abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76602416
Dwyn:

Handige Site met allemaal samenvattingen, colleges, werkgroepen: http://rbleize.ruhosting.nl/
pi_76602530
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dwyn:

Handige Site met allemaal samenvattingen, colleges, werkgroepen: http://rbleize.ruhosting.nl/
Ik vond pas ook: http://www.kizz.nl
pi_76602678
Dat is inderdaad ook erg handig.. Alhoewel mijn statistieken een beetje pijnlijk zijn
Ik begon zo goed
pi_76605826
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

neem aan dat dat programma 2 jaar duurt? Wat ik bij informatica en informatiekunde zo wonderlijk vind, is dat je al mastervakken mag volgen als je nog met schakelprogramma bezig bent. Moet jij wel eerst schakelprogramma afronden voordat je mastervakken mag gaan volgen?
Ja, het programma duurt twee jaar. Ik volg nu alleen mastervakken waar geen voorkennis voor vereist is. Pas zodra ik de 2e jaarsvakken van mijn afstudeerrichting heb gehaald, mag ik de 'verdiept' vakken volgen die bij mijn master horen.

Bedankt voor de links.

Mijn eerste tentamencijfer is trouwens binnen, een 7,5.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_76674427
Kan hier iemand in tiss komen toevallig?
  maandag 11 januari 2010 @ 12:50:52 #57
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_76674485
Bij mij doet 'ie het ook niet, de pagina laadt niet.
pi_76674656
Is het niet weer eens inschrijftijd ofzo
pi_76674826
Ja ik hoop dus niet voor mij, anders zit ik waarschijnlijk bij een werkgroep met rottijden.
pi_76674877
Ik had gelezen van de week dat ze het eerst voor B2 openstellen en dan voor propedeuse.. Wanneer ze het dan voor de andere jaren openstellen geen idee

Ben blij dat ik dat dit jaar niet hoef te doen
pi_76675188
Ja nu je het zegt.. ik zat ook al te denken dat het ook goed voor B2 of B3 kan zijn.
pi_76714567
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:01 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ja, het programma duurt twee jaar. Ik volg nu alleen mastervakken waar geen voorkennis voor vereist is. Pas zodra ik de 2e jaarsvakken van mijn afstudeerrichting heb gehaald, mag ik de 'verdiept' vakken volgen die bij mijn master horen.

Bedankt voor de links.

Mijn eerste tentamencijfer is trouwens binnen, een 7,5.
netjes

en dat is wel logisch, dat je geen vakken mag volgen als je de benodigde voorkennis nog niet hebt. Anders houd je de boel maar op en is het voor jezelf ook niet echt relaxed werken, dat zouden ze bij de IC en IK master ook wel mogen doen...Nu is het zo van ' ah, joh, volg maar, en zie maar hoever je komt ' succes iig!
Ja doei.
pi_76718978
Nee, precies. Ik snap het ook wel .

Bedankt! Morgen tentamen bestuursrecht I, ben benieuwd!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_76804288
yay, weer een tentamen wat goed ging! Na gisteren was dat wel even nodig ! Maar, in morgen heb ik ook het volste vertrouwen! dus het gaat al met al best lekker, ondanks wat gezondheidsprobleempjes... ik kan ook niet tegen zoveel drukte
Ja doei.
pi_76922770
en hoe gaat het met iedereen in de tentamenperiode?
Ja doei.
pi_76935285
Is er online ergens een plattegrond te vinden van het Huygens gebouw? Ik zoek HG 00.304
pi_76935382
da's als je de hoofdingang neemt naar rechts, en dan die vleugel inlopen die daar rechts zit grote collegezaal
Ja doei.
  † In Memoriam † zondag 17 januari 2010 @ 19:49:21 #68
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76935425
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
da's als je de hoofdingang neemt naar rechts, en dan die vleugel inlopen die daar rechts zit grote collegezaal
Je blijft me verbazen!
pi_76935568
Dus direct twee keer rechts? Bedankt!
(ik neem aan dat .303 ernaast is?)
pi_76935933
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Je blijft me verbazen!
want?
Ja doei.
pi_76935966
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef .aeon het volgende:
Dus direct twee keer rechts? Bedankt!
(ik neem aan dat .303 ernaast is?)
direct na de slinger die gang in naar rechts
Ja doei.
  † In Memoriam † zondag 17 januari 2010 @ 20:05:07 #72
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76936135
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

want?
Dat je het weet en het antwoord er ook binnen 5 minuten had staan!
pi_76936166
iemand moet het SOG doen enneh. heb nogal wat colleges in die zaal gevolgd
Ja doei.
pi_76974879
yeahoo! Eerste tentamenresultaat van vorige week binnen. Degene waarvan ik dacht dat hij het slechtststdt ging

en gehaald dus dat heeft de burger moed
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2010 @ 17:58:51 #75
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76974974
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
yeahoo! Eerste tentamenresultaat van vorige week binnen. Degene waarvan ik dacht dat hij het slechtststdt ging

en gehaald dus dat heeft de burger moed
Gefeliciteerd!
Je klinkt als een bejaarde!
pi_76974986
ben ik ook
Ja doei.
pi_77026844
ooohh vandaag brandweer en alles op de uni (huygens gebouw)
er was sprake van rookontwikkeling
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_77029982
hoe laat? Net weer alle fun gemist
Ja doei.
pi_77038065
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
Probeer je nu een alibi op te bouwen?
pi_77065850
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
uurtje of 4 ofzo
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_77066798
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 01:00 schreef Omniej het volgende:

[..]

Probeer je nu een alibi op te bouwen?
sssssht.
Ja doei.
pi_77093635
Ik vroeg me trouwens af, worden cijfers altijd afgerond? Dat je echt alleen 6, 7, 8 of 9 ofzo hebt? Of verschilt dat per faculteit?
pi_77105641
Ik had met een 2ejaars die bij ons in de hoorcolleges rondloopt een discussie/gesprek over een onderwerp waar ik hopelijk nooit zelf over hoef na te denken, maar zij dus wel..

Het betreft het volgende: X doet een studie aan de Radboud, waarbij de 'P in 2 jaar' regel van toepassing is. Dus als X in 2 jaar niet de P haalt, vervallen alle studieresultaten die tot dan toe zijn behaald. Prima, tot zover geen onduidelijkheden.
Jammerdebammer en helaas pindafromage, X moet na 2 jaar opnieuw beginnen aan het B1 jaar. X haalt echter niet in 1 jaar alle ECTS, wat betekend dit?

Los van of X zich misschien moet afvragen of het niveau te hoog is, 'mentally challenged', en andere mogelijke randzaken..

-Mag X de studie voortzetten? (eventueel ook B2 vakken, mits 40 ECTS zijn behaald)
-Wordt X nu alsnog van de opleiding afgekickt?

Noem het een afwijking mijnerzijds dat ik dit soort dingen pas laat rusten als ik het antwoord weet
Om meteen Bureau Onderwijs o.i.d. lastig te vallen vind ik ook weer zo wat, dus vandaar hier maar even neergezet!
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:22:48 #84
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_77106895
Het lijkt mij dat je na het niet-halen van je p in 2 jaar weer met een schone lei begint toch?
pi_77106955
Ja lijkt mij ook eigenlijk. Dus is er nu nog niets aan de hand, pas als ze aan het einde van het 2e jaar haar P weer niet heeft gehaald.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:35:43 #86
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_77109778
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, worden cijfers altijd afgerond? Dat je echt alleen 6, 7, 8 of 9 ofzo hebt? Of verschilt dat per faculteit?
Dat is volgens mij bij alle hogescholen en universiteiten zo . In ieder geval wel op de UT en op Saxion.
pi_77110056
Sowieso niet op alle hogescholen. Ik bedoel niet zozeer op je eindlijst he, want dat is logisch. Maar ik bedoel gewoon dat je je tentamencijfer al afgerond terugkrijgt.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:47:46 #88
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_77110370
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
Sowieso niet op alle hogescholen. Ik bedoel niet zozeer op je eindlijst he, want dat is logisch. Maar ik bedoel gewoon dat je je tentamencijfer al afgerond terugkrijgt.
Ooh zo, het was het een lange dag vandaag -,-. Ik dacht inderdaad aan cijferadministratie. Nee dat niet, alleen voor vakken waar een leraar een subjectief cijfer kan geven. Zoals programmeervakken en sommige projecten. Voor Marketing & Economie, wiskunde en Finance & Accounting kreeg ik op de UT gewoon een onafgerond cijfer terug. Maar goed geen idee hoe het op de Radboud gaat.
pi_77110900
Nee ik heb 't misschien ook niet duidelijk neergezet, maar dat bedoelde ik inderdaad. Nou misschien verschilt het ook per tentamen ofzo, kan natuurlijk ook.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:31:33 #90
180385 Horloge
pi_77145461
Pff, had 3 weken terug een tentamen waar ik heel goed voor had geleerd, resultaat: 4,5. Anderhalve week geleden een tentamen waar ik amper voor had geleerd: een 7.

Ik weet al hoe ik de tentamens van dinsdag en woensdag ga aanpakken.
pi_77145666
fijn leuk is dat... had je ook bij beide het gevoel dat het 'wel goed ging'?
Ja doei.
pi_77146033
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:31 schreef Horloge het volgende:
Pff, had 3 weken terug een tentamen waar ik heel goed voor had geleerd, resultaat: 4,5. Anderhalve week geleden een tentamen waar ik amper voor had geleerd: een 7.

Ik weet al hoe ik de tentamens van dinsdag en woensdag ga aanpakken.
Geniaal is dat ja...

Ik had in november twee tentamens; voor het ene vak ben ik naar vrijwel alle hoorcolleges geweest en was het elke week flink werken voor de verplichte werkcolleges, en vervolgens was het resultaat een 4,2 op het tentamen, waar uiteindelijk nog een punt bovenop kwam (5,2 dus) omdat iedereen het slecht gemaakt had, maar dus nog steeds onvoldoende.

Van het andere vak ben ik alleen in de eerste 3 weken naar de hoorcolleges geweest en daarna niet meer, de werkcolleges waren daar ook nog eens niet verplicht dus daarvan had ik er uiteindelijk ook 4 gemist (van de 8 of zo?) en uitgerekend dát vak heb ik gewoon meteen gehaald. Nou ja, met een zesje weliswaar, maar dat is nog altijd een stuk beter dan m'n resultaat bij het andere vak.

Afgelopen maandag had ik m'n hertentamen van dat eerste vak dat ik niet gehaald had... Ben benieuwd wat ik daarvoor gescoord heb.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:50:23 #93
180385 Horloge
pi_77146229
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
fijn leuk is dat... had je ook bij beide het gevoel dat het 'wel goed ging'?
Mja. Die eerste vooral, ik was ook al na 45 minuten weggelopen. Weet ook zeker dat de antwoorden goed waren, maar misschien niet uitgebreid genoeg. Die tweede heb ik nog bijna niet gemaakt ook, want de trein had drie kwartier vertraging en stopte ermee in Utrecht (terwijl die normaal doorrijdt naar Nijmegen). Toen had ik zoiets van: Fuck het ook maar!

Blij dat ik alsnog ben ingestapt in die andere trein.

[ Bericht 37% gewijzigd door Horloge op 23-01-2010 00:27:34 (ff de juiste quote erin gezet.) ]
pi_77260610
Ik heb morgen tentamen in LIN 2, waar mag dat wezen?
pi_77261217
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef K.Weenie het volgende:
Ik heb morgen tentamen in LIN 2, waar mag dat wezen?
Engels? Translation?

ik mag daar morgen ook heen Linnaeus is dat, náást de betafaculteit
Ja doei.
pi_77261766
Great, heeft iemand wel eens gehad dat de cursussen niet te zien zijn in blackboard?
Hij geeft bij mij maar 3 van de 5 cursussen aan..

De vrouw van Bureau onderwijs zei dat zolang ze in Tis wel stonden het goed was, maar mijn geduld begint een beetje op te raken
pi_77261886
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Engels? Translation?

ik mag daar morgen ook heen Linnaeus is dat, náást de betafaculteit
Indeed. Voor mijn beloved Bettylou Los. En ik neem een it-cleft mee.
Maar is dat tussen het Huygensgebouw en Erasmusgebouw in? Want google maps zegt iets heel anders maar die licht volgens mij ook helemaal uit de koers.
pi_77262504
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Indeed. Voor mijn beloved Bettylou Los. En ik neem een it-cleft mee.
Maar is dat tussen het Huygensgebouw en Erasmusgebouw in? Want google maps zegt iets heel anders maar die licht volgens mij ook helemaal uit de koers.
Het Linnaeus is dat enorm lelijke grijze gebouw (blokkendoos), inderdaad tussen Huygens en Erasmus in, aan de Heyendaalseweg.

Als het goed is is het nummer 137, maar als ik in Google Maps kijk ligt de Heyendaalseweg 137 wel erg uit koers inderdaad...

Je kunt beter gewoon even de plattegrond erbij pakken lijkt me: http://www.ru.nl/contact/plattegronden/
pi_77262828
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Omniej het volgende:

[..]

Het Linnaeus is dat enorm lelijke grijze gebouw (blokkendoos), inderdaad tussen Huygens en Erasmus in, aan de Heyendaalseweg.

Als het goed is is het nummer 137, maar als ik in Google Maps kijk ligt de Heyendaalseweg 137 wel erg uit koers inderdaad...

Je kunt beter gewoon even de plattegrond erbij pakken lijkt me: http://www.ru.nl/contact/plattegronden/
Oke dankje!
pi_77263089
liever Bette-Lou dan mevrouw Nynke de Haas

mn stapel met 4 woordenboeken ligt al klaar
Ja doei.
pi_77324872
Ben nog altijd druk bezig met de studie keuze (Master life science: leiden, Master bio-informatics Wageningen of Master Moleculaire levens wetenschappen Nijmegen).

In het kader daarvan vorige week een afspraak gehad met een studie-coordinator in het Huygensgebouw in Nijmegen.
Mooi pand op zich wel. Speelse indeling. Ademde een positieve sfeer uit

Aangezien van alle uni's tot nu toe het Radboud het beste antwoord op mijn mails en de beste indruk maakt gaat het waarschijnlijk de opleiding MLW worden bij jullie

Alleen kan iemand mij die bushalte voor het Huygensgebouw uitleggen. Een eeuwigheid staan wachten maar geen bus gezien. Uiteindelijk maar naar een andere halte gelopen
Profiel opgeheven.
pi_77324927

ehm. Hoe laat stond je daar? En was het die tegenover het Linnaeus? (de blokkendoos) of die recht voor de hoofdingang van het Huygens? Want de lijnbus (10) die stopt daar niet, die rijdt een ander rondje.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')