussen Huygens en Erasmus in, aan de Heyendaalseweg.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Indeed. Voor mijn beloved Bettylou Los.En ik neem een it-cleft mee.
![]()
Maar is dat tussen het Huygensgebouw en Erasmusgebouw in? Want google maps zegt iets heel anders maar die licht volgens mij ook helemaal uit de koers.
Oke dankje!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Omniej het volgende:
[..]
Het Linnaeus is dat enorm lelijke grijze gebouw (blokkendoos), inderdaad tussen Huygens en Erasmus in, aan de Heyendaalseweg.
Als het goed is is het nummer 137, maar als ik in Google Maps kijk ligt de Heyendaalseweg 137 wel erg uit koers inderdaad...
Je kunt beter gewoon even de plattegrond erbij pakken lijkt me: http://www.ru.nl/contact/plattegronden/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |