Ik woon dus in een relatief rustige wijk, waar zo nu en dan wel eens een opstootje is, maar ik zeg altijd dat houdt de wijk interessant.
Het enige waar ik mij alleen helemaal kapot aan irriteer is wanneer mensen niet op een normaal niveau met elkaar kunnen praten en dan tegen elkaar gaan schreeuwen met het idee dat de andere het dan wel begrijpt. Vandaag was er ook weer z'n mafketel, volgens mij van een of ander verzekeringsbedrijf ofzo, maar die was dus bij de overburen aan de deur en ineens hoor ik toch een geblaas en gedoe van hier tot tokio dus ik denk. Mooi er in weer moi in de straat zie ik daar een 2 meter lange lummel beetje stampvoeten voor de deur van mijn buurvrouw en rare handgebaren maken alsof die bij één of andere homo worstelgroep zit duidelijk te maken dat hij de alpha man is in zijn world of warcraft clan.
Nadat de deur vol in zijn gezicht is gesmeten zie ik hem weer verder gaan naar volgende huis om daar zijn verkoopspraatje uit te voeren. Nog geen 15 minuten later is het weer raak hoor. Ik zie weer dat die lummel de weg heeft terug gevonden naar mijn overbuurvrouw die deze keer met een mes in haar hand allemaal gebaren tegen hem aan het maken is dat ze niet bang is voor een homofiele worstelaar...
Klacht: Thermopane beglazing faalt waardoor ik mij niet kan concenteren