Lees even de bron nog even.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:22 schreef wise het volgende:
ts is de trol van de FP
je hoort er niks van in het nieuws omdat het dagelijks gebeurd dat zwarten dit soort dingen doen. Het is gewoon dagelijkse routine. Doet een blanke een keer wat, dan is dat opmerkelijk.
Muwhahahahaquote:Op woensdag 25 november 2009 09:22 schreef wise het volgende:
ts is de trol van de FP
je hoort er niks van in het nieuws omdat het dagelijks gebeurd dat zwarten dit soort dingen doen. Het is gewoon dagelijkse routine. Doet een blanke een keer wat, dan is dat opmerkelijk.
Ik ga over 3 maanden naar Denver.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:23 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben weleens in Denver geweest! Door het oog van de naald gekropen, dus!
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lees even de bron nog even.!
quote:
Zwartepietenschmink meenemen.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga over 3 maanden naar Denver.
Nee gewoon lekker bij mijn vriendin haar ouders thuis blijven.quote:
Sure.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Check die bronnen mensen ! DenverPost ! Fucking shocking wereldnieuws !
CNN en Skynews berichten er ook niet over .
Weet je waarom? Omdat het fucking onbelangrijk , lokaal nieuws is . Heeft NIETS met de meida te maken. Gewoon niet interessant genoeg klaar
Dat is een seriemoordenaar, dat is anders.quote:
Tering jij bent echt ziek . Dat wilde ik ook als voorbeeld postenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:31 schreef Penisbaard het volgende:
Belachelijk ook dat ze in de VS niks op het nieuws hebben over Urk!
Tja , oorlog in Afghanistan hoor je ook alleen maar als er militairen zijn omgekomen.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Sure.
Laatst ook al in California en Florida.
In Florida een blank kind vebrand omdat ie blank was. Het gebeurd heel veel maar als ik een neger in de fik steek omdat hij zwart is dan kom ik zeker wel groots in het nieuws.
Triest toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:36 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Tja , oorlog in Afghanistan hoor je ook alleen maar als er militairen zijn omgekomen.
Dat de Taliban moord-squads hebben en vrouwen en kinderen de keel doorsnijden om angst te zaaien hoor je ook niets over . Tenzij het er 30 zijn ofzo . Dan een klein berichtje op bladzijde 17.
Zijn dat negers?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee gewoon lekker bij mijn vriendin haar ouders thuis blijven.
Geen idee of dat triest is .quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |