Omaquote:
Kleinzoon van mequote:
Achterkleinzoon hè! Doe je nu niet jonger voor dan je bent!quote:
Nee kleinzoon, achterkleinzoon lukt even niet....zo jong ben je nou ook niet (althans niet i.v.m. je geboortedatumquote:Op woensdag 25 november 2009 02:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Achterkleinzoon hè! Doe je nu niet jonger voor dan je bent!
Je hebt een hoofd gelijk een papieren zak! Jij bent minstens duizend!quote:Op woensdag 25 november 2009 02:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee kleinzoon, achterkleinzoon lukt even niet....zo jong ben je nou ook niet (althans niet i.v.m. je geboortedatum)
Jij zet nepfoto's op het net....dat hoofd in die zak is tenminste de mijnequote:Op woensdag 25 november 2009 02:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt een hoofd gelijk een papieren zak! Jij bent minstens duizend!
Nepfoto's?quote:Op woensdag 25 november 2009 02:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij zet nepfoto's op het net....dat hoofd in die zak is tenminste de mijne
Als in zijnde...niet van jezelf....die foto's die je er op hebt gezet zullen wel vleiend zijn...je echte hoofdquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 02:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Als in zijnde...niet van jezelf....die foto's die je er op hebt gezet zullen wel vleiend zijn...je echte hoofd![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 03:38 schreef wonderer het volgende:
Hee, is het topic nou gekaapt door een stel hetero's?
je voelt je geïntimideerd door ons ?quote:Op woensdag 25 november 2009 03:48 schreef trovey het volgende:
[..]
...als je er even niet bent
![]()
Maar je mag het terug hebben hoor....
Ik ga in
[ afbeelding ]
Nee hoor, gewoon toe aan slapen....quote:Op woensdag 25 november 2009 04:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je voelt je geïntimideerd door ons ?
Slaapze!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon toe aan slapen....
en dat gaat niet leuk worden ?quote:Op woensdag 25 november 2009 07:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet vandaag mee met een consult in Amersfoort. Nog vroeger uit bed, nog vroeger weg
.
Maar alles voor de loonsverhoging
Je hebt strakjes een hypotheek te betalen, so work that assquote:Op woensdag 25 november 2009 07:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet vandaag mee met een consult in Amersfoort. Nog vroeger uit bed, nog vroeger weg
.
Maar alles voor de loonsverhoging
Laten we het er maar op houden dat het mogelijk interessant is. Maar ik geloof niet dat consults uitvoeren mijn ding is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |