FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Hi medewerker werkt niet:@
Lanowoensdag 25 november 2009 @ 12:36
Een paar maanden geleden heb ik Hi gebeld omdat ik van mijn eindeloos online abbo af wilde. Die medewerker heeft dat toen, zei hij, ter plekke geregeld. Maar nu kwam ik er van de week achter dat hij dat helemaal niet heeft gedaan en ik dus al een paar maanden voor jan met de korte achternaam betaal Ik weet het is dom van mij om niet te controleren maar als ik geen papieren afschrift krijg denk ik daar niet gauw aan + dat die site vaak niet werkt

Maak ik nog kans omdat geld terug te krijgen, ik kan namelijk weinig bewijzen, alleen dat ik in een bepaalde maand met Hi heb gebeld. Het gaat hier toch om zo'n 50 euro schat ik.
pisnichtwoensdag 25 november 2009 @ 12:38
Bel ze nog eens zou ik zeggen?

p.s. het is abo.
L-ISwoensdag 25 november 2009 @ 12:40
Bel ze op, leg het probleem voor. Ze zullen vast wel een notitie hebben bewaard in hun systeempje en blijft hierop doorzeuren en anders teamleider roepen van dat callcenter.
Self-Cateringwoensdag 25 november 2009 @ 12:41
Nog een keer bellen, verhaal uitleggen, vertellen dat je eerder gebeld hebt etc. Iedere klant bij KPN heeft zijn eigen dossier, dus jij ook. Als het goed is kan de medewerker zien dat jij een paar maanden geleden gebeld hebt.

Zo kwam ik gewoon maar niet een abo'tje onbeperkt sms voor een vast bedrag. Misschien wel 3 x gebeld voordat het geregeld was.Uiteindelijk wel 25¤ van Hi gekregen, als een soort schade vergoeding.
r3gi3boywoensdag 25 november 2009 @ 12:49
Bij Hi krijg je standaard een papieren rekening thuisgestuurd, tenzij jij daar zelf expliciet om gevraagd hebt dat je dat niet meer hoeft.

Je hebt jezelf dus in de vingers gesneden door deze optie niet aan te vinken.

Verder is het mijn ervaring met KPN/Hi dat zij zich zeer coulant opstellen m.b.t. klachten. De kans is dus groot dat wanneer je je probleem aangeeft, zij je dit geld terug zullen geven c.q. verrekenen met de volgende facturen.
RiderXXXwoensdag 25 november 2009 @ 13:27
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:49 schreef r3gi3boy het volgende:
Bij Hi krijg je standaard een papieren rekening thuisgestuurd, tenzij jij daar zelf expliciet om gevraagd hebt dat je dat niet meer hoeft.
Kuch hatsjoe. Ik heb dat nooit aangegeven en ik krijg geen papieren rekening meer, alleen melding via SMS.
Ragnarockwoensdag 25 november 2009 @ 14:00
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef RiderXXX het volgende:

[..]

Kuch hatsjoe. Ik heb dat nooit aangegeven en ik krijg geen papieren rekening meer, alleen melding via SMS.
Dat krijgt iedereen tegenwoordig. Ik heb zelf ook continu gedonder met Hi. heb tot 3 maal toe spookabonnementen gehad, foutieve rekeningen en mijn internet valt continu uit..

Nu enkel nog mijn abo afwachten.. Daarna nooit meer Hi.
Lanowoensdag 25 november 2009 @ 15:33
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:49 schreef r3gi3boy het volgende:
Bij Hi krijg je standaard een papieren rekening thuisgestuurd, tenzij jij daar zelf expliciet om gevraagd hebt dat je dat niet meer hoeft.

Je hebt jezelf dus in de vingers gesneden door deze optie niet aan te vinken.

Verder is het mijn ervaring met KPN/Hi dat zij zich zeer coulant opstellen m.b.t. klachten. De kans is dus groot dat wanneer je je probleem aangeeft, zij je dit geld terug zullen geven c.q. verrekenen met de volgende facturen.
Die krijg je juist niet meer standaard, dat kan je wel aanvinken maar dat kost je 2 euro p maand en dat gun ik ze niet . /Gaat op goed geluk bellen...
Mr.Mojitowoensdag 25 november 2009 @ 19:46
Wat een TT
Lanowoensdag 25 november 2009 @ 19:49
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef Mr.Mojito het volgende:
Wat een TT