Misschien wonen ze wel in een dorpje zonder kutmarokkanen en wilden ze die graag een keer zien.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:38 schreef Remsjo het volgende:
Klacht moge jullie duidelijk zijn: Mensen die 27 euro betalen om mensen te kijken terwijl het ook gewoon gratis in het dorpshart van het dorp waarin je woont kan of in de zo dichtbij mogelijke stad.
durp.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien wonen ze wel in een dorpje zonder kutmarokkanen en wilden ze die graag een keer zien.
Weet je toevallig uit welk dorpje ze kwamen en of daar huizen te koop zijn?
Sowieso "zowiezo"quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
En hoe heb jij daar precies last van?
Ik heb er geen last van hoor. Laat die mensen maar schuiven. De klacht gaat eigenlijk meer over onnodig geld uitgeven en niet zo zeer om het geen dat die mensen mensen willen kijken.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
doe eens slotje plaatsen. dit gaat nergens over.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
Als het die mensen nou niet lukt om in een atractie te komen, denk je dan dat het wel gaat lukken om op het strand te komen? In een rolstoel.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoor. Laat die mensen maar schuiven. De klacht gaat eigenlijk meer over onnodig geld uitgeven en niet zo zeer om het geen dat die mensen mensen willen kijken.
Ik bedoel, een van de hoofdredenen waarom je naar de Efteling zou gaan is toch wel om de attracties. Mensen kijken kan je op het strand ook en bovendien is dat gratis
Dan lees je het toch niet?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
doe eens slotje plaatsen. dit gaat nergens over.
seg!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef ShevaJB het volgende:
Ik moest aan die teringkabouter denken bij het lezen van de titel
.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan lees je het toch niet?
Of kun je onmogelijk terug gaan naar de forumindex zonder te vergeten dat dit een kuttopic is? Minder drugs gebruiken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |