abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74985312
Een paar maanden geleden heb ik Hi gebeld omdat ik van mijn eindeloos online abbo af wilde. Die medewerker heeft dat toen, zei hij, ter plekke geregeld. Maar nu kwam ik er van de week achter dat hij dat helemaal niet heeft gedaan en ik dus al een paar maanden voor jan met de korte achternaam betaal Ik weet het is dom van mij om niet te controleren maar als ik geen papieren afschrift krijg denk ik daar niet gauw aan + dat die site vaak niet werkt

Maak ik nog kans omdat geld terug te krijgen, ik kan namelijk weinig bewijzen, alleen dat ik in een bepaalde maand met Hi heb gebeld. Het gaat hier toch om zo'n 50 euro schat ik.
ฝัน
  woensdag 25 november 2009 @ 12:38:38 #2
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_74985354
Bel ze nog eens zou ik zeggen?

p.s. het is abo.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  woensdag 25 november 2009 @ 12:40:18 #3
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_74985393
Bel ze op, leg het probleem voor. Ze zullen vast wel een notitie hebben bewaard in hun systeempje en blijft hierop doorzeuren en anders teamleider roepen van dat callcenter.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_74985421
Nog een keer bellen, verhaal uitleggen, vertellen dat je eerder gebeld hebt etc. Iedere klant bij KPN heeft zijn eigen dossier, dus jij ook. Als het goed is kan de medewerker zien dat jij een paar maanden geleden gebeld hebt.

Zo kwam ik gewoon maar niet een abo'tje onbeperkt sms voor een vast bedrag. Misschien wel 3 x gebeld voordat het geregeld was.Uiteindelijk wel 25¤ van Hi gekregen, als een soort schade vergoeding.
Of niet?
pi_74985623
Bij Hi krijg je standaard een papieren rekening thuisgestuurd, tenzij jij daar zelf expliciet om gevraagd hebt dat je dat niet meer hoeft.

Je hebt jezelf dus in de vingers gesneden door deze optie niet aan te vinken.

Verder is het mijn ervaring met KPN/Hi dat zij zich zeer coulant opstellen m.b.t. klachten. De kans is dus groot dat wanneer je je probleem aangeeft, zij je dit geld terug zullen geven c.q. verrekenen met de volgende facturen.
pi_74986736
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:49 schreef r3gi3boy het volgende:
Bij Hi krijg je standaard een papieren rekening thuisgestuurd, tenzij jij daar zelf expliciet om gevraagd hebt dat je dat niet meer hoeft.
Kuch hatsjoe. Ik heb dat nooit aangegeven en ik krijg geen papieren rekening meer, alleen melding via SMS.
dit
is
mijn
signature.
  woensdag 25 november 2009 @ 14:00:53 #7
271204 Ragnarock
Ook wel Haarbalpasta
pi_74988011
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef RiderXXX het volgende:

[..]

Kuch hatsjoe. Ik heb dat nooit aangegeven en ik krijg geen papieren rekening meer, alleen melding via SMS.
Dat krijgt iedereen tegenwoordig. Ik heb zelf ook continu gedonder met Hi. heb tot 3 maal toe spookabonnementen gehad, foutieve rekeningen en mijn internet valt continu uit..

Nu enkel nog mijn abo afwachten.. Daarna nooit meer Hi.
pi_74990749
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:49 schreef r3gi3boy het volgende:

Je hebt jezelf dus in de vingers gesneden door deze optie niet aan te vinken.

Verder is het mijn ervaring met KPN/Hi dat zij zich zeer coulant opstellen m.b.t. klachten. De kans is dus groot dat wanneer je je probleem aangeeft, zij je dit geld terug zullen geven c.q. verrekenen met de volgende facturen.
Die krijg je juist niet meer standaard, dat kan je wel aanvinken maar dat kost je 2 euro p maand en dat gun ik ze niet . /Gaat op goed geluk bellen...
ฝัน
pi_74998279
Wat een TT
  woensdag 25 november 2009 @ 19:49:18 #10
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74998376
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef Mr.Mojito het volgende:
Wat een TT
ฝัน
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo