leg nou uit?quote:
Waarom doe je het niet lekker zelf dan, het is toch leuk dat zij het initiatief neemt?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009 kijk hoe bazig en bijdehand
Ah, ik keek in je fobo, daar stond het niet. Heet dat meisje uit jouw fobo Marleen toevallig?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Staat gewoon in mijn profiel waar ik vandaan kom
Neequote:Op woensdag 25 november 2009 16:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah, ik keek in je fobo, daar stond het niet. Heet dat meisje uit jouw fobo Marleen toevallig?
die topicreeks is allang bezig, het is niet zo dat ze ineens uit het niets dit begint.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn stemquote:Op woensdag 25 november 2009 16:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet lekker zelf dan, het is toch leuk dat zij het initiatief neemt?
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
die topicreeks is allang bezig, het is niet zo dat ze ineens uit het niets dit begint.
zit je te huilen dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]weet ik, en ze is er niet mee begonnen.
dat betekend dus dat ze door iemand genomineerd moet zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dominante vrouwenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat betekend dus dat ze door iemand genomineerd moet zijn
Yvonne is 30 ofzo.. maar ziet er een beetje ouder uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |