Behalve als je terugbelt en het zoeen satteliettelefoon-scam is..quote:Op woensdag 25 november 2009 15:51 schreef Sander het volgende:
Dat van dat telefoon kraken is onzin. Als de een of andere gek vanuit het buitenland het verkeerde nummer draait, is dat zijn stomme fout, en heeft het verder compleet geen gevolgen voor jou.
Ja, maar wat een gek ben je dan? Een beetje naar random telefoonnummers in het buitenland bellen. Prima dat je je nieuwsgierigheid wilt bevredigen, maar je bent toch hopelijk niet helemaal gek?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Behalve als je terugbelt en het zoeen satteliettelefoon-scam is..
Dan ben je al snel een paar euro's kwijt.
Dit dus. Even goed je telefoonrekening bekijken en nooit meer naar buitenlandse nummers terugbellen zonder eerst te googelen naar obvious scams.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:54 schreef Karstman het volgende:
Het zal geen kraken zijn maar er was toch wel een of andere scam dat ze je bellen vanuit een buitenland en dat je dan terugbelt naar een of ander schreeuwend duur nummer aldaar waardoor je tientallen euro's per minuut kwijt bent met bellen? Weet niet meer precies hoe het zat maar het was in elk geval heel duur.
Tjah, ik zou het ook niet doen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja, maar wat een gek ben je dan? Een beetje naar random telefoonnummers in het buitenland bellen. Prima dat je je nieuwsgierigheid wilt bevredigen, maar je bent toch hopelijk niet helemaal gek?
+233543601888quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Shoombak het volgende:
Waar begon het nummer mee dan?
ik zat op een telefoontje te wachten (waarvan ik het nummer dus niet weet)quote:Op woensdag 25 november 2009 16:12 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Tjah, ik zou het ook niet doen.
Maar TS blijkbaar wel.
Je weet toch hopelijk wel dat het landennummer van Nederland +31 is. Dan zie je direct dat het een nummer uit het buitenland is. Dan ga je het toch zeker niet direct terugbellen?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat op een telefoontje te wachten (waarvan ik het nummer dus niet weet)
weet ik veel wat het landennummer van ghana is
x2quote:Op woensdag 25 november 2009 18:44 schreef Brad het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat het landennummer van Nederland +31 is. Dan zie je direct dat het een nummer uit het buitenland is. Dan ga je het toch zeker niet direct terugbellen?
tuurlijk johquote:Op zondag 29 november 2009 13:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Misschien verwachtte TS een telefoontje uit Ghana?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |