Die zwarte drop mogen ze er ook wel uitlaten idd!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:32 schreef Repeat het volgende:
Zie dit veel betere topic.
Vieze dropjes in engelse drop.
het is gemaakt omdat engelsen de nederlandse drop niet te vreten vonden en toen hebben ze dit maar gemaakt.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:42 schreef najazeg het volgende:
heb me altijd afgevraagd wat er nou zo engels aan is.
Engelse Drop zonder drop. Triester kan niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Vooral die met kokosEn die roze
En oranje
En gele
Nog lekkerder is Engelse drop zonder drop
[ afbeelding ]
Jammer genoeg nergens meer te vinden
Wat hij zegtquote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef Ossi2k9 het volgende:
Heerlijk
Vooral die die blauwe en roze dingen met die spikkels erop ^^
Daar komt heul wel de naam vandaan, dat spul is typisch Brits. Daarom heet het Engelse drop.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Engelse Drop zonder drop. Triester kan niet.
Ooooooh daar had ik het vorige week nog over, kocht het altijd bij jammin. Ineens nergens meer te vinden, wie weet waar ze dat nog wel verkopen?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Vooral die met kokosEn die roze
En oranje
En gele
Nog lekkerder is Engelse drop zonder drop
[ afbeelding ]
Jammer genoeg nergens meer te vinden
Die waar jij over klaagt, zijn de enige die ik daarvan lustquote:Op woensdag 25 november 2009 16:32 schreef Repeat het volgende:
Zie dit veel betere topic.
Vieze dropjes in engelse drop.
Ik vind het ook niet lekker maar of het naar kots smaakt weet ik niet. Nog nooit kots gegetenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:57 schreef BasEnAad het volgende:
Engelse drop smaakt doorgaans naar kots. Bij mekaar geraapte troep.
En dat terwijl drop heel lekker kan zijn.
Ja, want alleen als het van buiten naar binnen gaat weet je hoe het smaaktquote:Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker maar of het naar kots smaakt weet ik niet. Nog nooit kots gegeten
Daar zouden ze gewoon zakken mee moeten vullen.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef Ossi2k9 het volgende:
Heerlijk
Vooral die die blauwe en roze dingen met die spikkels erop ^^
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:58 schreef karr-1 het volgende:
Maar die bruine zijn juist de lekkerste....
Eigenlijk ben i kblij dat ze daar geen grote zakken van hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:07 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Daar zouden ze gewoon zakken mee moeten vullen.
de rest van de Engelse drop is sowieso vies!
Ik zie er in dit topic al verschillende die het wel lekker vinden, waaronder ikquote:Op donderdag 26 november 2009 10:38 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Die bruine zijn inderdaad niet te vreten, en ik moet nog steeds iemand tegenkomen die ze wel echt lekker vindt.
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:36 schreef Tacobell het volgende:
Fuck. Nu heb ik zin in Engelse drop.
Echte drop heeft helemaal geen kut te maken met Engelse drop. In Engeland hebben ze niet eens drop zoals ze het hier hebben.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zie er in dit topic al verschillende die het wel lekker vinden, waaronder ik
Die kokos is de lekkerstequote:Op maandag 10 mei 2010 19:16 schreef friekin_ het volgende:
Die kokos is ook niet te kanen. Ik eet alleen de vierkantes met kleur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |